Scudo Sports

Erdoğanlar Bisiklet

@Smg
Sabri bey
Konu ile ilgili yapilan yazişmalari paylaşmanız yerinde olmuş. Tarafımdan süreç konusunda size yardimci olmak adina yaptigimiz adimlari herkes görmüş
Bu konuda tesekkur ederim.

garanti konusuna gelecek olursak. Ülkemizde her ürun garanti şartlari yasalar ile belli
6502 sayili tuketici koruma yasasinda aynen yazdigi gibi paylasiyorum

Satış sonrası hizmetler
MADDE 58- (1) Üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım
ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır

Dikkatinizi bir konuya çekmek isterim. Ürun garantisi üretici veya ithalatci saglamak zorunda. Yani ürunu ithal eden firma gerekli adimlari atmak zorunda. Kendilerini urunun garantiye girmedigini ilettiler. Bunu yazi olarak size ilettim.

Firmam olarak musteri memnuniyeti adina size yine ayni welgo lu-27c markanin urununu gonderdim. Üstunde logosu vs mecvut.
Yazilarinizda çıkma pedal demissiniz. Urunpedal dişleri ustunde iz yok. Bunu sizde bende biliyorum.yani takilmamis kullanilmamis pedal.

Ürun belki eski model olabilir vs ama stogumda olan ve sizin pedaliniz aynisini sevk ettim. Tamamen insiyatif alarak.
Ancak göruyorumki yasal prosedürler dışına çıkmamam (insiyatif kullanmamam) gerekiyormuş. Açıkçasi şahsim adina elimden geleni yaptiğimi düşünuyorum

Saygilarimla
Mehmet Y.
 
Scudo
@AyPars2626 yakın zamanda birçok bayiye sosyal medya kanalından ulaşmaya çalışıp başarısız olmuştum. telefonla aramak daha iyi olur bilginize.
 
  • Beğen
Tepkiler: AyPars2626
Bir siparişin değerlendirme kriteri , ürün eline ulaşınca değil ulaşmayınca ya da farklı problemler ortaya çıkınca esnafın çözüm yolu göstermesi veya çözüm sunması ile ortaya çıkar. Nasıl ben para gönderince firmanın '' Aaa ne kadar iyi müşteri sattığım ürünün parasını gönderdi '' demesi abes ise iştigal ise benim de '' Aaa ne iyi esnaf parasını gönderdiğim ürünü bana ulaştırdı '' demesi o kadar abesle iştigaldir. Zaten olması gereken budur . Esnaflık farklı problemlerde ortaya konulan çözümler ile belli olur. Giriş faslını geçtikten sonra bir arkadaşımın başından geçen olayları yazayım ki bu Erdoğanlar Bisiklet denilen Esnaflıkta uzaktan yakından alakası olmayan kişilerden alışveriş ederken insanlar 1 değil bir çok kez düşünsünler.

Arkadaşım Haziranın 26 sında bu Erdoğanlar Bisiklet denen esnaf görünümlü kişilerden 6 adet KMC zincir alıyor. Daha doğrusu aldığını sanıyor. Parasını n11'den şak diye gönderiyor kendi üstüne düşeni yapıyor. Ertesi gün ise kargosu geliyor. Kargoyu açınca bir bakıyor ki içinde farklı bir kişiye ait bir paket. O paketinde içinden de kirpik bakım yağı çıkıyor. Firmaya arkadaşım bunu söylediği zaman şöyle bir mesaj atıyorlar.

Erdoganlar_Bisikletmerhaba; ilgili sorunu en kısa sürede çözücem. Dediğiniz gibi kargoda bir karışıklık var. zaten o ürünlere tutanak tutarız. biz size yeni sevkiyat yaparız. pazartesi ilgilenecem selamlar .

29 Haziran pazartesi günü peki ne oluyor dersiniz ? Tabii ki kıvırmalar başlıyor. Gönderilmesi gereken zincirin son durumunu sorunca şu mesaj geliyor.

