darub -dağ bisikletlileri rampa grubu-

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@G. Akpınar

evet iki gün gerekiyor bir siteye baktım uludağ harita diye yazdım siteye girdim resmen bolunun kuzeyinde göstermişler uludağı kafam karıştı sonra bursadan çekirge üzerinden gerçek uludağ haritasını internetten buldum bu internette
bazen yanlış bilgiler oluyor :boese157: :boese157:


darubcuların dikkatine
9-16-23-ve 30 ağustos pazar günleri vural uzun dostumuzun turlarındayız önemle duyurulur
 
Scudo

Hasan Bahri Toros

Forum Demirbaşı
Kayıt
21 Nisan 2009
Mesaj
570
Tepki
684
Şehir
İstanbul Avrupa Yakası
Bisiklet
Scott
Kudret abi bizim B takımına ne oldu hiç ses çıkmıyor çağırsak bu hafta riva'ya gelmezlermi? :rolleyes:
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Yılmaz

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Hasan Bahri Toros

valla teklif var ısrar yok
bu arada hüseyin mtb aldımı ona ikinci el scott buldum xt donanımlı
2002 model fiat 700 ytl
hüseyin boşuna 2000 ytl vermesin fena değil bisiklet
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
destek turları dayig e
9 ağustos
16 ağustos
23 ağustos
30 ağustos
devam edecektir darubcuların dikkatine


 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
bisiklete biniş şekli trafik içinde
çoğu pedalşörler bunlara pek rağbet etmiyor
bazılarına sıkıcı gelebilir amma altın kurallar bellidir
1-kask evet kaska alışmalıyız grup gezilerinde bir kişinin kasksız olması gerçekte hem kendisini hemde grubu riske sokması durumudur kaskı olmayan arkadaş şunu bilmelidirki düştüğü vakit diğer arkadaşlarında moral bozukluğu yaratır ve turun motivasyonunu düşürür
2-katılım 50 kişiyi bulursa trafiği haberdar etmekte fayda vardır aksi takdirde doğacak sonuçlardan turu düzenleyen mesul tutulur
3-çok katılımlı trafikten izin alınarak yapılan turlarda 3 adet takım kaptanı olması gereklidir önde lider orta takım kaptanı ve arka takım kaptanı ve tabi telsiz şart-çoğu zaman polis eskortu verilmez
4-herkesin iç lastik getirmesi şarttır pompa şarttır eldiven düşmelerde elleri korur
sürüş disiplini
asla yan yana gitmeyin özellikle dar yollarda
fren mesafesini koruyun
birbirinizi az sollayın sollarken uyarın
birbirinizin önüne çıkmayın grubu tehlikeye sokacak her türlü aşırı hareketlerden varyetelerden sakının
ışıklarda bekleyin bir kısım ışıklarda kalır diğer kısımda devam ederse
arka takım kaptanı durumu telsizle ekip liderine haberdar eder
bisikletin girmeyeceği yollar vardır bu kurallara uyalım
trafiği tehlikeye sokacak her türlü hareketlerden kaçınalım
bunun cezasının 65 ytl olduğunu bilelim
gece sürüşlerinde arka spot ve ön far gereklidir
