Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Scudo
G2im yollara hazır. Bu arada 180 boy 81 bacak boyu 52 kadro aldım 55 ile arasında kalmıştım bende çok. ama 52 daha uygun oldu

Ölçülerimiz birebir aynı. Ben de kısa bir süre önce 55 kadro G4 Pro'yu kutusunu açmadan geri gönderip 52 kadro ile değişim istedim ama yine de içimde ufacık bir şüphe kalmıştı. Mesajınız o son şüpheyi de alıp götürdü :harika: Güle güle kullanın.

G2'nin bu rengini de kıskanmadım değil. G4 Pro kozmetik olarak çok da beğenerek aldığım bir bisiklet değil açıkçası. Neden o kadar sade bir tasarıma gidildi anlamıyorum. Neyse artık, gelsin de, belki gerçekte fotoğraflarından daha güzeldir. Gerçekten gelsin artık. Ufaktan Nintendo Wii bekleyen Eric Cartman'a dönüşüyorum zira :)
 
Ölçülerimiz birebir aynı. Ben de kısa bir süre önce 55 kadro G4 Pro'yu kutusunu açmadan geri gönderip 52 kadro ile değişim istedim ama yine de içimde ufacık bir şüphe kalmıştı. Mesajınız o son şüpheyi de alıp götürdü :harika: Güle güle kullanın.

G2'nin bu rengini de kıskanmadım değil. G4 Pro kozmetik olarak çok da beğenerek aldığım bir bisiklet değil açıkçası. Neden o kadar sade bir tasarıma gidildi anlamıyorum. Neyse artık, gelsin de, belki gerçekte fotoğraflarından daha güzeldir. Gerçekten gelsin artık. Ufaktan Nintendo Wii bekleyen Eric Cartman'a dönüşüyorum zira :)
Sade gözüken bisikletler gerçekte fotoğraflardan daha güzel duruyor genellıkle :) birde genelde segment yükseldikçe sade ve siyah tonlar agırlıkta oluyor
 
Hayırlı olsun. Çok yakışıklı duruyor. En son karbon kadro araştırıyordunuz, GR14 sürpriz oldu benim için.
Teşekkür ederim. GR14 benim için de sürpriz oldu 😀 Karbon bisikleti 1-2 sene öteleyip, Çin malı olmayan bir şey almaya karar verdim. Yine de ara sıra bisiklet bakıyordum. GR14 'ü de görünce, sıfır bir bisiklet alma isteği uyandı. G2'den daha yakışıklı bence 😂
 
Hayırlı olsun.İyi seçim..👍
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altaç
Merhaba geçtiğimiz sene 7-8 ay önce carraronun gravel g4 bisikletini büyük bir hevesle aldım. Ancak aldığımdan beri problemleri bitmedi. Her ne kadar fabrika uzaktan ilgilenmeye çalışsa da problemleri çözülmedi. Garantiye gittiği halde akışından frenlerin den ve lastik ve tekerlerinden memnun kalmadım. Bu konuda ne önerirsiniz? Nasıl bir bakım yaptırabilirim? Fabrikadan değişim ya da para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. Gravel g serisi kullananlar memnun mu?
 
  • Üzgün
Tepkiler: Şehirli
@Burak Altaç hayırlı olsun. İyi günlerde pedallayasın. 🧿 :harika: Hızına yetişemiyoruz. Benim hatırladığım 3. Bisiklet oluyor bu galiba son 1 buçuk yılda.:)
 
Merhaba geçtiğimiz sene 7-8 ay önce carraronun gravel g4 bisikletini büyük bir hevesle aldım. Ancak aldığımdan beri problemleri bitmedi. Her ne kadar fabrika uzaktan ilgilenmeye çalışsa da problemleri çözülmedi. Garantiye gittiği halde akışından frenlerin den ve lastik ve tekerlerinden memnun kalmadım. Bu konuda ne önerirsiniz? Nasıl bir bakım yaptırabilirim? Fabrikadan değişim ya da para iadesi talep etmeyi düşünüyorum. Gravel g serisi kullananlar memnun mu?
Biraz daha açarsanız yardımcı olmaya çalışalım. Lastiği bence güzel frenlerıde güzel, ki zaten shimano üretimi carraroda değil. Jantları g2 için konuşursak çok iyi değil evet. Fiyatı 9.6 oldu pahalı ama aslında orta veya gırıs-orta arası bir bisiklet g2 bunuda gözardı etmezsem ben memnunum seviyorum 250 km civarı oldu kullanıyorum. G4 için bi değerlendirme yapamam ama görmedim kullanmadım.
 