Erdoganlar_Bisiklet; görüştüm kurumsalla. Tabiki şoktalar. gerekli işlemleri başlattım bugun saat 13-00 gibi. yarın net bilgi alıp dönüş yapıcam masamda iletişim bilgilerim duruyor. takibini yapıyorum selamlar.

Arkadaşım iyi niyetle beklemeye devam ediyor. Hadi diyor 1 2 günde benden olsun en kötü Temmuz 1 -2 gibi ürünlerimi alırım diyor. Bu günden sonra ayın 6 sında kadar her gün oyalama taktiğine devam ediyor Erdoğanlar Bisiklet. Bugün gönderecez yarın gönderecez haber verecez bahanelerinin ardı arkası kesilmiyor.

Tabii bildiğiniz üzere n11 de belli bir zaman sonra ürünlerin otomatik onaylanması ve satıcıya para geçme durumu var. Almadığı zincirlerin parasıda bu süre zarfında Erdoğanlar Bisikletin hesabına geçince bu sefer daha da cüretkarlaşıyor firma. İlk başta yalandan yardım edecekmiş kisvesine bürünüp en ufak yardım etmeyen firma bu sefer parayıda cukkalayınca şu mesajı atıyor.

Erdoganlar_Bisikletmerhaba, ürünün kaybeden firma aras kargo. Biz gerekli yazışmaları ve teknik takibini yapıyoruz. KArgo şirketinden tarafımıza "evet ürün kayboldu tanzim edilecek" dedikleri zaman ürünlerin sevkini tarafınıza yapıcam. oradan onay almadan size tekrar ürün sevk edemem maalesef. şuan teknik takip sürüyor. Dilerseniz iptal iade seçeneğiniz mevcut. n11 üzerinden işlem başlatabilirsiniz. selamlar

İlk baştaki tutanak tutar ürünlerinizi yollarız diyen kişiler gidiyor , sorumluluğu üstünden atmaya çalışan kişiler geliyor. Sanki ürünü arkadaşım Erdoğanlardan değilde Aras Kargo'dan satın almış gibi kendilerini olaydan sıyırmaya çalışıyorlar. Tabii burda devreye arkadaşımın yaptığı iş girince firmanın çirkinliği daha da gün yüzüne çıkıyor. Çünkü arkadaşım İstanbul'da bir kargo firmasının acenta sahibi ve tüm prosedürlere hakim biri. Normalde 1 haftada çözülen tutanak işi nedense arkadaşımda 12 gün olduğu halde çözülmüyor.

Ayrıca yukarda hem yeni ürün gönderemem diyip , hem isterseniz iade edin diyor tok satıcı olarak. Yani aman banane ne halin varsa gör demenin farklı bir haliyle. İyi de sen arkadaşıma ürün göndermedin ki ? Neyi iade edecek adam sana ? Kirpik yağını mı ? Ha madem kabul edeceksin iade olunca parasını yatıracaksın adamın , zaten kargo firması suçunu kabul etmişken neden zincirleri göndermiyorsun? İade edincede aynı parayı vermiş olacaksın , zincirleri gönderincede. Yoksa iade et diyip Kirpik Yağını eline ulaşınca kabul etmeyip '' Bak müşteri farklı ürün göndermiş diyip '' komple suçu arkadaşıma atmak gibi farklı fikirleri mi var ? Kısacası nerden baksan çelişkilerle dolu nerden baksan elinde kalacak açıklamalar.

(link)

Bugün Temmuz 8 . Hala en ufak bir gelişme yok .OLAYIN ÜZERİNDEN TAM 12 GÜN GEÇMİŞ. İsteyenler bu mesajlaşmaları ( üstte verdiğim linkten ) erdoğanların n11 mağazası kmc z8 zincir sayfasından soru cevap kısmından takip edebilirler. Hala alışveriş yapmak isteyenlere kolay gelsin diyor , bol sabırlar diliyorum..