geceleri çok daha dikkatli olunması gerekmektedir
trafikte kalabalık olmanın verdiği her türlü aşırı hareketlerden kaçınalım
iyi bir bisikletçi trafik kurallarından yanadır trafikteki yerini bilir
trafikte başıboş hareket edemeyiz sürücülere karşı sorumluluklarımız vardır sürücülerinde bize karşı
unutmayın trafikte ne kadar çok kurallara uyarsanız o kadar iyi ve profesyonel bisikletçi olursunuz
toplu gezilerde asla araçları sollamayın sürekli trafikte sağı koruyun sağdan sola fazla taşmayın bu risktir riske girmeyin
trafikte sürekli riskleri zorlayan bisikletçi kötü bisikletçidir
kavşaklarda son derece dikkatli olun ayna kullanabilirsiniz
ışıklarda durunca yan yana yığılma yapmayın işte en büyük hata budur
toplu şekilde gitmenin bilincine vakıf olmalıyız
rampa tırmanışlarında ve rampa bitiminde birbirinizi bekleyin her vakit performansı düşük olanları bekleyin bu grup bilincidir arkadaşınızı arkada bırakmayın
yemek yedikten sonra bisiklete binmeyin bir iki saat geçmesi gerekir turlarda ağır yemek yemeyin
otobüs duraklarına yaklaşırken bir otobüsde durağa yaklaşıyorsa otobüsü sollamayın en büyük hata budur bekleyin yolcularını indirsin
bindirsin ve otobüs hareket ettikten sonra yola devam edin acele etmeyin
trafik içersinde bisiklet kullanmak işin zorudur
yokuş aşağı inerken arka arkaya inmeyin fren mesafesini ayarlayın
önde bir kişinin hatası sonucunda hepiniz yakın gitmekten dolayı yeri öpebilirsiniz
dönüşlerde iki kat daha dikkatli olmanız sizin menfatiniz icabıdır
mazgalları sollamadan önce arkayı kontrol edin
park etmiş araçların yanından geçerken yavaş geçin hızlı geçmeyin kapı açılabilir
kavşaklara yaklaşırken kavşağın başladığı yere kadar sağdan yanaşın tam paralelden geçmeden önce durun işi sağlama alın araç gelmediğine emin olun öyle geçin
araçların ortasından gitmek tehlikelidir
yayalara öncelik tanıyın olur olmaz yerden geçen yayaları uyarın
çevreyi kirletmeyin kirletenleri uyarın
bisikletinizin bakımını ihmal etmeyin bakım şarttır
sorunlu bisikletle yola çıkmayın sizi yolda bırakabilir
bilmemek ayıp değildir öğrenmemek ayıptır
trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım
iyi bir bisikletçi daima bisikletin trafikteki yerini bilir ve kurallara riayet eder
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
kudret abi, sen bu tecrübe ve bilgi birikimlerini aktardığın bir kitap yazmalısın. senden sonraki nesillere kılavuz olacak nitelikte.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
dostlarım romalılar
darub topiğini kapatıyorum bundan sonra darubun gezileri tek bağımsız başlık altında bisiklet forumun gezi ve tur organizasyonları bölümünde açıklanacaktır
süprizlere hazır olun darub a takımı



