Scudo Sports

İnceleme Gökhan kutluer stelbel sb/03

Güzel bir video olmuş elinize sağlık :D Bazı eleştiriler çok saçma olsa da yapıcı eleştiriler de mevcut konuda.

Benim genel olarak eleştireceğim tek nokta bu bisiklet parçalarının haddinden fazla abartılması olacaktır :D Ancak bunu tüm youtube aleminde görebiliriz ki zaten abartılmasa, sıradan gösterilse kim izler diye de sormak lazım :D

Bunlar hep kapitalizmin oyunları, karbon jant seti ucuz olsa, aliminyum pahalı olsa herkesin aliminyum jant setini öveceği düşüncesindeyim bu anlamda. Benim yorumlamam bu kadar :D :D
 
Scudo
Kıymetli paylaşım için teşekkürler, emeğe saygı :)

Konunun başlığı “İnceleme, Gökhan Kutluer stebel sb/03” olunca bazı forumdaşlar haklı olarak konuda Gökhan’ın da incelendiğini düşünmüşler, eh haksız da değiller gibi duruyor. :D Madem başlığın (hatta videonun, neyse) konusu gerçekten de stebel incelemesi, neden stebelden çok Gökhan ön planda diye düşünmüyor değil insan :islik:

Gösterilen tepkiyi ben bu şekilde anladım ve yorumladım, mantıklıya da benziyor o_O

İtiraf gibi oldu ama benim de stebelden çok Gökhan’ı konuşasım geldi şu başlıktan sonra :D:islik:
 
öncelikle bir emek var emek için teşekkürler.
konuda güzel eleştirisel yorumlarda var haksız yorumlarda var.
Sonuç itibari ile bisiklet ile alakalı bir video hazırlandığı için teşekkürler. Son zamanlarda Forumda bisiklet harici herşey konuşulmaya başlandı çünkü.
 
Sohbetin üzerine eklenen ara görüntünün takdir edersiniz ki bir sınırı oluyor çünkü bisikletin detaylarını bir yere kadar çekiyoruz. 13 dakikalık videonun tamamını dolduracak ara görüntüyü bir bisikletten çıkarmak çok mümkün değil :) İkinci kameranın açısının Gökhan'da olması kadar normal bir durum yok zira konunun anlatıcısı kendisi :)
Bisiklet Hikayeleri altında oluşturduğumuz seride kullanıcıların hikayelerini dinliyoruz burada bazısı Gökhan ve Tufan gibi daha fazla olan teknik bilgisini bizimle paylaşırken bazısı heyecanını, kısmi bilgisini ve tecrübesini paylaşıyor.

Emeğe saygı gösteren ve yapıcı eleştiride bulunan herkese teşekkür ederiz :)
 
@hydrocon
Kesinlikle. Detayları video içine yaymak ve kadrajı aşağıdaki tipte kullanmak iyi bir çözüm olabilir gibi :harika:
 
Teşekkürler Evren :) video gayet güzel biraz daha yayabiliriz genele not aldım [emoji106]@BerkEvren
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih.acar
Hem forumu kullanmayan youtube kanallarından şikayet edersiniz, hem de ikisinde de aktif olan kullanıcılara çamur atarsınız. Bu ne perhiz bu be lahana turşusu. Elinize sağlık @hydrocon hem Gökhan'ı hem bisikleti merak edenler için güzel bir inceleme olmuş.
 
Güzel bir çalışma olmuş.Emegi gecenlere teşekkür ederim."hydrocon"
Gökhan bey'in bisikleti de çok güzel, çok sade ama bir o kadar da asil görünüyor.
İyi günlerde keyifle kullansın inşaallah.
 
@İlkay AlpertongaTeşekkürler İlkay :)
 
Konuyla ilgili tüm mesajları okudum. Öncelikle belirtmek isterim ki; Marx'ın dediği gibi "Her insan içinde bulunduğu toplumsal koşulların ürünüdür". Bu söz doğrultusunda, neden Gökhan'ın ve benzeri sınıftaki bir insanın bu imkanlara sahip olduğunu anlıyoruz. Zira insanın aldığı eğitim, yetiştiği çevre ve bu çevrede ilişkide bulunduğu insanlar da bu İtalya macerasının alt yapısını da ortaya koyuyor. Zira Gökhan'ın kendisine de bu sözleri sarf ettiğim için, burada tekrar dile getirmemde bir sakınca görmüyorum. Yani bazı yerlere gelebilmek için az önce belirttiğim imkanlara sahip olmak gerekiyor. Lakin bu yeter mi? Tabi ki de yeterli değil. Bunların dışında kişinin çok çalışması, sebat etmesi ve çile çekmesi gerekli. Zira Gökhan bu altyapı avantajlarını iyi kullanıp, çok çalışarak kendine güzel bir üst yapı hazırladı. Ancak kendisinin İtalya çalışma izni alabilmesi için Karadağ'da bir otelde 5km'lik bir odada kalma karşılığı garsonluk yaparak bir süre çile çektiğini de biliyorum. Yani burada bisiklet için sebat, azim ve kararlık da var. Onu da es geçmeyelim. Sezar'ın hakkını Sezar'a verelim. Lakin burada problem; Gökhan ile aynı altyapı imkanlarına sahip olmayan insanların da Gökhan'ın başardığı işi başarabilir mi sorusunun cevabı ise bu forumu aşıyor ve konu ülkesel bir sosyo-politik okuma gerektiriyor. Neden bu farklar ve adaletsizlikler var? Onun cevabı için Tanıl Bora'nın "Cereyanlar" adlı eserini okumanızı tavsiye ederim. Diğer yandan, kilitli pedal ekibine de 1-2 kelamım olacak: Türkiye'de bisiklet camiası küçük, özellikle sosyal medya'dan herkes birbirini biliyor. Ürettiğiniz içeriklerde biraz ezber bozan ve daha farklı gelir ve ekonomik seviyeye hitap eden ürünleri tanıtmanızı öneririm. Yani biraz daha ulaşılabilir bisikletler(tabi bisiklet türleri) ve kompenentler ve biraz daha farklı konuklar seçip, bu yönde içerik üretirseniz, izlenme ve beğenme oranlarınızın artacağı kanısındayım. Onun dışında videolarınızı beğenerek takip ediyorum. Videoları teknik yönlerden eleştiri yapacak bilgi ve birikime sahip olmadığımdan o konudaki eleştirileri diğer forumdaşlara bırakıyorum. Selamlarımla...
 
Öncelikle bizim için yaptığınız değerlendirmeniz için teşekkür ederim. Videosunu çektiğimiz ürünler ile alakalı eleştirinizi haklı buluyorum ne hikmetse pahalı komponentleri çektik, inceledik. Bunu özellikle mi yaptık? Hayır. Çünkü etrafımızda tanıdığımız insanlardan destek aldık video içerikleri için. Aylardır yapamadığımız Salcano XRS030 incelemesi var ve ne yazık ki fırsat yaratamadık fakat bahsettiğiniz gibi hepimizin daha rahat ulaşılabileceği ürünlerin incelemesini de yapacağız. Saygılar
 
@btaskazan

Batı Avrupa'da yaşayan çalışan 5,5 milyon Türk var. Arkadaşda bunlardan birisi.
 
@btaskazan

Forumda aktif olarak yazan ve Avrupa'da yaşayan/çalışan başka üyeler de var zaten.
 
Geri