Scudo Sports

İnceleme Easton EC70 Aero

Kayıt
9 Nisan 2017
Mesaj
262
Tepki
238
Yaş
26
Şehir
İstanbul
İsim
Hakan
Başlangıç
2008—09
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
EC70 Aero ile sürtünmeyi azaltırken rahat kalmayı sağlar. Dahili kablo yönlendirme ve MCD şekil teknolojisine sahip düzleştirilmiş üst profil sayesinde, bu gidon, rüzgar geçerken selede uzun günlerde daha fazla konfor sağlar. Ve Easton'ın kanıtlanmış kompozit TaperWall teknolojisi ve Akıllı Esneklik ile EC70 SL, sadece 255 gramlık (42 cm) hoş ve hafiftir. EC70 Aero en yaygın üç genişlikte mevcuttur: 40-, 42- ve 44- santimetre.

Özellikleri:
• MCD Düşme Teknolojisi
• 4 Derece Parlama
• Dahili yönlendirmeli aero profil
• EC70 Karbon
• Aero Serisi

Yüzey: Mat UD Karbon / Su Transfer
Bar Ağırlığı: 255g (42cm)
Kelepçe Çapı: 31.8mm
Genişlik: 40-, 42-, 44cm
Malzemeler: EC70 Karbon
80mm
125mm

Fiyatı 250 USD



EC70Aero_RB_3QView_16_e0a47108-acb7-4516-b9bb-7e69b5598f19_1024x1024.pngeastonEC70Top.jpg

Yararlanılan kaynak: (link)

EC90 ve EC70 arasındaki tek belirgin fark, siyahtan ziyade beyaz bir çıkartmadır, ancak 179,99 USD yerine 259,99 USD için bu çok pahalı bir çıkartmadır. Ağırlık için, tasarruf edilen ekstra gramlara değebilir, ancak EC90, talep edilen ağırlığın 13g üstünde tuttuğunda, ekstra para vermeden önce gerçek farkı görmek için EC70'i tartmak lazım.

Yararlanılan Kaynak: (link)

Düzenleme

gidonun doğru kullanımı aşağıdaki gibi olmalıdır,
hatta Sram hidrolik kollar için tek kanaldan vites + fren hortumunun sığabileceği pay dahi mevcut.
D61B05D5-BF1A-45C8-9C69-22982175F5E6.jpeg5BE66CD6-2EF8-4E72-8543-1662485B58C8.jpeg

kablolar içerden geçtiği ve kadroya doğru açıyla yönlendirildiği için,
doğru kurarsanız gidon bandı ve kolları sökmeden tellere / hortumlara rahatça müdahale edebiliyorsunuz,

ayrıca bisikletinizi doğru fit ile sürüyorsanız aero bir yol gidonunu üzerinden aynı anda iki eliniz ile flatbar gibi konforlu bir şekilde tutamazsınız,
daralan tutuş açısının etkisini kürek kemiklerinizde doğrudan hissedilir, yoksa zaten aero kazanım sağlayacak pozisyonda değilsinizdir.

bu noktada tutulması için yapılmamış bir yüzeye sargı sarmanın bir manası yok, 50 gram 50 gramdır,
sonuçta karbonun esnemezlik ve sönümlemeye ek olarak tercih edilmesinin sebebi bir oranda da hafiflik.
estetik kaygılardan bahsetmiyorum bile, sonuçta kimse kimseye karışamaz ama ürün üreticide bu şekilde sunulmuyor.

bisikletin üzerinde gelen aluminyum gidonu değiştirmek için aradığım fite uyduğu için bu modeli seçtim,
1 saat içerisinde tek başıma maksimum 37-38km/s çıkarabilecek bir canım var, kendi adıma aero kazanımı anlayacak bir kondisyona sahip değilim,
çoğu araştırmada aero kazanım;
doğru pozisyon, kask, gidon, jant ve kadro sıralamasıyla gittiği için bunlar hobi kullanıcısının büyük etki görebileceği detaylar değil

Düzenleme için @fahrettin akansu Teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Scudo
bi inceleme, bi yorum.... sanırım "1 fotoğraf, 1000 kelimeye bedeldir" ekolunden... bak bak bitmedi inceleme..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö Salyangoz
Arkadaşın konu açası gelmiş, gitmeyin üstüne :komik: Şaka bir yana Easton candır, ama güncel kurla insanın inceleyesi bile kaçıyor. Emeğine sağlık ...
 
