big_bone
Üye
- Kayıt
- 28 Ekim 2020
- Mesaj
- 21
- Tepki
- 5
- Yaş
- 22
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Kerim
- Başlangıç
- 2004—05
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Biraz eğimliydi düz olarak algılanmasın yazmamışım...km de ne yakıyorsun hocam ?
MaaşAllah maaşAllah
Biraz eğimliydi düz olarak algılanmasın yazmamışım...km de ne yakıyorsun hocam ?
MaaşAllah maaşAllah
Vaay baya iyiymişimEvet arkadaşlar 200 kadans çevirebilen bir üyemiz var
290586 dosyayı görüntüle
ben 29 jant 2.10 kalınlıkta tekerle 14.6 kg lik dağ bisikleti ile yokuş aşağı yol bisikleti misali yatarak bi yandan deli gibi pedal çevirerek 15-20 saniyelik 78-80 hıza ulaştım
sık sık yokuş aşağı düz yol hız denemesi yapıp vucudu yoruyorum düz yolda da max 48 görebildim rüzgarsız yolda ben hız delisi olduğum için bisikleti de değiştirmeyi zaten düşünüyorum ki önemli olan bisikletten çok bisikletin pedalını çeviren bacaklarki bu hız sevdam yüzümden mitas ocelot 2.10 lastikler sıfır kaydırma ile dümdüz oldu artık asfaltın lastikleri ısıta ısıta yakmasından mıdır bilemem
soxlrlgoelspprBu videodaki siz misiniz?
Bende bence de ortalama hızın yüksek olması bir daha doğruGeçenlerden Samatya - Bakırköy düz sahil performansı. Amacım tehlikeli hızlara çıkmak yerine sürdürülebilir iyi ortalama. Düz yolda tersten gelmeyen rüzgar yoksa 30 çıkartıyorum.
Uzun yollarda düz, ini ve çıkışlı karma güzergahlarda 20 - 25 arası ama özellikle 25'e yakın gidebilirsem güzel olur.
290607 dosyayı görüntüle
Ben de dakikalar sürüyor demedim kiOtoban çıkışı kartala bağlanan yolda çok hafif bir eğim vardır ve çok uzun neredeyse dümdüz bir yoldur orada 76 km/h hızına ulaştım. Bir arkadaşım 90'ı geçtiğini söyledi. Ama dediğim gibi, aşağı doğru eğim vardır düz yolda olacak iş değil. Ben şahsen düz yolda kısa süre 40'ları görebiliyorum. Ama uzun sürmüyor haliyle, gerçekçi olalım. Anlık veriler bunlar.
Bir de şu var ki sırf denemek için bile olsa bu hızlarda çıkmak bariz manyaklık. Yani bir araç dörtlüleri yakıp sağa geçse o anda veya yola bir hayvan çıksa bir taşa denk gelsek cesedimizi artık ağaç dallarından toplarlar.
dostlarım bana mert cavendish derÖzel durumlar dışında (Mark Cavendish olmak) düz yolda anlık 80 km/h görmenin tek yolunun arkadan ~80 km/h hızla araba çarpması olduğunu düşünüyorum.
210W ortalama ile gittiyseniz ya rüzgar arkadandı (ki genelde olmaz, sahilden içeri eser biliyorsunuz) ya da çok aerosunuz, ki o konuda da tebrik ederim, o da bir beceridir.bostancı kaynarca (tamamı düz parkur ) hattında grup sürüşünde 35 km de 40 ortalama gördüm , solo sürüşte 38 yapabildim , ortalama 1 saat altı bi sürüş 210 watt ortalama güç ile bitti. Bu sürüşlerde de maks hızlar 48- 50
Demek ki yanlış düşünmüşsünÖzel durumlar dışında (Mark Cavendish olmak) düz yolda anlık 80 km/h görmenin tek yolunun arkadan ~80 km/h hızla araba çarpması olduğunu düşünüyorum.
bu güç hesabını strava otomatik mi hesaplıyor yoksa ayrı cihazlar mı kullanıyorsunuz.Aslında daha çok aero olmam lazım değilim , kaynarcaya varışım 40 ortalama oldu , dönüş de düştü ya rüzgar ya da tükendim
290626 dosyayı görüntüle290627 dosyayı görüntüle
Sorry. Mesajımı düzelttim.Demek ki yanlış düşünmüşsün
bu güç hesabını strava otomatik mi hesaplıyor yoksa ayrı cihazlar mı kullanıyorsunuz.
Esnek olmayan bir çarpışma meydana gelir.Yani momentum(m.V) korunur fakat kinetik enerji değişir. Yani ilk momentum son momentuma eşittir. Ancak ilk kinetik enerji yani çarpışmadan önceki kinetik enerji; çarpışma sonrası kinetik enerjiden büyüktür. Kinetik enerjinin bir kısmı ısı, ses enerjisine dönüşecektir. Buradan hareketle bisikletlinin 80 km/h hızı görebilmesi için arabanın 80 km/sa hızdan daha yüksek hızla bisikletliye çarpması gerekecektir.düz yolda anlık 80 km/h görmenin tek yolunun arkadan ~80 km/h hızla araba çarpması olduğunu düşünüyorum.

