Bende Cannondale quick 4 tur bisikletini drop bara ve disk frene (hyd./mekanik olabilir)çevirmek istiyorum ama tam olarak neler lazım olacağını ana bileşenler harici bilemiyorum(maliyet analizi için). Kime sorsam uğraşma pahalı ya çıkar, onu yapana kadar bı bisiklet alırsın vs. deniyor haklida olabilirler fakat bisikletim XL kadro ve öyle hemen satılacak bir bisiklet değil ve boyumda 2metre olunca kadro bulmak ephey zorlaşıyor olanlarda pahalı..
Her neyse vakti müsait olan, yardımcı olabilecek birisi varsa tavsiyelerini almak isterim teşekkürlerimi sunarım.
Şuan ki özellikler,
KADRO : New Quick SL Optimized 6061 Alloy, SAVE, 1 1/4"- 1 1/8" tapered head tube
MAŞA/AMORTİSÖR : New Quick Si, Carbon blades, 1 1/4"- 1 1/8" steerer
FURÇ TAKIMI : FSA Si, Sealed Bearing 1-1/4"-1-1/8"
ÖN VİTES : Shimano Altus, 31.8 clamp
ARKA VİTES : Shimano Deore, 9-speed
VİTES KOLLARI : Shimano ST-EF65, EZ-Fire Plus, 3x9
ARKA FREN : Cannondale Mini V, Cartridge Pads
ÖN FREN : Cannondale Mini V, Cartridge Pads
FREN KOLLARI : Cannondale Forged alloy
RUBLE : Sunrace M90, 11-32, 9-speed
ZİNCİR : KMC 9-Speed
AYNAKOL : Suntour XCM, 48/38/28
ORTA GÖBEK : Tange Cartridge
JANT : Cannondale C4, double wall, 32-hole
JANT TELLERİ : Stainless, 15g
LASTİK : Schwalbe Spicer, 700x30c, puncture protection, reflective sidewall
BOYUN : Cannondale, 6061 alloy, 31.8, 12 deg
GİDON : Cannondale C4, 6061 alloy, 20mm rise, 640mm
SELE : Cannondale Fitness Ergo
SELE BORUSU : Cannondale C4, 6061 Alloy, 27.2x350mm
Materyal : Karbon, Aluminyum
Jant Ebatı : 28''
Vites Sayısı : 27 Vites