Mösyö Salyangoz
Yol'cu
- Kayıt
- 9 Nisan 2017
- Mesaj
- 262
- Tepki
- 238
- Yaş
- 26
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Hakan
- Başlangıç
- 2008—09
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
EC70 Aero ile sürtünmeyi azaltırken rahat kalmayı sağlar. Dahili kablo yönlendirme ve MCD şekil teknolojisine sahip düzleştirilmiş üst profil sayesinde, bu gidon, rüzgar geçerken selede uzun günlerde daha fazla konfor sağlar. Ve Easton'ın kanıtlanmış kompozit TaperWall teknolojisi ve Akıllı Esneklik ile EC70 SL, sadece 255 gramlık (42 cm) hoş ve hafiftir. EC70 Aero en yaygın üç genişlikte mevcuttur: 40-, 42- ve 44- santimetre.
Özellikleri:
• MCD Düşme Teknolojisi
• 4 Derece Parlama
• Dahili yönlendirmeli aero profil
• EC70 Karbon
• Aero Serisi
Yüzey: Mat UD Karbon / Su Transfer
Bar Ağırlığı: 255g (42cm)
Kelepçe Çapı: 31.8mm
Genişlik: 40-, 42-, 44cm
Malzemeler: EC70 Karbon
80mm
125mm
Fiyatı 250 USD


Yararlanılan kaynak: (link)
EC90 ve EC70 arasındaki tek belirgin fark, siyahtan ziyade beyaz bir çıkartmadır, ancak 179,99 USD yerine 259,99 USD için bu çok pahalı bir çıkartmadır. Ağırlık için, tasarruf edilen ekstra gramlara değebilir, ancak EC90, talep edilen ağırlığın 13g üstünde tuttuğunda, ekstra para vermeden önce gerçek farkı görmek için EC70'i tartmak lazım.
Yararlanılan Kaynak: (link)
Düzenleme
gidonun doğru kullanımı aşağıdaki gibi olmalıdır,
hatta Sram hidrolik kollar için tek kanaldan vites + fren hortumunun sığabileceği pay dahi mevcut.


kablolar içerden geçtiği ve kadroya doğru açıyla yönlendirildiği için,
doğru kurarsanız gidon bandı ve kolları sökmeden tellere / hortumlara rahatça müdahale edebiliyorsunuz,
ayrıca bisikletinizi doğru fit ile sürüyorsanız aero bir yol gidonunu üzerinden aynı anda iki eliniz ile flatbar gibi konforlu bir şekilde tutamazsınız,
daralan tutuş açısının etkisini kürek kemiklerinizde doğrudan hissedilir, yoksa zaten aero kazanım sağlayacak pozisyonda değilsinizdir.
bu noktada tutulması için yapılmamış bir yüzeye sargı sarmanın bir manası yok, 50 gram 50 gramdır,
sonuçta karbonun esnemezlik ve sönümlemeye ek olarak tercih edilmesinin sebebi bir oranda da hafiflik.
estetik kaygılardan bahsetmiyorum bile, sonuçta kimse kimseye karışamaz ama ürün üreticide bu şekilde sunulmuyor.
Düzenleme için @fahrettin akansu Teşekkür ederim.
Özellikleri:
• MCD Düşme Teknolojisi
• 4 Derece Parlama
• Dahili yönlendirmeli aero profil
• EC70 Karbon
• Aero Serisi
Yüzey: Mat UD Karbon / Su Transfer
Bar Ağırlığı: 255g (42cm)
Kelepçe Çapı: 31.8mm
Genişlik: 40-, 42-, 44cm
Malzemeler: EC70 Karbon
80mm
125mm
Fiyatı 250 USD


Yararlanılan kaynak: (link)
EC90 ve EC70 arasındaki tek belirgin fark, siyahtan ziyade beyaz bir çıkartmadır, ancak 179,99 USD yerine 259,99 USD için bu çok pahalı bir çıkartmadır. Ağırlık için, tasarruf edilen ekstra gramlara değebilir, ancak EC90, talep edilen ağırlığın 13g üstünde tuttuğunda, ekstra para vermeden önce gerçek farkı görmek için EC70'i tartmak lazım.
Yararlanılan Kaynak: (link)
Düzenleme
gidonun doğru kullanımı aşağıdaki gibi olmalıdır,
hatta Sram hidrolik kollar için tek kanaldan vites + fren hortumunun sığabileceği pay dahi mevcut.


kablolar içerden geçtiği ve kadroya doğru açıyla yönlendirildiği için,
doğru kurarsanız gidon bandı ve kolları sökmeden tellere / hortumlara rahatça müdahale edebiliyorsunuz,
ayrıca bisikletinizi doğru fit ile sürüyorsanız aero bir yol gidonunu üzerinden aynı anda iki eliniz ile flatbar gibi konforlu bir şekilde tutamazsınız,
daralan tutuş açısının etkisini kürek kemiklerinizde doğrudan hissedilir, yoksa zaten aero kazanım sağlayacak pozisyonda değilsinizdir.
bu noktada tutulması için yapılmamış bir yüzeye sargı sarmanın bir manası yok, 50 gram 50 gramdır,
sonuçta karbonun esnemezlik ve sönümlemeye ek olarak tercih edilmesinin sebebi bir oranda da hafiflik.
estetik kaygılardan bahsetmiyorum bile, sonuçta kimse kimseye karışamaz ama ürün üreticide bu şekilde sunulmuyor.
bisikletin üzerinde gelen aluminyum gidonu değiştirmek için aradığım fite uyduğu için bu modeli seçtim,
1 saat içerisinde tek başıma maksimum 37-38km/s çıkarabilecek bir canım var, kendi adıma aero kazanımı anlayacak bir kondisyona sahip değilim,
çoğu araştırmada aero kazanım;
doğru pozisyon, kask, gidon, jant ve kadro sıralamasıyla gittiği için bunlar hobi kullanıcısının büyük etki görebileceği detaylar değil
Düzenleme için @fahrettin akansu Teşekkür ederim.
Son düzenleme:





