4 ay önce Brandium mağazasından satın aldığım B'TWIN RR 560 model bisikletim aldığımdan beri sürekli sorun çıkarıyor. Şöyle ki ben ürünü aldıktan sonra 9-10 kez ürün kalitesizliğinden ötürü servise götürmek zorunda kaldım. Zaten 4 ayın 1.5-2 ayı serviste geçti. Ben bu durumdan sıkıldım ve bisiklette hala problem var. Bisiklet şuan Brandium mağazasında. Teslim almaya gittiğimde mağaza müdürü bana ürünü sorunsuz aldığıma dair imza istedi. Bende üründe sorun olduğu için haklı olarak imzalamadım ve teslim almadım.
Ayrıca bisiklette 3 adet parça değişimi yapıldı ve bu değişim sonrası bana fiş verilmedi. Ürün üzerinde yapılan değişim sonrası bana fiş verilmesi gerekti.
Ben yaşadığım bu sorunlardan ötürü iade veya değişim istiyorum. O bisikleti kesinlikle teslim almayacağım.
Decathlon rezalet bir firmadır. Aksesuar bakımından alınabilecek ürünleri var fakat bisiklet kesinlikle alınmaz.
"Teslim almaya gittiğimde mağaza müdürü ürün sorunlu olduğu halde bana ürünü sorunsuz aldığıma dair imza istedi."
Zaten markanın ne kadar berbat ve ilgisiz olduğu yukarıdaki paragrafta belli.
Önceki konum: Decathlon bisiklet bakımı şikayet
Ayrıca bisiklette 3 adet parça değişimi yapıldı ve bu değişim sonrası bana fiş verilmedi. Ürün üzerinde yapılan değişim sonrası bana fiş verilmesi gerekti.
Ben yaşadığım bu sorunlardan ötürü iade veya değişim istiyorum. O bisikleti kesinlikle teslim almayacağım.
Decathlon rezalet bir firmadır. Aksesuar bakımından alınabilecek ürünleri var fakat bisiklet kesinlikle alınmaz.
"Teslim almaya gittiğimde mağaza müdürü ürün sorunlu olduğu halde bana ürünü sorunsuz aldığıma dair imza istedi."
Zaten markanın ne kadar berbat ve ilgisiz olduğu yukarıdaki paragrafta belli.
Önceki konum: Decathlon bisiklet bakımı şikayet