Merhaba, Carraro Gravel g2 bisikletimi aldım ve doğruca yollara koyuldum. Taş, toprak, asfalt tüm yollarda sürdüm . Dropbar’a alışmak biraz zman alacak gibi. Gravel bisikletler yol bisikletine daha yakın sanırım. Asfltta “Bırak beni gideyim” diye bağrıyordu. Hızlanmaya da oldukça müsait :) Bu yaz turlar durmasın .97EA62D4-41F3-404D-9237-266F4F801EED.jpeg
 
Ön ve arka tekerlekler akıcı olarak dönmüyor. Balatalar sürtüyor. Balatalarda ve defalarca akord yapılan ön ve arka jantlardaki yalpalama giderilemiyor.
Ön fren hidroliği boş olarak gelmişti. Servis sele takmaktan başka bir şey anlamadığı için fabrikanın yönlendirdiği bisikletçi kaliperi sökmeden yağ bastığı için balata ve diskler yağlandı. Her ne kadar temizlenmiş olsa da iyi tutmuyor. Ben kendim ınternette araştırdım ve fabrikanın bana tarif ettiği şekilde balataları söktüm disklere beraber iyice temizledim. Ötme vs gitti. Fakat Bisikletin fren hidrolikleri az ya da hava yapmış durumda. Yeterince sıkı ve sert değil. İyi tutmuyor.

Vitesleri özellikle arka vites ayarları tam olmasına rağmen ve çapraz kullanmadığım halde hırıltılı çalışıyor. Bu normal mi bilmiyorum.

Tekerin orjinal İç lastikleri aşırı kalitesiz ve markasız bir lastik. Dış lastik aşırı dayanıksız ön ve arka lastikler 2-3 defa patladı. İç lastikleri kendim Shimano iç lastik ile (ki çok daha kaliteli) değiştiridim. İkisini elinizi aldığınızda farkı anlıyorsunuz. Ancak dış lasit ince ve zırhsız olduğu için ne girerse girsin tabi shimanonun iç lastiğini dahi patlatır. İlginçtir sihmano taktıktan sonra hala lastikler patlamadı.

Garantiye gönderildi. Ancak yalnızca kırılan ufak bir parçası değiştirilip gönderilmiş. Yazdığım diğer problemlerin hiçbirine bakılmamış. Belki yine en fazla akord edilmiştir.

Donanımı grx serisinin en üstü olduğu için tercih ettim ben de zaten ama ayarı yapılmayan bisiklet ya da hasarlı çıkan bisiklet isterse 100 bin liralık olsun.

Dün bir öğretmen arkadaşımın bisikleti (Van Rysel) ile denedik. Aynı anda ön ve arkayı boşta çeviriyoruz. Hocamın ki sonsuz döngüye sahipken benim iki teker de 10-20 sn de duruyor. Onun ki uzun süre dönmeye devam ediyor.
Benimkinde bu sorunlardan kaynaklanan sürtünme çok fazla.

Biraz daha açarsanız yardımcı olmaya çalışalım. Lastiği bence güzel frenlerıde güzel, ki zaten shimano üretimi carraroda değil. Jantları g2 için konuşursak çok iyi değil evet. Fiyatı 9.6 oldu pahalı ama aslında orta veya gırıs-orta arası bir bisiklet g2 bunuda gözardı etmezsem ben memnunum seviyorum 250 km civarı oldu kullanıyorum. G4 için bi değerlendirme yapamam ama görmedim kullanmadım.
 
