Y. B. Tekin
Daimi Üye
- Kayıt
- 31 Temmuz 2018
- Mesaj
- 241
- Tepki
- 196
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Yusuf
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- b'Twin
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
Bizi herkes aşağılıyor zatenE-bikelılardan da bi “karbonluların e-bikelıları aşağılaması” konusu gelmesin mi o zaman![]()
Bence sadece şu ürünü geliştirseler diğer hiçbir şeye gerek kalmayabilir. Çünkü pillerin sorun olduğu ve ağırlığından dolayı sevilmediği şartlarda, tak-çalışır gibi aparatlar daha işlevsel geliyor.
Mesela bu ürün:
(link)
(link)
Menzili muhtemelen geliştirilecektir. Takması sökmesi kolay. Dik rampalarda uzun tur yapanlara büyük kolaylık sağlayabilir. Şehiriçi kullanıcılarının da 90%'ının ihtiyacını karşılayacaktır.
El gazı yeri açık oluyor, aslında el gazı takılması yasak, takıldığında ehliyet gerekiyorYollarda sık görülen, marketlerde 2 ayda bir satilan araçların çok büyük bölümü elektrikli bisiklet değil. Hemen hepsinde el gazı yada benzer bir düzenek var. Ağırlıklarindan dolayı sadece pedal çevirerek gitmek imkansız. Benzinli motorsikletlere göre ucuz ve plaka zorunlulugu olmadiğı için tercih ediliyor.
ağırlığın en bariz etkisi yokuş çıkmada oluyor zaten, 25kg bir bisiklet için bence de oldukca ağırEl gazı yeri açık oluyor, aslında el gazı takılması yasak, takıldığında ehliyet gerekiyor
Ama ağırlıkları gitmeyi imkansız kılacak kadar fazla değil bence, aküyle beraber 25 kiloyu geçmiyorlar. Ben okul dönemi boyunca okula git gelimde kullanıyorum, düz yolda ortalama 20 ile gidiyorum elektriği açmadan, yokuşa sararken açıyorum. Açıkçası normal bisikletten bu bakımdan daha rahat oluyor. Tabii ki uzun yola çıkmada normal bisiklet daha rahat ettiriyor, ama bununla 30 km civarı yolları da yaptım sadece yokuşta kontak açarak. Elektriğin fiyatı çok ucuz olduğu için (bir şarj 1-2 tl) bisiklet kullanmayan insanlar için bile kısa git geller için iyi oluyor.
Helal olsun bataryaya 1300 mt ciddi tırmanış her batarya yapamaz.e gravelle ilk tur deneyimi tamamlandı tam yükle 115 km 1300 mt elevasyon tek şarjda geçildi328290 dosyayı görüntüle
Güzerganızda yükselti var mı?ben Carraro Gravel G.E 5 Kullanıyorum ortalama bir şarj 350 - 400 km arası götürüyor. Sürekli elektrik desteği kullanmıyorum tabi
Çanakkalede yaşıyorum bizim burası hep yükseltiBugünkü sabah işe geliş sürüşümü tam elektrik desteğiyle yapıp nabzımın nasıl olacağına bakmak istedim. Bir de 4 gündür aralıksız her gün git gel 2'şer saat bisiklete binince baldırlar biraz ağrımış, yüklenmeyeyim dedim.
Her zamankinden çok çok az terledim, her zamankinden 5 dk daha hızlı geldim ve nabzım neredeyse hep zone 2 deydi...
Henüz link paylaşamıyorum ama Strava'da görebilirsiniz değerleri.
Güzerganızda yükselti var mı?
Bende kifuka x var. Elektrik desteği yokken herhangi bir kasılma olmuyor. Lastiği üst limitine kadar şişiriyorum asfaltta nispeten daha akıcı gidebiliyorum. Araziye çıkınca da biraz indirirerek yumuşatıyorum. 29" lastik ise daha çabuk hızlanmasına sebep oluyor.Selam arkadaşlar. Ulaşım amaçlı Diamant zouma deluxe+ bosch performance line speed (orjinal 45km/h) kullanıyorum. Gayet memnumum.
Geçenlerde arkadaşımın carraro kifuka x modelini denedim. Elektrik desteği yokken kifukanın akışı daha iyi gibi geldi bana. Benim jantlarım 27.5 slik lastik var üstünde, kifukada 29" mtb lastiği var. Ağırlıkları hemen hemen aynı nedendir acaba ?
Bosch off modda yada limit ustunde pedala direnc yapar, shimano’da direnc yoktur ve motor off kende pedal cevirebilirsin. Her iki motorun iki farkli karakteridir bunlarSelam arkadaşlar. Ulaşım amaçlı Diamant zouma deluxe+ bosch performance line speed (orjinal 45km/h) kullanıyorum. Gayet memnumum.
Geçenlerde arkadaşımın carraro kifuka x modelini denedim. Elektrik desteği yokken kifukanın akışı daha iyi gibi geldi bana. Benim jantlarım 27.5 slik lastik var üstünde, kifukada 29" mtb lastiği var. Ağırlıkları hemen hemen aynı nedendir acaba ?