Decathlon bisiklet bakımı şikayet

Scaeter

Üye
Kayıt
7 Mart 2018
Mesaj
22
Tepki
7
Yaş
24
Şehir
Mersin
İsim
Enes
Bisiklet
Scott
@Çağdaş78 ben yalniz oradaki yetkiliden hicbir sekilde simdi yapilsin veya ne zamana cikar demedim sadece vites ayarimin yapilmasi gerektigini soyledim ve ardindan o kendisi eline alip yapmaya kalkisti ayrica diyelim ki telasa getirdim vites ayari yapmak icin bisikletin ustune mi cikarsiniz ya da gidip sele ayariyla mi oynarsiniz eger yapamayacaksa bence bugun yapamayiz demesi en iyisi olabilirdi ama o hemen eline alip yapmaya kalkismasi benden daha istekli oldugunu gosteriyor
 
Scudo

Çağdaş78

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Nisan 2016
Mesaj
2.317
Tepki
4.571
Yaş
45
Şehir
İZMİR
İsim
Çağdaş
@Scaeter maalesef bir acemilik bir basiret bağlanması var. Üstelik genç ve yeni başlayan bir çalışan ise hayır demekten çekinmiş de olabilir. Tabiki sebep ve süreç nasil olursa olsun , sonuç sizin için olumsuz olmuş. Bir de parça temin etme durumu var bu işleri biraz daha sıkıcı hale getiriyor. Asli bisikletin sayfasına bakarsanız belki bulabilirsiniz.

(link)
 

Scaeter

Üye
Kayıt
7 Mart 2018
Mesaj
22
Tepki
7
Yaş
24
Şehir
Mersin
İsim
Enes
Bisiklet
Scott
@Çağdaş78 yok abi her yere baktım parça yok sanayiden çıkartılması gerekiyor benim aklımda arkadaşa satmak geldi çünkü o da bisiklet almak istiyordu btwin 900 af alacaktı üzerine biraz daha koyup ben bisikleti alabilir ben çünkü o kadar zaman para biriktirdim bu bisikleti almak için şimdi nasıl şey yapayım
 

mahden

Forum Demirbaşı
Kayıt
28 Temmuz 2013
Mesaj
470
Tepki
842
Şehir
istanbul/beşiktaş
Bisiklet
Sedona
yalnız vites ayarı yapılırken kulağın kırılması çok mantıksız ya
 
  • Beğen
Tepkiler: Scaeter

Scaeter

Üye
Kayıt
7 Mart 2018
Mesaj
22
Tepki
7
Yaş
24
Şehir
Mersin
İsim
Enes
Bisiklet
Scott
@mahden aynen neyse arkadaş almak istemedi almış o çoktan artık kron bisikleti bir daha arayacağım ama bakalım
 

uslsy

Marstan Katılan İlk Vejetaryen Üye
Kayıt
8 Mayıs 2018
Mesaj
982
Tepki
2.652
Yaş
43
Şehir
Ankara
İsim
Ömer Uslusoy
Başlangıç
1989—90
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@mahden

Kulağın kırılması kadar bulunmaması da şaçma..
Sonuçta kulak dediğin kırılır. Amacı kadroyu korumak.
 
  • Beğen
Tepkiler: mahden ve Scaeter

Alptriatlon

Aktif Üye
Kayıt
24 Mart 2018
Mesaj
152
Tepki
745
Şehir
Ankara
Bisiklet
Cube
Bu metni başka bir başlıkta az önce yazdım, fakat buraya da eklemekte fayda görüyorum.

Bence Decathlon firmasının en büyük hatası, personel stratejisi. Sürekli personel değiştiriyorlar, ne kadar eğitim verirsen ver, işe yeni başlamış bir personelin sağlıklı iş bilgisi ve tecrübesi olmaz. İyi niyetli bile olsalar, acemi ve tecrübesiz gençler bazı sorunları çözmekte yetersiz kalıyorlar. Şort ayakkabı reyonunda çalışan kişinin sorumluluğu ile yol bisikletine bakım yapacak arkadaşın sorumluluğu aynı değil. ayrıca Decathlon özellikle yaz aylarında bisiklet satış ve tamir reyonunda çok yetersiz kalıyor. örnek vermek gerekirse ben bisikleti aldığımdan beri "1 yıllık bir süreçte" en azından 20 personel değişti, içlerinde ilgili ve bilgili arkadaşlar olduğu gibi, full ilgisiz ve tam bilgisiz arkadaşlarda oldu. Çok acil bir durumda, bu bilgisiz arkadaşlara denk gelirseniz yandınız, bisikletinizdeki sorunu çözemedikleri gibi, kendilerini kurtarmak ve haklı çıkarmak için sizi delirtebilirler, Ayrıca özellikle yazın size ve bisikletinize ayıracakları vakitleri olmuyor, tam birşey soracaksınız, bir müşteri aradan zıplatıp - bu bisiklet benim kızıma olur mu diyor, onun işi bitsin diye beklerken, başka biri başka birşey soruyor vs. vs. sıra size hiç gelmiyor...
Siz bisiklet bölümündeki arkadaşla konuşamıyorsunuz bile. Eğer ayda yüzlerce bisiklet ve aksesuarı satıyor ve bunlara bakım hizmeti veriyorsanız, bu işlemi part time üniversite öğrencilerini çalıştırarak yapamazsınız, hele ki bisiklet bölümüne 2 personel bırakarak hiç yapamazsınız. ayrıca işe dün başlamış bir gence, yüzlerce müşteriyi aynı gün içinde yönlendiremezsiniz. o kişi kitlenir çalışamaz.
Unutmayın ki; Kaliteli restoranları, kaliteli yapan garsonlarıdır.
Decathlon gibi büyük bir firma hakkındaki şikayetlere bakıyorum, hep acemi personel kaynaklı, bunu ben bile görürken, sorumlu üst düzey yöneticileri neden göremez, yada müdahale edemez ? !

Sonuç olarak özellikle yaz aylarında, bisiklet satış ve tamir bölümleri ayrılmalı, satışa farklı, tamire farklı personeller bakmalı, tamir ve kurulum işini yapacak ekipler bile ayrılmalı, acemi arkdaşlar illa ki olacaktır, ama başlarında mutlaka birkaç tane tecrübeli, hızlı karar alabilen, insan ilişkileri kuvvetli, "BİSİKLETİ SEVEN" teknik bilgisi ve tecrübesi yüksek personeller olmalı.
Her hafta personel değiştirerek, hem kendilerine, hem müşterilerine, hemde çalıştırdıkları gençlere sıkıntı vermekten vazgeçmeliler, Yöneticilerini daha aktif olmaya ve insiyatif almaya davet ediyorum.

Saygılarımla