Prof. Dr. Mahir Turhan:
Gıda sektöründeki ilerleme gelişmişlikle orantılıdır. Örneğin Türkiye’de işlenmiş ürün çeşidi, gelişmiş ülkelerdeki ürün çeşidine göre çok az. Gelişmiş ülkelerdeki tüketim alışkanlığı Türkiye’de yok. Türkiye’de kışın dondurma tüketimi yaygın değildir. Örneğin Almanya’da insanlar kış mevsiminde sanki yaz mevsimi yaşanıyormuş gibi dondurma tüketiyorlar.
Diyor profesörlerimiz peki ya siz siz ne diyorsunuz güzel KAHRAMANMARAŞ dondurması için sizce kışın yenmez mi?
Bu arada sakın sokakta dondurma satanlardan dondurma almayın hatta hiç bişi almayın.
Gıda sektöründeki ilerleme gelişmişlikle orantılıdır. Örneğin Türkiye’de işlenmiş ürün çeşidi, gelişmiş ülkelerdeki ürün çeşidine göre çok az. Gelişmiş ülkelerdeki tüketim alışkanlığı Türkiye’de yok. Türkiye’de kışın dondurma tüketimi yaygın değildir. Örneğin Almanya’da insanlar kış mevsiminde sanki yaz mevsimi yaşanıyormuş gibi dondurma tüketiyorlar.
Diyor profesörlerimiz peki ya siz siz ne diyorsunuz güzel KAHRAMANMARAŞ dondurması için sizce kışın yenmez mi?
Bu arada sakın sokakta dondurma satanlardan dondurma almayın hatta hiç bişi almayın.


