Scudo Sports

Favorit Çekoslavak Restorasyonu

Klasik bisiklet seven biri olarak yaş aralığınız nedir?


  • Toplam katılım
    267
Scudo
@sabitkamera Güzelmiş, kazasız, belasız sürmek dileği ile. Bu tür bisikletlerde geniş profil jantlar daha güzel duruyor. Muhakkak ince profil jantların muadilleri de vardır ama, ben bu şekilde daha çok beğeniyorum.
 
Birçok klasik bisiklet single speed olarak dönüştürülüyor :) acaba yarın öbür gün de klasik parçaları arayacakmıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Özgür AKAR

Muhtemelen dediğiniz gibi olacak ancak klasik kadroları uygun fiyatlara alabiliyorsunuz single veya fixie'de kullanmak için. Mesela ben yukarıdaki bisiklet için 70'lerden kalma bir Puch yol bisikletinin kadrosunu kullandım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Valla kendinize Atölye kuracak alanınızın olması ne güzel benimde en büyük hayallerimden biridir kendi atölyemin olması orada kafama göre takılmak ama maalesef öyle bir şansım yok
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Beldesan Flamingo nun fren bacakları ve boğazı hazır.IMG_20160330_201200.jpg IMG_20160330_201057.jpg

Arkadaşlar 600-800-1500-2000 zımpara temini konusunda yardımcı olurum, yer şişli. Ayrıca otomotiv için özel imal edilen şeffaf sprey vernik temin edebilirim, bu vernik dış şartlara dayanıklı akrilik malzemedir.
 
Acaba nasil yapiyorsunuz bunlari paslanmis parcalari sifirdan tamizliyorsunuz soylebilirmisiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Tuguj123 Paslanmış parça kurtarılmaya ve emek harcamaya değermi o önemli, duruna göre kolada da bekletiyorum, mazot, yağ vs den hazırladığım karışımda da bekletiyorum. Sonra daire tel fırça ile pasını alıp 4-7 adım arasında parlatmaya kadar gidiyor...

Eldeki işleri bitirdikten sonra Favorit kaldığı yerden devam :) orta aktarıcı tamamen sökülerek temizlendi, ilk günki gibi çalışıyor.IMG_20160321_075623.jpg IMG_20160321_081229.jpg

Merhaba, kadro etiketlerimizi yeniden tasarlama kararı aldık.IMG_20160421_183118.jpg

Bu arada, tanıştırayım; Gazelle toer popular 1955 :) tam bir klasikIMG_20160422_125347.jpg
 
Super kafalar bunlar. Mest oldum yeminlenn tebrik ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: AbdülkadirArtan
Gazelle satılık arkadaşlar, 1955 model 2. dünya savası sonrası fabrika toparlanmak için fren tertibatsız ve pompasız üretttiği bir model, el yapımı. Avrupa kontra (coaster brake) fren gücünü ayarlayabiliyordunuz. Fiyat olarak 1000tl istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Selesi kiyakmis orjinal mi dostum?
 
  • Beğen
Tepkiler: SOZUAK
Sele orjinal bufalo derisi, sadece sele 200tl değeri var. Bisiklet de özel seri, çogu gazellenin camurluklari siyahdir bu krom.

Favorit krom pompa ile union rulmanlı klasik pedallarda geldi.IMG_20160426_125703.jpg
 
Gövdenin boyasını söküyorum fakat boya çok iyi çiktı, 2 defa boya sökücü yaptım ve üstüne zımpara ancak ince işi kaldı.
Kulagıma küpe olsun :) bir dahaki sefere kadroyu yakarak soyucam.
 
Bende merida tfs 500 haricinde yeni Bi küçük çaplı restorasyona başladım. Hayırlısı favorit Çekoslovak. Modeli kaç bilmiyorum.

Bitince daha fotoğraf eklerim artık.
 

Dosyalar

  • image.jpeg
    image.jpeg
    130,5 KB · Okunma: 148
  • image.jpeg
    image.jpeg
    92,5 KB · Okunma: 149
  • image.jpeg
    image.jpeg
    127,9 KB · Okunma: 150
  • image.jpeg
    image.jpeg
    141,2 KB · Okunma: 148
Ellerinize sağlık ama insanları özendiriyorsunuz yapmayın böyle :)
 
@Aazam herkese nasip etsin. Baya keyifli oluyor. Parça bulmak zor ama güzel olanda bu olsa gerek. Lastikleri ne yapsam diye düşünüyorum orjinal bulmak zor. Buna hangi lastikleri takmam gerekiyor bilmiyorum.

@Özgür AKAR iyi günler bu pompa ile özlelikle pedalları nereden temin ettiniz?
 
@Telkoptu Maşallah çok klas görünüyor yenileme bittikten sonra umarım far ve dinamoyu da korursunuz bisiklete farklı bir hava katıyorlar bence
 
Geri