Not: Bu arada kargonun nasıl kaybolduğunu açıklayan olayların peşinden koşan kişi de Erdoğanlar olması gerekirken , arkadaşım. Kendisinin işi de bu sektörde olduğu için gayet açık şekilde firmaya belirtmiş. Üstteki Linkini verdiğim mesajlaşmalarda görülebilir.
N11 üzerinden satın aldığım ürün bozuk çıktı kargo şirketine saatlerce ulaşmaya çalışsak da ulaşamadık. sonuç olarak kargocuyu aradık. (Zaten 1 kargocu var bizim bölgeye gelen) İnadına almadı. N11 üzerinden iade talebi oluşturduk. kargocudan kod alın dediler dedik zaten kargocuya ulaşabilsek size başvurmayız. eee kargocuda ne kod vardı nede kendisi ortalardaydı. tabi üstüne ürün kargo bedava olsa bile bize kitlemişti biraz daha para hem ürün cukkaya gitti hem para...
Sonra anladık ki kargocu inadına açmıyormuş telefonu. Bizde mng yi telefon hattından aradık ama yarım saat beklesekte açmadılar. Anlamadım ama sadece mng getiriyormuş ürünü. Eee ne oldu sonra keşke batsalar da bizde kurtulsak onlarda...
Bizim oralarda kimse internetten birşey almaz. Zaten nüfsumuzun % 95'i çiftçi ve hayvancıdan oluşuyor, kargo işleride tekelleşmiş zaten sigara parasını bize kitlemeye çalışıyorlar.
Bir söz vardır...
Coğrafya kaderdir....
 
Sayın Erdoğanlar Bisiklet,
Göndermiş olduğunuz ürünü teslim aldığım anda size fotoğraflarını gönderdim ve 11.07.2020 tarihindeki yazımda şöyle dedim.
"Sayın yetkili, tarafıma göndermiş oldugunuz ürün satın aldığım ürün degil. Sizde bilirsiniz Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedal da plastik kapak bulunmamaktadır ve bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor. Arzu ederseniz ürünün resmini gönderebilirim. Tarafıma iade kodu gönderildiginde iade edebilirim. Saygılarımla Sabri m. Göktürk" plastik kapağını size gösterebilmek için fotoğrafları o şekilde çektim. Herhalde gözümüzden kaçta 11 Temmuz günü şöyle dedim.
"bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor"
Bana Bisiklet forum da bugün cevaben şunu demişsiniz.
"Urunpedal dişleri ustunde iz yok. Bunu sizde bende biliyorum.yani takilmamis kullanilmamis pedal."
Arzu eder iseniz Bana göndermiş olduğunuz pedalı sizin belirleyeceğiniz kişiye götürüp kullanılmış ya da kullanılmamış olduğunu tespit ettirebiliriz.
Bisiklet pedalına güç yukarıdan aşağıya uygulanır Örnek vermek gerekirse bütün yük mil üzerindedir. Mil eyrilir yada kırılır. Bu kullanım hatası olarak kabul edilebilir. Tarafınıza göndermiş olduğum fotoğrafa bakarsanız sağ pedal mil in üzerindeki basma yeri yani kelebek takriben 2 santim sağa kaymış ve durmadan sağ ve sol yapmaktadır Eğer kullanım hatası olmuş olsaydı diğer sol pedalda aynı şeyin niye yapmadı. Düşey kuvvet alçak ve yatay yöndearıza verecek. Mantıklı geliyorum. Bu kullanım degil montaj hatasıdır. Ayriyeten Sonradan gönderdiğiniz pedal da dahil hepsinin resmini yada filmini arzu ettiğiniz kişi yada kuruma gönderebilirim.
Tarafıma göndermiş olduğunuz son kargoyuda (pedalı) köpüğünde ve kargo poşetinde muhafaza etmekteyim. Bilgilerinize. Saygılarımla.
Ben uzlaşma taraftarıyım. Saygılarımla
 
