anıl şentürkk
Daimi Üye
- Kayıt
- 17 Şubat 2015
- Mesaj
- 395
- Tepki
- 500
- Yaş
- 29
- Şehir
- istanbul
- İsim
- anıl şentürk
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- KTM
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
ben de kendimce bir tavsiye vereyim , tamamen durmaya çalışmak yerine kendinizi ve karşıdakini kontrol edebileceğiniz maksimum hıza yavaşlayıp kontrollü bir şekilde devam etmek daha mantıklı. Örneğin benim kullandığım yol bisikleti için ( carraro d'ambiez 915 ) bu hız 20-25 km arası yani birinin yola çıktığını gördüğümde ( aniden önüme atlamadığını varsayıyorum) yavaşlarım kontrollü bir şekilde yoluma devam ederim. Tabi inişte işler biraz daha değişiyor mümkün olduğunca yayaların her an yola atlayacağını düşünerek geçiyorum yanlarından.
@Serden Us hocam bahsettiğiniz bas-çek fren tekniği belli yollarda avantaj sağlayabilir ancak yol bisikleti + virajlı yol ikilisinde çok büyük tehlikedir bence. El alışkanlığı olursa viraja girerken bas-çek yapmak gereğinden hızlı girmenize sebep olabilir ya da bisikletin dengesini bozabilir.
@Serden Us hocam bahsettiğiniz bas-çek fren tekniği belli yollarda avantaj sağlayabilir ancak yol bisikleti + virajlı yol ikilisinde çok büyük tehlikedir bence. El alışkanlığı olursa viraja girerken bas-çek yapmak gereğinden hızlı girmenize sebep olabilir ya da bisikletin dengesini bozabilir.