Scudo Sports

Decathlon Bisiklet Bakımı Şikayet 2

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
467
Tepki
316
4 ay önce Brandium mağazasından satın aldığım B'TWIN RR 560 model bisikletim aldığımdan beri sürekli sorun çıkarıyor. Şöyle ki ben ürünü aldıktan sonra 9-10 kez ürün kalitesizliğinden ötürü servise götürmek zorunda kaldım. Zaten 4 ayın 1.5-2 ayı serviste geçti. Ben bu durumdan sıkıldım ve bisiklette hala problem var. Bisiklet şuan Brandium mağazasında. Teslim almaya gittiğimde mağaza müdürü bana ürünü sorunsuz aldığıma dair imza istedi. Bende üründe sorun olduğu için haklı olarak imzalamadım ve teslim almadım.

Ayrıca bisiklette 3 adet parça değişimi yapıldı ve bu değişim sonrası bana fiş verilmedi. Ürün üzerinde yapılan değişim sonrası bana fiş verilmesi gerekti.

Ben yaşadığım bu sorunlardan ötürü iade veya değişim istiyorum. O bisikleti kesinlikle teslim almayacağım.

Decathlon rezalet bir firmadır. Aksesuar bakımından alınabilecek ürünleri var fakat bisiklet kesinlikle alınmaz.

"Teslim almaya gittiğimde mağaza müdürü ürün sorunlu olduğu halde bana ürünü sorunsuz aldığıma dair imza istedi."
Zaten markanın ne kadar berbat ve ilgisiz olduğu yukarıdaki paragrafta belli.

Önceki konum: Decathlon bisiklet bakımı şikayet
 
Scudo
Hocam sorununuz tam olarak neydi onu da yazarsaniz daha aciklayici olur :)
 
@Ahmet Bilge Kaan AKIN Hocam şuan hala devam eden 3 sorun var.
  • Frenlerde boşluk var, bakımdayken ilgisiz çalışanlar yüzünden fren kolları yamulmuş ve çizilmişti. Kısacası 3 Hafta önce takıldı.
  • Arka jant değişti ve hala arka göbekten normal olmayan bir ses geliyor.
  • Kadro yine ilgisiz çalışanlar yüzünden 2-3 yerden çizilmiş fakat ben yapmadığım halde kullanıcı hatası olduğunu söylüyorlar.
 
Hocam ürün sürekli sorun çıkıyorsa değişim isteyin.İlk 6 ayda ücretsiz değişim talep ettiğinizde bunu yapmak zorundalar.Eğer değişimi kabul etmezlerse elinizdeki fatura belge vs.. şeylerle 2.400 altı için ilce tüketici hakem heyetine 3.610 altı için ise il tüketici hakem heyetine başvuru yapin.İlk 6 ayı iyi değerlendirin derim..
 
@Oonnaayy Teşekkürler. Şuan bu sorun için bildiğim heryere şikayette bulundum. O bisikleti kesinlikle teslim almayacağım. İade yada Değişim yapmak zorundalar.
 
@EmirhanShn müdürün numarasini vermistim hocam onunla iletisime gectiniz mi sonrasinda?

Bu decathlon calisanlarinin bazilari gercekten cok umursamaz oluyor. Yaptik diye hicbir sey yapmadan geri verdigini soyleyen de cok var. Amaç ne anlamiyorum, aptal mi saniyorlar insanlari.
Almayin zaten sorun varsa, bosverin. Duzeltsinler bir an önce, cok yavaslar gercekten de. Biktirmaya calisiyorlar sanirim ugrasmasin millet diye.
 
@EmirhanShn
Dostum öncelikle allah sabır versin bu konuda benimde arkadaşım aynı sorunları birebir yaşadı ve bisikletin iadesini geri alabildi sana şöyle birşey diyeyim eğer sorununu halletseler dahi o bisikleti almıyacaksan konunun üzerine daha çok git, sen onu bedavaya almadın emin ol bıkarlar ve işlem başlatırlar başlatmasalar bile tüketici mahkemesi denilen olay var canını sıkma senin lehine döner bu olay , olay lehine döndüğünde lütfen ama lütfen düzgün bisiklet markaları seç , bisiklet hakkında ne kadar fazla araştırma yaparsan aklın o kadar karışır aklın en az 2 maximum 3 firma belirle ve senin kafana yatan profildeki bisikletleri karşılaştır. İnşallah sorunun çözülür, iyi forumlar. :D :D :D
 
@Oglcnbrt Hocam bisiklet konusunda oldukça bilgi sahibiyim fakat alırken bu kadar kalitesiz olduğunu bilmiyordum ve donanımı çok hoşuma gitmişti, cahillik edip aldım işte, şuan çok pişmanım. Eğer yeni bisiklet alırsam donanımı tourney bile olsa en kaliteli markaları tercih edeceğim zaten.
 