2-3 hafta kadar önce ben de iki forma ve bir tayt aldım. Formalar dilediğim gibi değildi. Birisini iade edip diğerini de değiştirmek istedim. En ufak bir zorluk yaşamadım. Değişimim hemen yapıldı. İade yapılmadan bir sele ihtiyacım oldu. Aradım iadeyi yapmak yerine sele ve zincir yağı göndermelerini istedim. Bugün elime ulaştı onlar da. Mustafa Bey ilgilendi benimle telefonda. Her türlü sorumu cevapladı. Başından savmaya çalışmadan en küçük detaya kadar yardımcı oldu. Kendilerine teşekkürü borç bilirim.
 
@Erdoğanlar Bisiklet Ben sizden bir sürü sipariş verdim ve çok memnun kaldım. Sorunlu siparişimlerim de oldu, normaldir, hepsinde yardımcı oldunuz ve telafi ettiniz. O yüzden hakkınızdaki kötü yorumlara temkinli yaklaşıyorum.

Ancak Tolga Bey'in şikayetine (tarzı doğru veya yanlış, farketmez) böyle yanıt vermeniz üzdü ve imajınızı gözümde zedeledi. %100 haklı olsanız bile bir kurumsunuz ve bir eleştiriye böyle sert yanıt vermeniz, mahkemeyle tehdit etmeniz can sıkıcı. Umarım yaklaşımınızı tekrar düşünürsünüz.
 
@Deniz Yavuz
keşke bende sizin gibi teşekkürler lerimi yazabilseydim. Aynı şey sizin başınıza gelseydi. (umarımki gelmez) LU-C27GB ye indirimli fiyatı 130.TL verseydiniz. Saglık olsun mu derdiniz?
Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Özdemir
@Ertuğrul Nihtmare
Herhalde gözünüzden kaçtı Ürünün alış tarihi 29.04.2019 saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Özdemir
İki hafta once kendilerinden yeni pedal siparisi verdim gelen pedal gorseldeki gibi degildi biraz daha buyuk geldi gozume. Aradim kendilerini ve baya ilgilendiler. Onunuzde bilgisayar aciksa hemen yenisini begenin yolluyalim dediler. Begendim teyitlestik hemen kargoya veriyoruz dediler ama ben elimdekini henuz iade etmedim dedim hic onemi yok yarin yollarsiniz dediler. Peki dedim benim yeni begendigim eskisinden 15₺ daha pahali iban yollayin farki yatirayim bari, efendim hediyemiz olsun guzel gunlerde kullanin dediler. Cok iyi bir deneyimdi mutlu oldum, iyi esnaf.
 
@vusalazeroglu ne mutlu size, 27mayıs2020 dan beri bende çözüm bekliyorum. Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: vusalazeroglu
GARANTİ BELGESİ YÖNETMELİĞİ



BİRİNCİ BÖLÜM

Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar

Amaç

MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı; garanti belgesi ile satılmak zorunda olan malları belirlemek ve garanti belgesine ilişkin usul ve esasları düzenlemektir.

Kapsam

MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik, garanti belgesi ile satılmak zorunda olan ekli listede yer alan malları kapsar.

Dayanak

MADDE 3 – (1) Bu Yönetmelik, 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 56 ncı ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanmıştır.