  • Muhteşem
Tepkiler: Mösyö Salyangoz
çok güzel,ama keşke dolar kuruyla türk lirası kuru birebir olsa:hasta:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö Salyangoz
Öncelikle inceleme olarak paylaşılan fotograftaki gidon bandı sarımı gidon modeline göre doğru değil,
tabiki bunun için yazılı kurallar yok isteyen istediği şekilde (link).

2017’deki inceleme’de kullanılan BH G7 Disc model bisiklet Jason Mitchell’ın, malesef kendisi uzun zamandır internette günlük tutan ama incelemeleri referans olacak birisi değil, daha çok her türlü sporu denemeye çalışan aktif bir hobi kullanıcısıdır,

Aşağıdaki fotografta da görülebileceği gibi gidonun üzerinde shimano kollara tam uyumlu iki kablo kanalı olmasına rağmen, hidrolik hortumu sökmeye üşendiği için gidonun altından geçirip gidon bandını da üzerine sararak tutmaya çalışmıştı.

AFF66231-675C-4517-8060-AAA44EF62687.jpeg

gidonun doğru kullanımı aşağıdaki gibi olmalıdır,
hatta Sram hidrolik kollar için tek kanaldan vites + fren hortumunun sığabileceği pay dahi mevcut.

D61B05D5-BF1A-45C8-9C69-22982175F5E6.jpeg
5BE66CD6-2EF8-4E72-8543-1662485B58C8.jpeg
 
@fahrettin akansu düz kısma sargı sarmanın avantaj/dezavantajlarını paylaşabilir misiniz? Ayrıca nasıl bir gidondan buna geçtiğinizi ve gözlemlediğiniz aradaki farkları?

@Mösyö Salyangoz sizden de bunları bekliyoruz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö Salyangoz
düz kısma sargı sarmanın avantaj/dezavantajlarını paylaşabilir misiniz?
kablolar içerden geçtiği ve kadroya doğru açıyla yönlendirildiği için,
doğru kurarsanız gidon bandı ve kolları sökmeden tellere / hortumlara rahatça müdahale edebiliyorsunuz,

ayrıca bisikletinizi doğru fit ile sürüyorsanız aero bir yol gidonunu üzerinden aynı anda iki eliniz ile flatbar gibi konforlu bir şekilde tutamazsınız,
daralan tutuş açısının etkisini kürek kemiklerinizde doğrudan hissedilir, yoksa zaten aero kazanım sağlayacak pozisyonda değilsinizdir.

bu noktada tutulması için yapılmamış bir yüzeye sargı sarmanın bir manası yok, 50 gram 50 gramdır,
sonuçta karbonun esnemezlik ve sönümlemeye ek olarak tercih edilmesinin sebebi bir oranda da hafiflik.
estetik kaygılardan bahsetmiyorum bile, sonuçta kimse kimseye karışamaz ama ürün üreticide bu şekilde sunulmuyor.

Ayrıca nasıl bir gidondan buna geçtiğinizi ve gözlemlediğiniz aradaki farkları?
bisikletin üzerinde gelen aluminyum gidonu değiştirmek için aradığım fite uyduğu için bu modeli seçtim,
1 saat içerisinde tek başıma maksimum 37-38km/s çıkarabilecek bir canım var, kendi adıma aero kazanımı anlayacak bir kondisyona sahip değilim,
çoğu araştırmada aero kazanım;
doğru pozisyon, kask, gidon, jant ve kadro sıralamasıyla gittiği için bunlar hobi kullanıcısının büyük etki görebileceği detaylar değil.
 
@fahrettin akansu düz kısma sargı sarmanın avantaj/dezavantajlarını paylaşabilir misiniz? Ayrıca nasıl bir gidondan buna geçtiğinizi ve gözlemlediğiniz aradaki farkları?

@Mösyö Salyangoz sizden de bunları bekliyoruz :)
Açıkçası ben kullanmadığım için bilmiyorum :) sadece orijinal sitesinden buraya özelliklerini aktardım. Google translate'de çevirip ufak düzenlemeler yapıp. Saygılar. @fahrettin akansu
Arkadaşın konu açası gelmiş, gitmeyin üstüne :komik: Şaka bir yana Easton candır, ama güncel kurla insanın inceleyesi bile kaçıyor. Emeğine sağlık ...
Bir nevi öyle oldu. Gidonu çok beğendiğim için konusunu açmak istedim. :)
 
Çok egzotik bir bisikletim olursa neden olmasın :) birde jagwire elite çekerim değmeyin keyfime.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mösyö Salyangoz
Geri