darub topiği
yanıt 809
görüntüleme 10825
 

huseyin kılıc

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Haziran 2008
Mesaj
680
Tepki
242
Şehir
Adana_Malatya
Kudret Abİ SÜpersİn Yİne DÖktÜrmÜŞŞÜn Çooook Haklisin Takdİr Edİyorum Sİzİ Bu GÜzel Yazi İÇİn Helal Olsunnn Kaptan.....!!!!!!
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Hüseyin Kılıç

eyvah üst üste yazmışşın dostum aman bu hata
neyse hüseyin dostum velespitte
kamil arkadaşın bisikleti renk olarak mavi beyaz kamil arkadaş velespitte çalışıyor
700 ytl ye bırakıyor xt donanımlı

dostlarım romalılar
darub topiğini kapatıyorum bundan sonra darubun gezileri tek bağımsız başlık altında bisiklet forumun gezi ve tur organizasyonları bölümünde açıklanacaktır
süprizlere hazır olun darub a takımı



darub topiği
yanıt 809
görüntüleme 10825


https://www.bisikletforum.com/images/icons/icon4.gif kurallar
bisiklete biniş şekli trafik içinde
çoğu pedalşörler bunlara pek rağbet etmiyor
bazılarına sıkıcı gelebilir amma altın kurallar bellidir
1-kask evet kaska alışmalıyız grup gezilerinde bir kişinin kasksız olması gerçekte hem kendisini hemde grubu riske sokması durumudur kaskı olmayan arkadaş şunu bilmelidirki düştüğü vakit diğer arkadaşlarında moral bozukluğu yaratır ve turun motivasyonunu düşürür
2-katılım 50 kişiyi bulursa trafiği haberdar etmekte fayda vardır aksi takdirde doğacak sonuçlardan turu düzenleyen mesul tutulur
3-çok katılımlı trafikten izin alınarak yapılan turlarda 3 adet takım kaptanı olması gereklidir önde lider orta takım kaptanı ve arka takım kaptanı ve tabi telsiz şart-çoğu zaman polis eskortu verilmez
4-herkesin iç lastik getirmesi şarttır pompa şarttır eldiven düşmelerde elleri korur
sürüş disiplini
asla yan yana gitmeyin özellikle dar yollarda
fren mesafesini koruyun
birbirinizi az sollayın sollarken uyarın
birbirinizin önüne çıkmayın grubu tehlikeye sokacak her türlü aşırı hareketlerden varyetelerden sakının
ışıklarda bekleyin bir kısım ışıklarda kalır diğer kısımda devam ederse
arka takım kaptanı durumu telsizle ekip liderine haberdar eder
bisikletin girmeyeceği yollar vardır bu kurallara uyalım
trafiği tehlikeye sokacak her türlü hareketlerden kaçınalım
bunun cezasının 65 ytl olduğunu bilelim
gece sürüşlerinde arka spot ve ön far gereklidir
geceleri çok daha dikkatli olunması gerekmektedir
trafikte kalabalık olmanın verdiği her türlü aşırı hareketlerden kaçınalım
iyi bir bisikletçi trafik kurallarından yanadır trafikteki yerini bilir
trafikte başıboş hareket edemeyiz sürücülere karşı sorumluluklarımız vardır sürücülerinde bize karşı
unutmayın trafikte ne kadar çok kurallara uyarsanız o kadar iyi ve profesyonel bisikletçi olursunuz
toplu gezilerde asla araçları sollamayın sürekli trafikte sağı koruyun sağdan sola fazla taşmayın bu risktir riske girmeyin
trafikte sürekli riskleri zorlayan bisikletçi kötü bisikletçidir
kavşaklarda son derece dikkatli olun ayna kullanabilirsiniz
ışıklarda durunca yan yana yığılma yapmayın işte en büyük hata budur
toplu şekilde gitmenin bilincine vakıf olmalıyız
rampa tırmanışlarında ve rampa bitiminde birbirinizi bekleyin her vakit performansı düşük olanları bekleyin bu grup bilincidir arkadaşınızı arkada bırakmayın
yemek yedikten sonra bisiklete binmeyin bir iki saat geçmesi gerekir turlarda ağır yemek yemeyin
otobüs duraklarına yaklaşırken bir otobüsde durağa yaklaşıyorsa otobüsü sollamayın en büyük hata budur bekleyin yolcularını indirsin
bindirsin ve otobüs hareket ettikten sonra yola devam edin acele etmeyin
trafik içersinde bisiklet kullanmak işin zorudur
yokuş aşağı inerken arka arkaya inmeyin fren mesafesini ayarlayın
önde bir kişinin hatası sonucunda hepiniz yakın gitmekten dolayı yeri öpebilirsiniz
dönüşlerde iki kat daha dikkatli olmanız sizin menfatiniz icabıdır
mazgalları sollamadan önce arkayı kontrol edin
park etmiş araçların yanından geçerken yavaş geçin hızlı geçmeyin kapı açılabilir
kavşaklara yaklaşırken kavşağın başladığı yere kadar sağdan yanaşın tam paralelden geçmeden önce durun işi sağlama alın araç gelmediğine emin olun öyle geçin
araçların ortasından gitmek tehlikelidir
yayalara öncelik tanıyın olur olmaz yerden geçen yayaları uyarın
çevreyi kirletmeyin kirletenleri uyarın
bisikletinizin bakımını ihmal etmeyin bakım şarttır
sorunlu bisikletle yola çıkmayın sizi yolda bırakabilir
bilmemek ayıp değildir öğrenmemek ayıptır
trafik kurallarına uyalım uymayanları uyaralım
iyi bir bisikletçi daima bisikletin trafikteki yerini bilir ve kurallara riayet eder