Tanımlar

MADDE 4 – (1) Bu Yönetmelikte geçen;

a) Azami tamir süresi: 13/6/2014 tarihli ve 29029 Sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ekinde yer alan listedeki her mal grubu için tespit edilen süreleri,

b) Bakanlık: Gümrük ve Ticaret Bakanlığını,

c) Garanti belgesi: Üretici ve ithalatçılar tarafından, tüketiciye yönelik üretilen, ithal edilen veya satılan mallar için düzenlenen ve tüketicinin sahip olduğu hakları gösteren belgeyi,

ç) Genel Müdürlük: Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünü,

d) İş günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini,

e) İthalatçı: Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere, bu Yönetmeliğe ekli listedeki malları ticari veya mesleki amaçlarla ithal ederek satım, kira, finansal kiralama veya benzeri bir yolla piyasaya süren gerçek veya tüzel kişiyi,

f) Kanun: Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu,

g) Mal: Alışverişe konu olan taşınır eşyalardan Bakanlıkça, bu Yönetmeliğin eki listede tespit ve ilan edilen, garanti belgesi ile satılması zorunlu olan malı,

ğ) Satıcı: Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere, ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye, bu Yönetmeliğe ekli listedeki malları sunan ya da mal sunanın adına ya da hesabına hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi,

h) Üretici: Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere, bu Yönetmeliğe ekli listedeki malları üretenler ile mal üzerine markasını, unvanını veya herhangi bir ayırt edici işaretini koyarak kendisini üretici olarak gösteren gerçek veya tüzel kişiyi,

ı) Yetkili servis istasyonu: Üretici veya ithalatçıların, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için; kullanım ömürleri süresince satış sonrası montaj, bakım ve onarım hizmetlerini yürütmek üzere, kendileri tarafından veya aralarındaki sözleşme uyarınca, bu amaçla yetki verilen gerçek veya tüzel kişiler tarafından kurulan ya da kurulmuş bulunan tesisleri,

ifade eder.



İKİNCİ BÖLÜM

Garanti Belgesi Düzenlenmesine İlişkin Esaslar



Garanti belgesi düzenleme zorunluluğu

MADDE 5 – (1) Üretici ve ithalatçılar, tüketicilere yönelik ürettikleri veya ithal ettikleri, bu Yönetmeliğe ekli listede yer alan kullanılmamış mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar.

(2) Bu Yönetmelik hükümlerine uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi ve bu yükümlülüğün yerine getirildiğinin ispatı satıcıya aittir.

(3) Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez.

Garanti süresi

MADDE 6 – (1) Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıl veya bu Yönetmeliğe ekli listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.

(2) Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin asgari iki yıl olduğu kabul edilir.

(3) Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

Garanti belgesinde bulunması zorunlu bilgiler

MADDE 7 – (1) Tüketicilere verilecek garanti belgesinde aşağıdaki bilgilerin yer alması zorunludur:

a) Üretici veya ithalatçı firmanın unvanı, adresi, telefonu ve diğer iletişim bilgileri ile yetkilisinin imzası ve kaşesi,

b) Satıcının unvanı, adresi, telefonu ve diğer iletişim bilgileri ile yetkilisinin imzası ve kaşesi,

c) Fatura tarih ve sayısı,

ç) Malın cinsi, markası, modeli ile varsa bandrol ve seri numarası,

d) Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri,

e) Garanti süresi,

f) Azami tamir süresi,

g) Bütün parçaları dahil olmak üzere malın tamamının garanti süresince garanti kapsamında olduğuna ilişkin bilgi,

ğ) Kanunun 11 inci maddesinde tüketiciye sağlanan seçimlik haklara ilişkin bilgi,

h) Kullanım hatalarına ilişkin bilgi,

ı) Tüketicilerin şikayet ve itirazları konusundaki başvurularını tüketici mahkemelerine ve tüketici hakem heyetlerine yapabileceklerine ilişkin bilgi,

i) Varsa tüketiciye sağlanan diğer haklar.



ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Tüketicinin Garanti ile İlgili Hakları



Ücretsiz onarım isteme hakkı

MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

(2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

Tüketicinin diğer hakları

MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

(2) Malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması halinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

(3) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, satıcı, malın bedelinin tümünü veya bedelden yapılan indirim tutarını derhal tüketiciye iade etmek zorundadır.