Ben Decathlon'da bakıma bırakılmış bisikletlerin halini gördükten sonra, bisikletimi 3. ve 6. ay bakımlarına bile götürmedim.
Gözüm gibi baktığım bisikletimin bıraktığım halinden daha kötü hale geleceğini biliyordum çünkü.


Decathlon'a karşı en azından bisikletçiler olarak bir süre boykot yapabiliriz. Decathlon'da genel bakım için bana söylenen fiyat tam olarak 85 liraydı. 85 lira nedir ya? Çarşıdaki kaliteli bir bisikletçiye sorduğumdaysa bana 50 lira demişti. Decathlon koskoca firma iken, çarşıdaki bisikletçi dükkanından daha ucuz olması gerekmez miydi?
 
Bende bTwin Elops 100 model bisikletini yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum. 2 kere normal bisikletçiye götürüp bakımını yaptırdım. Eşşek gibi binmeme rağmen bana mısın demiyor :D bunny bile attığımı söyleyebilirim. 590 lira gibi bir fiyata almıştım. Fazlasıyla değdiğini düşünüyorum.
 
Decalhtlon'dan indirimli ürün alınır, bakım yaptırılmaz :)
 
@Engin ATAL
Bisikletten benim de şikayetim yok, ancak bakım konusunda çok kötüler. Ki bu da aslında Decathlon'un değil de, Decathlon Türkiye'nin sorunu bence.
Bisikleti alırken mesela doğru düzgün kontrol etmeden verdiler. Ben de pek bakmamıştım ama mağazadan çıkarken baktım frenler sürtüyor, vitesler ayarsız vs.
İlla gidip kendim göstermem gerekti yani, düzeltir misiniz şunu diyerek.
 
Umarım en kısa zamanda bisikleti bir şekilde iade alırlar ve kurtulular. Yoksa çekecekleri var, belli :snzdglsn:
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet.ali
@Serkan Mıstınoğlu Valla onları bilmem ama ben çok sıkıldım bu markanın kalitesizliği ve müşteri hizmetlerinin ilgisizliğinden. 7 yıllık market bisikletim bile bu kadar sorun çıkarmamıştı.

Decathlondan bakım beklemek çok saflıktır,
Yoldan geçeni bisiklet bölümüne alıyorlar ve bisiklet ustası havasında bisikletlerin içine ettiriyorlar ( canla başla çalışan arkadaşları tenzi ederim )
ama Decathlon dan indirimli ürün buldunmu kapıcaksın, arıza oldumu kafalarına atacaksın. Başka bir şeye yaramazlar.

Az önce Brandium mağaza müdürü ile görüştüm, bisiklette yaşanan sorunların benden kaynaklı olduğu(halbuki benimle hiçbir alakası yok) ve bana yardımcı olmayacağını söyleyip telefonu yüzüme kapattı. Bu nasıl bir saygısızlıktır.

Bu konunun sonuna kadar arkasındayım ve sırf bu yapılan saygısızlık yüzünden iade almak için elimden geleni yapacağım.

Konunun başından beri bana bıkmadan yardımcı olan @Hamit.Ç abimize buradan da çok teşekkür ediyorum.