Son düzenleme:
Ön ve arka tekerlekler akıcı olarak dönmüyor. Balatalar sürtüyor. Balatalarda ve defalarca akord yapılan ön ve arka jantlardaki yalpalama giderilemiyor.
Ön fren hidroliği boş olarak gelmişti. Servis sele takmaktan başka bir şey anlamadığı için fabrikanın yönlendirdiği bisikletçi kaliperi sökmeden yağ bastığı için balata ve diskler yağlandı. Her ne kadar temizlenmiş olsa da iyi tutmuyor. Ben kendim ınternette araştırdım ve fabrikanın bana tarif ettiği şekilde balataları söktüm disklere beraber iyice temizledim. Ötme vs gitti. Fakat Bisikletin fren hidrolikleri az ya da hava yapmış durumda. Yeterince sıkı ve sert değil. İyi tutmuyor.

Vitesleri özellikle arka vites ayarları tam olmasına rağmen ve çapraz rağmen hırıltılı çalışıyor. Bu normal mi bilmiyorum.

Tekerin orjinal İç lastikleri aşırı kalitesiz ve markasız bir lastik. Dış lastik aşırı dayanıksız ön ve arka lastikler 2-3 defa patladı. İç lastikleri kendim Shimano iç lastik ile (ki çok daha kaliteli) değiştiridim. İkisini elinizi aldığınızda farkı anlıyorsunuz. Ancak dış lasit ince ve zırhsız olduğu için ne girerse girsin tabi shimanonun iç lastiğini dahi patlatır. İlginçtir sihmano taktıktan sonra hala lastikler patlamadı.

Garantiye gönderildi. Ancak yalnızca kırılan ufak bir parçası değiştirilip gönderilmiş. Yazdığım diğer problemlerin hiçbirine bakılmamış. Belki yine en fazla akord edilmiştir.

Donanımı grx serisinin en üstü olduğu için tercih ettim ben de zaten ama ayarı yapılmayan bisiklet ya da hasarlı çıkan bisiklet isterse 100 bin liralık olsun.

Dün bir öğretmen arkadaşımın bisikleti (Van Rysel) ile denedik. Aynı anda ön ve arkayı boşta çeviriyoruz. Hocamın ki sonsuz döngüye sahipken benim iki teker de 10-20 sn de duruyor. Onun ki uzun süre dönmeye devam ediyor.
Benimkinde bu sorunlardan kaynaklanan sürtünme çok fazla.

Merhaba,

Saydığınız problemler aslında iyi bir teknik servis tarafından kısa zamanda çözülebilecek, kritik olmayan sorunlar. Zannedersem sizin şanssızlığınız bulunduğunuz yerde hidrolik disk frenler konusunda yetkin bir servis olmayışı.

Kaliperlerin diske sürtmesi çok büyük bir olasılıkla üretim hatası değil, ayar sorunu olduğu için üreticinin iade veya değişim talebinize olumlu yanıt vermesi sürpriz olur. Bisikletinizi iade edip bir başka markanın ürününü tercih etseniz dahi mevcut teknik servisiniz ile benzer sorunları yaşamanız neredeyse kaçınılmaz gibi.

Konusunda yetkin bir başka servis araştırmak, gerekirse çevre illerdeki servislere kısa bir ziyaret gerçekleştirmek sizin sorununuza çözüm olabilir.
 
Kesinlikle haklısınız. Zaten baştan beri problem dediğim gibi profesyonel ayar yapabilecek servis yokluğu yüzünden sıkıntı çekiyorum. Kütahyada ikamet ediyorum. Eskişehire yönlendirdi fabrika orada yalnız akrd ve vites ayarı yaptılar fren ayarı yine yapamadılar. Teker balataya sürtüyor yalpalama oluyor ve çabuk duruyor diyorum. Dönüyor ya işte diye cevap alıyorum. Gidebilirsem Bursa ve İstanbul'u deneyeceğim. Bikeandoutdoor dan aldım. Orası yapar mı bilemiyorum. Asıl mesele şu ki her lastik patladığında ve her teker sök tak işleminde akordu ve disk ayarı bozulacak mı? Benim yapabileceğim düzeltmeler şu an için işe yaramıyor.
 
Geri