Scudo Sports

Düz yolda yaptığınız maksimum hız?

Scudo
Bir bisiklet turundan birinde , Samsun'un tepe köylerinden birinde durup köy kahvesinde çay içiyoruz. Yanımıza kara kuru bir abi geldi. Eski bisikletçiymiş. Çok yarışmış. Oturdu yanımıza " ben de bir fazer dişlili makina vardı burdan bi çıkarsın 120 30 ile Samsun'a atıyordum kendimi " deyince, biz çaylardan hemen son fırtları çekip . Topuk. Daha arkamıza bile bakmadık. Ama eğlenceli ve 1" partal " dolu bir sohbeti vardı. Hiç unutmayacağım bir andı
 
Gravel bisiklet ile 45 yaptim yakin zamanda ama cok düsük kondisyondayim... Celik kadro 26" lastik.

Aynakol 22-32-44
Kasetler de 11-34
 
Arkadaşlar 2 3 gün önce 500 tlye sportive 225 aldım. Br m355 hidrolik var üzerinde kapakları kırık. Proje yapmak için aldım. Kapakları bulamıyorum yardımcı olabilecek varmı?
Kadro çizik dolu kırık çatlak vs hiç bişi yok boyamayı düşünüyorum fikirlerinizi alabilirsem sevinirim. Orjinal renklerinde ama farklı stilde boya yapıcağim statik olurmu? Yada sprey yeterlimi? ( Mat siyah, mat antrasit, yeşil olcak)
 

Dosyalar

  • 16565090812444765178141784583660.jpg
    16565090812444765178141784583660.jpg
    134,7 KB · Okunma: 32
ben 29 jant 2.10 kalınlıkta tekerle 14.6 kg lik dağ bisikleti ile yokuş aşağı yol bisikleti misali yatarak bi yandan deli gibi pedal çevirerek 15-20 saniyelik 78-80 hıza ulaştım
sık sık yokuş aşağı düz yol hız denemesi yapıp vucudu yoruyorum düz yolda da max 48 görebildim rüzgarsız yolda ben hız delisi olduğum için bisikleti de değiştirmeyi zaten düşünüyorum ki önemli olan bisikletten çok bisikletin pedalını çeviren bacaklar :) ki bu hız sevdam yüzümden mitas ocelot 2.10 lastikler sıfır kaydırma ile dümdüz oldu artık asfaltın lastikleri ısıta ısıta yakmasından mıdır bilemem


Bu videodaki siz misiniz?

 
Otoban çıkışı kartala bağlanan yolda çok hafif bir eğim vardır ve çok uzun neredeyse dümdüz bir yoldur orada 76 km/h hızına ulaştım. Bir arkadaşım 90'ı geçtiğini söyledi. Ama dediğim gibi, aşağı doğru eğim vardır düz yolda olacak iş değil. Ben şahsen düz yolda kısa süre 40'ları görebiliyorum. Ama uzun sürmüyor haliyle, gerçekçi olalım. Anlık veriler bunlar.

Bir de şu var ki sırf denemek için bile olsa bu hızlarda çıkmak bariz manyaklık. Yani bir araç dörtlüleri yakıp sağa geçse o anda veya yola bir hayvan çıksa bir taşa denk gelsek cesedimizi artık ağaç dallarından toplarlar.
 
Geçenlerden Samatya - Bakırköy düz sahil performansı. Amacım tehlikeli hızlara çıkmak yerine sürdürülebilir iyi ortalama. Düz yolda tersten gelmeyen rüzgar yoksa 30 çıkartıyorum.

Uzun yollarda düz, ini ve çıkışlı karma güzergahlarda 20 - 25 arası ama özellikle 25'e yakın gidebilirsem güzel olur.

1Screenshot_2022-06-18-19-56-50.png
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Bu videodaki siz misiniz?

soxlrlgoelsppr
Geçenlerden Samatya - Bakırköy düz sahil performansı. Amacım tehlikeli hızlara çıkmak yerine sürdürülebilir iyi ortalama. Düz yolda tersten gelmeyen rüzgar yoksa 30 çıkartıyorum.