(4) Tüketicinin, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakkını seçmesi durumunda satıcı, üretici veya ithalatçının, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi talebinin kendilerine bildirilmesinden itibaren azami otuz iş günü içerisinde, bu talebi yerine getirmesi zorunludur.

(5) Birinci fıkranın (c) bendinde belirtilen raporun, arızanın bildirim tarihinden itibaren o mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenmesi zorunludur.

Değiştirilen malın garanti süresi

MADDE 10 – (1) Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

Kullanım hatası

MADDE 11 – (1) Tüketicinin malı tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı olarak kullanmasından kaynaklanan arızalar hakkında 8 inci ve 9 uncu madde hükümleri uygulanmaz.

(2) Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığının, yetkili servis istasyonları, yetkili servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla; malın satıcısı, ithalatçısı veya üreticisinden birisi tarafından mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenen raporla belirlenmesi ve bu raporun bir nüshasının tüketiciye verilmesi zorunludur.

(3) Tüketiciler, ikinci fıkrada belirtilen rapora ilişkin olarak bilirkişi tarafından tespit yapılması talebiyle uyuşmazlığın parasal değerini dikkate alarak tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilir.



DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

Son Hükümler



Yürürlükten kaldırılan yönetmelik

MADDE 12 – (1) 14/6/2003 tarihli ve 25138 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik yürürlükten kaldırılmıştır.

Yürürlük

MADDE 13 – (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

Yürütme

MADDE 14 – (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Gümrük ve Ticaret Bakanı yürütür.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Özdemir
Merhaba aşağıdaki ürünü daha önce Kartal Biketan aldım 87SE modelini gönderdiler şimdi Erdoğanlar Bisiklet ten aldım 86P modelini göndermişler kendi sitelerinden almıştım iade işlemi nasıl oluyor bileniniz var mı? 120 PSİ olduğu için almıştım bu kesinlikle işime yaramayacak.

@Erdoğanlar Bisiklet

Giyo GP-85P Uzayan Rekorlu Bisiklet PompasıGiyo GP-85P Uzayan Rekorlu Bisiklet Pompası68,00 TLSipariş Tarihi: 1
Gönderildi: 1
68,00 TL
 
Merhaba aşağıdaki ürünü daha önce Kartal Biketan aldım 87SE modelini gönderdiler şimdi Erdoğanlar Bisiklet ten aldım 86P modelini göndermişler kendi sitelerinden almıştım iade işlemi nasıl oluyor bileniniz var mı? 120 PSİ olduğu için almıştım bu kesinlikle işime yaramayacak.

@Erdoğanlar Bisiklet

Giyo GP-85P Uzayan Rekorlu Bisiklet PompasıGiyo GP-85P Uzayan Rekorlu Bisiklet Pompası68,00 TLSipariş Tarihi: 1
Gönderildi: 168,00 TL

Yalan söylüyorsunuz. Erdoğanlar bisiklet asla böyle bir hata yapmaz. Yapsa da telafi eder. Size inanmıyorum. Eminim başlığı görür görmez size yardım edecekler. Hem geçen ürün aldım . Kargo çok hızlı geldi. Buna ne diyeceksiniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mali.ozdemir
@DenizCe İade edin tabii ki. İade prosedürü sitelerinde var. Mail atarsanız da hızlı dönüş yaparlar.

Erdoğanlar'ın haber vermeden farklı ürün göndermeyi bırakması lazım. Sipariş verdiğim mantar gidon bandı stokta yokmuş diye aldığım ürünün iki katı değerindeki lateks gidon bandını göndermişlerdi bana da ama lateks bandın hissinden nefret ediyorum. Ürünü kullanamamıştım, iade etmediğime pişman olmuştum.
 
Gönderdikleri ürün daha pahalı görünüyor sitelerinde ama 80 PSI olduğu için ben diğer ürünü istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
Geri