Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

@Hasankaran merida speederın gravele dönüştürüldüğü bir post hatırlıyorum forumda. Speeder üzerine arama yaparsanız bulursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Ali Eren
Scudo
@Ziya On Road isimli arkadasın var speederı bılıyorum benım aklımda bastan oldugu ıcın modellerın lıstesını yapmak ıstedım arayısı gırıcem sonrasında kadro uzerıne vs
 
  • Beğen
Tepkiler: özgür duygu
selamlar düz maşalı disk fren kadroya sahip bisiklet düşünebilir misiniz gravel toplama var kafamda
düz maşa disk uyumlu kadro şartlar bunlar
aklıma gelen modeller şimdilik
gravel toplama

merida speeder
sedona 420
mosso monza
manifesto
carraro sportive 300 serisi(bunu elesemde olur kadro cok farklı ama olsun ) varsa öneri almak isterim


Neden düz maşa?
 
sıfır bisiklet fiyatına ikinci el satacakalrı için onu sürekli değerlendirme tutuyorum arkadaslar merak etmeyin :D
 
sıfır bisiklet fiyatına ikinci el satacakalrı için onu sürekli değerlendirme tutuyorum arkadaslar merak etmeyin :D
Sarıda var 5k'ya benimkinin mavisi sen yabancı değilsin 4995e veririm sana :D

Ön bagaj önemli ön bagaj deliği yok gravelde araştırmanda bunu da göz önünde bulundur
 
@Hasankaran bende uygun bir monza'ya rast gelince onu aldım. Boyasıydı parçasıydı derken biraz yavaş ilerliyor süreç. Tabi bu süreçte küçük aksiliklerde oldu, şuanda kabaca her şeyi aldım. Siparişini beklediğim bir kaç yurt dışı gönderim dışında en sona 15x100mm sokma milden QR mandal dönüştürücü kaldı.

Siz sıfırdan kadro alıp mı toplamayı düşünüyorsunuz yoksa, bisiklet üzerinde bir kaç değişiklik yaparak mı devam etmek istiyorsunuz? @Ziya On Road'un projesi bisiklet üzerinde değişiklik gibi dursa da resmen sıfırdan toplandı diyebiliriz, ciddi emek, zaman ve bütçe vardı. Maşada bagaj bağlantısı var diye illa ki bagaj takmak zorunda değilsiniz zaten. Matara, dry bag farklı alternatifler takılıp bağlantısı yapılabilir.
 
Tam olarak neden dönüştürdünüz acaba? Fitness’dan Gravel’e geçme amacanız neydi? Fitness gravele göre daha konforlu değil mi?
Ben bu bikeyi dropbarlı bir tur bisikleti yapmak için aldım. Bir süre düz ve kelebek gidonlarla kullandım ama uzun yıllar yol bisikleti kullandığım için dropbarsız çok tuhaf geldi. Alışmışız hızımızı alınca aero pozisyona geçmeye :)
Artık yol bisikleti kullanmıyorum ve bu bisiklet benim hem hız, hem tur ekipmanları ihtiyacımı karşılıyor. Konfor konusuna gelince ise, yalnız başına Brooks sele yeter de artar bile. Ayrıca trek fx kadrosu zaten yeterince konforlu. Dropbar bu konforu bozamadı.
 
@MakRo amaç ucuza md frenli bir gravel toplamak 2*8sistemli su corellinin bir türlü çıkmayan 2700lük goat 1 cihazından uyguna mal etmek

sizin projeyi takip ettim

yol bisikletimle bikepacking yaptım birtakım değişikler yaparak amacım elimin altında hazır bir tane olsun ve uygun olsun

yok bu iş verdıgım corellinin o bir türlü çıkamayan efsanesinden tuzluya mal olacaksa zaten hali hazırdaki yol bisikletime
wolftooth ile 34tdiş ruble ve eksilttiğim spacerleri ekleyerek fren pabuçlarını değişerek cırt kelepçe ile aynakol altına matara kafesi vs ekleme ve çançinçondan aldığım tüm çanta setupımla bu olayı yapabiliyorum ama bu değişimleri yapmak için mesai harcıyorum proje bundan dolayı var

el altına hazır
 
Merhaba bende corelli goat 2.0 bekliyorum. İnstagram corellinin instgram sayfasından sordum ne zaman çıkacak diye “ muhtemelen Haziran ayını bulacak” diye geri dönüş aldım. Sabırla bekliyorum.Daha önce de merkezlerini aramıştır Çin’den malları bekliyorduk geldiler ama corona dan dolayı fabrikayı kapattık ilk ürettim graveller olacak demişti.
 