pedalşörlerin dikkatine
konu :sürüş disiplini
1- tek sırayı korumak
2-çok az sollama yapılması artı sollarken hem arka kontrol hemde sollanan
arkadaşı uyarmak
3- her türlü riskden kaçınılmak gerekli (grubu riske düşürmemek
her pedalşörün görevi olmalıdır
4-yola çıkmadan bir gün önce ekipmanların kontrolü
a-iç lastik hayatidir
b-pompa hayatidir
c-tekeri janttan çıkarmak için aparatlar
5-neden iç lastik çünki vakit kaybolmaz yama işi vakit kaybettirir
6-ışıklarda duruşlarda yığılma olmaması tek sırayı korumak
7- kavşaklara dikkat
8-en önemlisi yorulan arkadaşların ya arka takım kaptanına yada ekip liderine söylemesi
çünki yorulanlar gruptan düşerler
o vakit sıra bozulur kopmalar olur
9-ara verilen yerlerde ihtiyaçların giderilmesi ve hemen toparlanmakta fayda vardır
10- herkesin birbirini uyarmasında fayda vardır
11-iki bisiklet mesafesinin korunması biz pedalşörler için çok önemli böylelikle arkadan çarpmalar önlenmiş olur
12-sağda park eden araçların yanından geçerken kapı açılabilir
dikkatimizi araçlara vermemiz gerekir
13- yayalara öncelik tanımalıyız
14-ışıklara kesinlikle riayet etmeliyiz grub çok olursa bir kısım ışıklarda geri kalırsa
arka takım kaptanı ekip liderini
telsizle arayıp beklemesini yada
yavaş sürmesini isteyecektir
endişeniz olmasın
15-kalabalık olmamızın verdiği
güven ve coşkuyla hareketlerimizde taşkınlıklara sebebiyet vermemeliyiz
16-kaldırımlarda gösteri sürüşleri trafiğe ters yönden
gidişler yapmamalıyız
17-konaklanan yerlerde temizliğe riayet etmek biz pedalşörlerin görevi olmalıdır
18-çevre halkına yanlış örnek olacak hareketlerden kaçınmalıyız
19-her türlü taciz küfür edilebilinir bu araçların plaka
numaraları takım kaptanları tarafından tesbit edilip
trafiğe verilecektir
20- her turda kask takmak zorunluluğu vardır ekip lideri bu konuda çok hassastır
21-gidiş ve dönüşlerde otobüs duraklarına yaklaşırken dikkatli olmamız gerekiyor
eğer durağa otobüs yaklaşırsa durarak yolcularını indirmesini lütfen bekleyin
asla gruba yetişmek için otobüsü sollamayın aksi takdirde karşıdan gelen arac ile
kafa kafaya çarpışabilirsiniz arka takım kaptanı telsizle ekip liderini uyaracaktır
 

huseyin kılıc

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Haziran 2008
Mesaj
680
Tepki
242
Şehir
Adana_Malatya
Pardon..:( Kudret Abİ TeŞekkÜrler.....bİkaÇ GÜne Haber Verİrİm!!!!
TeŞekkÜr Kaptanimmmmm
 

krankmili

Forum Bağımlısı
Kayıt
9 Haziran 2009
Mesaj
1.605
Tepki
2.445
Darub Ekİbİne Rİva Gezİsİne EŞlİk Ettİklerİ Ve Her Gerİde KaldiĞimda Veya KaldiĞimizda Bİzlerİ Bekledİklerİ İÇİn Çok TeŞekkÜr Edİyorum.

GerÇekten Kan Ter İÇİnde Rampa Tirmanirken, Taa İlerde KonuŞlanmiŞ Bİsİkletlerİ GÖrÜnce İÇİm Bİr Tuhaf Oluyordu. Her Seferİnde Bikmadan Bekkledİnİz, DÜz Yol Veya Rampa. Çok Mutlu Ettİnİz Benİ. İŞte Bİrlİk Olmak Budur Dedİm.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
dostlarım romalılar
darub topiğini kapatıyorum bundan sonra darubun gezileri tek bağımsız başlık altında bisiklet forumun gezi ve tur organizasyonları bölümünde açıklanacaktır
süprizlere hazır olun darub a takımı




bu topikten artık darubun tur duyuruları olmayacaktır
önemle duyurulur

darubun turlarında yer alan pedalşörlere teşekkürler
darub -team :Skull-175
 

OrionForEver

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Haziran 2007
Mesaj
621
Tepki
857
Şehir
Istanbul
Peki abi ozaman yeni topigi ac ozaman....

Mesela 9 Agustos için ne yapacagiz:D
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@OrionForEver

9-16-23-30
vural dostumun turlarına destek devam edecek
eylülde süprizler geliyor marmara bölgesinde ki dağlara doğru topuklamaca
günü birlik olacak