Uzun yollarda düz, ini ve çıkışlı karma güzergahlarda 20 - 25 arası ama özellikle 25'e yakın gidebilirsem güzel olur.

290607 dosyayı görüntüle
Bende bence de ortalama hızın yüksek olması bir daha doğru
Otoban çıkışı kartala bağlanan yolda çok hafif bir eğim vardır ve çok uzun neredeyse dümdüz bir yoldur orada 76 km/h hızına ulaştım. Bir arkadaşım 90'ı geçtiğini söyledi. Ama dediğim gibi, aşağı doğru eğim vardır düz yolda olacak iş değil. Ben şahsen düz yolda kısa süre 40'ları görebiliyorum. Ama uzun sürmüyor haliyle, gerçekçi olalım. Anlık veriler bunlar.

Bir de şu var ki sırf denemek için bile olsa bu hızlarda çıkmak bariz manyaklık. Yani bir araç dörtlüleri yakıp sağa geçse o anda veya yola bir hayvan çıksa bir taşa denk gelsek cesedimizi artık ağaç dallarından toplarlar.
Ben de dakikalar sürüyor demedim ki :p
 
Özel durumlar dışında (Mark Cavendish [edit: veya Emre Bedir] olmak) düz yolda anlık 80 km/h görmenin tek yolunun arkadan ~80 km/h hızla araba çarpması olduğunu düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Kocatepeden(yani tam Kocatepe değil başlangıç kısımları)Screenshot_2022-06-29-18-43-52-439_com.strava.jpg inerken 72 görmüştüm trekking bisikletiyle yolla zorlasam 80 olur ama riskli benim hızda gözüm yok
 
bostancı kaynarca (tamamı düz parkur ) hattında grup sürüşünde 35 km de 40 ortalama gördüm , solo sürüşte 38 yapabildim , ortalama 1 saat altı bi sürüş 210 watt ortalama güç ile bitti. Bu sürüşlerde de maks hızlar 48- 50
210W ortalama ile gittiyseniz ya rüzgar arkadandı (ki genelde olmaz, sahilden içeri eser biliyorsunuz) ya da çok aerosunuz, ki o konuda da tebrik ederim, o da bir beceridir.
 
210W ortalama ile gittiyseniz ya rüzgar arkadandı (ki genelde olmaz, sahilden içeri eser biliyorsunuz) ya da çok aerosunuz, ki o konuda da tebrik ederim, o da bir beceridir.
Aslında daha çok aero olmam lazım değilim , kaynarcaya varışım 40 ortalama oldu , dönüş de düştü ya rüzgar ya da tükendim
7909ED80-D82A-4C28-B6C6-96ECE1C0DB5A.pngF0B25E24-5F4A-4A2A-847C-689A6C15E9E1.png
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin ve ag249
bu güç hesabını strava otomatik mi hesaplıyor yoksa ayrı cihazlar mı kullanıyorsunuz.


powermetre ile ölçülüyor, strava da belirli algoritma ile sunuyor ama pek gerçek olduğu söylenemez bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
düz yolda anlık 80 km/h görmenin tek yolunun arkadan ~80 km/h hızla araba çarpması olduğunu düşünüyorum.
Esnek olmayan bir çarpışma meydana gelir.Yani momentum(m.V) korunur fakat kinetik enerji değişir. Yani ilk momentum son momentuma eşittir. Ancak ilk kinetik enerji yani çarpışmadan önceki kinetik enerji; çarpışma sonrası kinetik enerjiden büyüktür. Kinetik enerjinin bir kısmı ısı, ses enerjisine dönüşecektir. Buradan hareketle bisikletlinin 80 km/h hızı görebilmesi için arabanın 80 km/sa hızdan daha yüksek hızla bisikletliye çarpması gerekecektir.
 
Geri