@EmirhanShn
Hak verilmez, ALINIR.:)
 
öncelikli olarak Btwin kalitesiz cumlesine katilmiyorum.Her bisikletin toplama oldugunu bilmeniz gerekiyor.Cogu marka kadroyu kendisi uretmekte ve diger parcalari satin almaktadir.ornegin sizin bisikletiniz rockshox masa shimano deore set avid fren setine sahip diyelim ve decathlon bu parcalari uretmemis ve satin almistir.Yani bu parcalarin sikintisi ureticilerinden kayaklanmaktadir.Ayrica decathlon ozellikle bisiklet camiasinda garanti sureclerini iyi yoneten bir cok bakim ve servis hizmetine ucret almayan bir firmadir.Ancak bunlar savundugum yonleriyken size katildigim nokta
yetismis teknik personel yetersizligidir.Bu konudaki sikayetinizi anliyorum.Maalesef bazi magazalar bu konuda yetersiz.Merter magazasi merkez magazadir oraya gidip sikayetinizi anlatin emin olun bir cozum bulunacaktir.
 
@onur_özkan
Ben Zeytinburnu'nda oturmaktayım, 2 defa bisiklet yüzünden bu firmayla papaz oldum.
Dediğiniz gibi bisikletleri genelde orta derecedir, sadece burada satın almanın cazip taraflarından biri görerek, dokunarak ve kullanarak almaktır ama
bu güzel olanakların neticesi olarak orada teşhirde olan ürünler yine sıfır diye pazarlayan da bu firmadır ve bu durum yasal değildir.
2 ise kurumsal olmasıdır, muhatap vardır ( buda çok su götürür, çok bilmişler tayfası vardır ve müşteriyi enayi yerine koymayı çok severler, baltayı sert taşa denk geldiğinde 180 derece dönerler.
Aslında fiyat olarakta pek cazip taraflarıda kalmadı, hele mağazalarındaki bisiklet reyonlarında montaj facialarını bile utanmadan müşteri kaynaklı hatadır diyebiliyorlar, ucuz eleman çalıştıran ben hayatımda kaliteli bir yer görmedim, ucuz işçiliğin karşılığı ucuz hizmettir, Decathlonda artık eski decathlon değil.

Ön maşayı ters takıpta reyona koyan bu firma,
520 yol alıpta, yolda pedalı düşüren yine bunlar ( ya o kişi yolda hızlanırken o pedal çıksa herkes bisikletliyi suçlardı, aslında olan orada çalışanın işi bilmemesinden dolayı pedalı yalama yapmış )
Ön v-frenden 3 hafta kesilmeyen sese " bu frenler hepsi sesli çalışır" diyen bu firma
Arka artırıcı ayarları kaçık ( inatla tornavida vurmayacağım garanti sürecinde dediğimden ) diye Marmaraforuma gittiğimde, orada çalışan uzman edasıyla viteslerin içine eden kendileri.
akort ayarı için 70 tl diyen :) çalışlanlar yine bu mağazanın çalışanları.
Çok hesaplı olmadıkça buradan asla bisiklet ben almam, alanada hayırlı olsun derim.

Bunlar ve bir kaç tane daha sadece benim denk geldiklerim.
 
2 haftalık bisikletimin orta göbeği oynuyordu , sitesine doğru ve hakaretsiz şekilde orta göbeği oynuyor yazdım yorumu yayınlamadılar...Sonra götürdüm dekatlona dedim göbek oynuyor benden para istedi?Hani garantisi vardı 1 aylık bisiklet daha ?Neyse dedim bakımdan halledin o zaman.Bisiklet 1 hafta kaldı adamların tek yaptığı orta göbeği sıkmak olmuş bakım hakkımı yediler, ne akort ne yağlama.Zinciri mazotla temizlemiştim bi baktım kupkuru zincir...Madem bakım hakkımı bir göbek sıkmayla yediniz bari bakım yapsaydınız...
(link)
j81lWg.png
 
@guardiny
Ya bunlarla ne uğraşıyorsunuz, verin tüketici hakem heyetine iade edin. Ayıplı, Kusurlu durumlarda 6 ay sorgusuz, sualsiz iade var.
Ciddi manada arıza olduğunda artık üç,beş arıza yok, derhal iade var yada değişim, buna sadece ve sadece müşteri karar verir...bu firmalar ancak yersen yapar,,,,bende yemediler 3 yıllık ürünü iade ettim. Sizlerde edin.
 
@Hamit.Ç hocam o zamanlar toyduk.Göbekten sonra bunlara ihtiyacım kalmadı çok şükür , hatta bisikleti dağıttım duruyor karşımda :D.Birde olay geçen sene temmuz gibi oldu , güncel değil konuyu görünce yazmak istedim.
 
Geri