Merhaba bende corelli goat 2.0 bekliyorum. İnstagram corellinin instgram sayfasından sordum ne zaman çıkacak diye “ muhtemelen Haziran ayını bulacak” diye geri dönüş aldım. Sabırla bekliyorum.Daha önce de merkezlerini aramıştır Çin’den malları bekliyorduk geldiler ama corona dan dolayı fabrikayı kapattık ilk ürettim graveller olacak demişti.
Mart'tan itibaren erteleniyor, Haziran'dan sonraya kalmaz umarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve AkseL
Selamlar Kross yanılmıyorsam polonyalı bir bisiklet üreticisiydi. Avrupanın en büyük üreticilerinden biri. Esker 4.0 modeli çelik olan graveli. Bunun bir de alüminyum olanları vardı. 2.0 ve 6.0 diye. Bir ara ben de çok düşündüm almayı. Avrupanın çeşitli ülkelerinde 4-5 bin lira civarına geliyordu fiyatı gidip alacaktım. Sonra specialized awol aldım bundan vazgeçtim. İncelemelerim sonucu gayet başarılı bulmuştum.
Frenlerin mekanik olması sizce ne kadar önemli ? hidrolik olması daha mı iyi yoksa üstündeki mekanik set bazı hidrolik sistemlerden daha mı iyi ? Frenlerin mekanik olmasına bu kadar kötü bir durum mu ?
Bisiklet güzel, @yeyu 'nun da dediği gibi Polonyalı bir firma. Bisikletin Chromo olduğunu düşünürsek biraz ağırlığı olacaktır. Carraro'ya alternatif herkesin beklediği corelli goat 2.0'ı çıkarırsa onu tercih edin derim bin lira oynasa bile daha iyi bir seçenek olacaktır en azından 2-3bin karınız olur 8400 lira az para değil. Corelli'yi bekleyenlere sürekli nisan ayını veriyorlardı tarih olarak bakalım göreceğiz. Eğere bu model için paranız çıkıyorsa yerli piyasada çok alternatif olmasa da yurt dışı seçeneğini es geçmeyin derim.
@yeyu sizin awol'un resmi varsa görmek isterim güzel bisiklet.

Denizli'deki bisikletçi arkadaşım kross'un satışını yapıyor. Dağ bisikletlerini beğendiğim bir marka, standart her markada olduğu gibi avrupa satış fiyatlarının 2 katına geliyor kur, vergi derken. Yoksa hakkını yememek lazım.
6.650 tl fiyat güncellemesi yapılmış. sizce bu koşullarda gravel bisiklet piyasasında almak mantıklı olur mu? yoksa hala carraro g2 veya mosso gvl700 grx400 corelli goat2.0 gibi bisikletlere mi yönelmek gerek. özellikle esker mekanik disk frenli bu olumsuz bir durum mu ciddi manada . yardımcı olursanız sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: okidoki
Frenlerin mekanik olması sizce ne kadar önemli ? hidrolik olması daha mı iyi yoksa üstündeki mekanik set bazı hidrolik sistemlerden daha mı iyi ? Frenlerin mekanik olmasına bu kadar kötü bir durum mu ?

6.650 tl fiyat güncellemesi yapılmış. sizce bu koşullarda gravel bisiklet piyasasında almak mantıklı olur mu? yoksa hala carraro g2 veya mosso gvl700 grx400 corelli goat2.0 gibi bisikletlere mi yönelmek gerek. özellikle esker mekanik disk frenli bu olumsuz bir durum mu ciddi manada . yardımcı olursanız sevinirim.
Ben de merak etmekteyim 6.650 lira fena değil gibi. Bisiklet çok hoş gözüküyor ama ağırlık yazmıyor sanırım. Acaba kaç kilo farkeder alıminyum gravellere göre.
***Güncelleme: Yabancı bir siteden baktım 12,42 kg.***
Fena değil kilosu. Alsak mı ne yapsak
 
Son düzenleme:
@eminemin Mekanik ve hidrolik disk hiç kullanmadım bir şey diyemem ama hidrolik freninin önde olacağı aşikar. İmkanınız varsa kesinlikle hidrolik disk frenli bir model almak mantıklı olacaktır. Zamanında hidrolik için dağ, bayırda, çölde, köyde turda olduğunda bozulsa parça bulmazsın diyorlardı. Zaten o kadar fantastik yerlere gittiğimiz yok. Carraro, mosso yada corelli alın diye bir şey diyemem. Tam alırsınız corelli'in çıkacağı tutar. Fiyat donanım ve görsellik olarak goat 2.0 önde.

Bisikleti toplayabilirsem bende ilk defa mekanik disk freni deneyimlemiş olacağım. Forumda aktif olarak mekanik disk but tip bir bisiklette kullanan @BerkEvren 'e sorabilirsiniz. Yağmur çamur güneş demeden kullanıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Geri