Düzce

Kayıt
4 Mayıs 2015
Başlık
0
Mesaj
1
Tepki
0
Yaş
24
Şehir
düzce/İstanbul
İsim
Enes Yücel Kara
Bisiklet
Salcano
Hocam hayırlı günler ben de düzcedeyim. Müsait bi vakit ben de sizlerle tanışmayı çok isterim.
 

Dedekorkut

Üye
Kayıt
22 Haziran 2015
Başlık
0
Mesaj
42
Tepki
23
Yaş
24
Şehir
Trabzon
İsim
Galip D.
Bisiklet
Ümit
Bu ortamı görünce Düzceyi ilk sıraya yazdım tercihlerde inşallah çıkar :)
 

Koray_Heybelide

Daimi Üye
Kayıt
25 Mayıs 2015
Başlık
17
Mesaj
348
Tepki
258
Yaş
42
Şehir
Adalar \ Heybeliada
İsim
Koray TOK
Bisiklet
Salcano
Duzcelilere ve ozellikle varsa buralarda adige-apsuvalara marmaristen selam olsun.Abziyarizi haybabayt;)
 

Dedekorkut

Üye
Kayıt
22 Haziran 2015
Başlık
0
Mesaj
42
Tepki
23
Yaş
24
Şehir
Trabzon
İsim
Galip D.
Bisiklet
Ümit
Çilimli ilçesinde oturan veya oraları iyi bilen biri benimle Özel mesajdan irtibata geçebilir mi
 

Nart Erkan

Üye
Kayıt
26 Temmuz 2015
Başlık
0
Mesaj
2
Tepki
0
Yaş
28
Şehir
düzce
İsim
nart
Bisiklet
Salcano
düzcede adamlar ehliyetleri kasapdan aldığı için annem sadece 2 mahalle arasında gezmeme izin veriyo bu yüzden yollara gezemiyorum alanım bu kadar küçük olduğu için çok üzülüyorum
 

Dedekorkut

Üye
Kayıt
22 Haziran 2015
Başlık
0
Mesaj
42
Tepki
23
Yaş
24
Şehir
Trabzon
İsim
Galip D.
Bisiklet
Ümit
@Nart Erkan insanların yolda olmadığı saatler mesela sabah 5 o zaman belki izin verir :)
 

kuzeymavi

Üye
Kayıt
29 Ağustos 2015
Başlık
1
Mesaj
10
Tepki
4
Yaş
34
Şehir
DÜZCE
Düzce'deki dostlara selamlar olsun. Düzce de bisiklet kiralayabileceğimiz yerler hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
 

dncseda

Üye
Kayıt
3 Eylül 2015
Başlık
0
Mesaj
2
Tepki
2
Yaş
26
Şehir
duzce
İsim
seda dinç
Bisiklet
b'Twin
merhaba arkadaşlar bende düzcede yaşıyorum. sedona710 kullanıyorum, tanışıp birlikte kısa-orta-uzun turlar yapmak isteyen pedalşörlere selam ederim :)
merabalar çağlarcım o pedalşörlerden biride benim bildiğin gibi.buraya ifşa için geldim diyemem ama bana 100 mt kullanmaya bile vermedin bisikletini şimdi burda tur arkadaşı arıyosun oylemi.işşallah kimse senle tura katılmaz.gerçi katılsalar bile seni bırakıp giderler bu kondisyonla.hadi bb :krnz:
 
Tepkiler: selimakt

selimakt

Sakın durma...
Kayıt
22 Ekim 2015
Başlık
1
Mesaj
4
Tepki
3
Yaş
19
Şehir
Düzce
İsim
Selim Aktürk
Bisiklet
Cannondale
Selam Düzce Merkez bende :) Beraber bir tur vesaiyre yapabiliriz haftasonları ben gelebilirim... :)
 

Poyraz081

Üye
Kayıt
4 Kasım 2015
Başlık
12
Mesaj
67
Tepki
7
Yaş
23
Şehir
Düzce
İsim
Onur
Bisiklet
Kron
Merhaba bende düzcedenim tur varsa bende gelebilirim daha önce turlara çıkmıştık arkadaşlarla Akçakoca planımda var bnimde fakat yaz Zaman'ı gidip kalmayı planlıyorum.
 

AnsLevent

Üye
Kayıt
27 Eylül 2015
Başlık
2
Mesaj
25
Tepki
13
Yaş
26
Şehir
Düzce
İsim
Levent
Bisiklet
Mosso
Arkadaşlar ben de Düzce'deyim. Bu yaz tek başıma sürdüğüm için pek zevkli gelmedi. Düzce ve çevresinde pedallıyorum. Beraber turlarız diyen arkadaşlarla tanışmak isterim. (Mosso Wildfire 3.29 hd)
 

AnsLevent

Üye
Kayıt
27 Eylül 2015
Başlık
2
Mesaj
25
Tepki
13
Yaş
26
Şehir
Düzce
İsim
Levent
Bisiklet
Mosso
@ktumimarnuman İnan çok iyi olur hocam yaza mı Düzce'ye geliyorsunuz? Şehir kısmında Trabzon yazıyor onun için soruyorum.
 

Poyraz081

Üye
Kayıt
4 Kasım 2015
Başlık
12
Mesaj
67
Tepki
7
Yaş
23
Şehir
Düzce
İsim
Onur
Bisiklet
Kron
Beyler turlamak isteyenlerle haftasonu atabiliriz bu cumartesi :) bi aydınpınar şelalesi yapalım veya gölyaka parkı.
 
Tepkiler: Ersz45

AnsLevent

Üye
Kayıt
27 Eylül 2015
Başlık
2
Mesaj
25
Tepki
13
Yaş
26
Şehir
Düzce
İsim
Levent
Bisiklet
Mosso
@Poyraz081 Bu cumartesi ben gelemem. Belki havalar biraz düzeldiğinde yapabiliriz.
 
Tepkiler: Ersz45

Poyraz081

Üye
Kayıt
4 Kasım 2015
Başlık
12
Mesaj
67
Tepki
7
Yaş
23
Şehir
Düzce
İsim
Onur
Bisiklet
Kron
Bu cumartesi güneşli gösterdiği için dedim yoksa kotu havalarda bende çıkmamayı düşünüyorum :)
 

AnsLevent

Üye
Kayıt
27 Eylül 2015
Başlık
2
Mesaj
25
Tepki
13
Yaş
26
Şehir
Düzce
İsim
Levent
Bisiklet
Mosso
@Poyraz081 Hocam keşke gelebilsem ama uzun zamandır görüşemediğim arkadaşa sözüm var. Başka zamana inşallah.
 
Yukarı Alt