almaktan son anda vageçtiğim marka kendisi. 2012 model D6'larıyla ilgileniyordum hatta konu bile açmıştım forumda
http://savaricycles.com/cycle/files/2012/12/fuji-d-6-2-0.jpg
fakat Fuji, D6 serisini sadece 2011 ve 2012 yıllarında üretti. D6 serisini öne çıkaran özelliği alışılmışın dışında kadroysuydu. sele borusu, arka kaliperi tamamen kapatıyordu. bu kadroyu ağırlaştırıyor fakat "aero"dan kazandırıyordu.. kimilerine göre kazanç yoktu, çünkü kadro fazla ağırdı (bisiklet 9 kilonun üzerinde), kimilerine göre de kilodaki kayıp çok problem değildi ve aerodan kazanç vardı. Ama ortak bir problem vardı, her forumda bu yazılmıştı: arka fren kaliper çok "emanet" duruyordu.. bu, arka tekeri çıkarıp takarken de, ayarlarken de, temizlerken de zorluk çıkarıyordu. ve bisikleti kullanan herkesin ortak yakındığı nokta buydu..
Sanırım Fuji buna duyarsız kalmadı ve 2014'de D6 serisini sonlandırıp Norcom Straight serisi adı altında yeni bir seri çıkardı.. yeni triathlon kadrolarında arka fren problemi çözülmüşe benziyor..
http://www.evanscycles.com/product_image/image/0a6/bb9/d2b/107704/fuji-norcom-straight-21-2014-triathlon-bike.jpg
şahsi yorumum; firma henüz kadro deniyor.. benim gördüğüm bu. dağ ve yol bisikletleri için durum ne bilmiyorum ama, triathlonda bunu yapıyor.. ve Fuji kadroyu bize denettiriyor.. şimdi D6 alanlardan pişman olmayan çok az bir kesim var.. bu da benim fujiye çok da iyi bakamamama sebep oldu..
Fuji ile ilgili tek tecrübem bu

Bir de, 2014 modellerinin tanıdıldığı lasmana gitmiştim, sarıyer event garden'da. modeller görsel olarak harikaydı. norcomları göremedik gerçi, gümrüğe takılmışlar, yetişememişler (nasıl olduysa

) fakat özellikle feather'e bayıldım
konuya dönelim: şuan fuji yol bisikleti alır mıyım? : hayır
------------------------------
bu arada, arka kaliper videosu