Scudo Sports

Dahon toplu alım

Hepinize hayırlı uğurlu olsun. Keyifli sürüşler dilerim.
 
Scudo
Hayirli olsun arkadaslar. İyi gunlerde kullanin. Onumuzdeki 3 gun icinde ayni fiyattan alma sansimiz nedir ? Bayide kaldi mi bisiklet ?
 
Güzel bir düşünceyi yine güzel bir şekilde sonuçlandırdınız. Tam ''birlikten kuvvet doğar'' sözüne uygun bir uygulama, tebrikler.

Bu gibi faaliyetler, ülkemizde bisiklet bilincinin filizden koca ağaçlara ve ormana dönüşebileceği ümitlerini güçlendiriyor.

Bol pedallı, kazasız, keyifli sürüşler dilerim.
 
Forumda gördüğün en iyi konuydu hepinizi tebrik ederim.

Bisikletleriniz de hayırlı uğurlu olsun :)

U9200 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Berk Mercancı
Arkadaşlar hepinize hayirli olsun. en kisa surede bir organizasyon yapalim :)
 
aaa hem çamurluklu hemde arka seleli harika hepinize hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun. cümlemizi.
 
Dahon inceledik dun ve aldik. Kulkandigim diger bisikletlere gore biraz fakli.
ilk olarak 20 jant olmasindan dolayi manevra kuvveti fazla. meskin donuslere, kıvrak suruse elverisli. Tabi bu kontrolu kaybetmeye de sebep olabilir yuksek hizlarda.
Ayakta surerken gidondan alinan kuvvet diger 26 jant dag bisikletkerinde pek bi dikkat gerektirmez. Ama katlaniri surerken gidondan alinmak istenen kuvvet dengenizi cok cabuk bozabiliyor. (yokus cikarken denenebilir).
Donanim olarak Dahon bisikletin uzerine neredeyde herseyi koymus. Camurluklar (ses ve agirlik ypmasin diye esnek pvc) arka bagaj hatta pratik takilip cikarilan bagaj lastigi, siradan olmayan bilek destekli elcikler, sele borusu icine gizlenmis pompa, sele porusunda cizilmeyi azaltacak mat boya, en dikkat cekicilerden katkama mandallarinin altina yapistirilmis yuvarlak seffaf bantlar. katlama mandallari kapatildiginda kadroya deydigi icin kadronun zedelenmesini ve cizilmesini engelliyor. ayrica onemli katlanma mandallarina kendiliginden acilmasin diye pratik kullanisli klit sistemi konulmus.
Tum bunlarin yaaninda Dahon yine de en önemli seyi es gecmis. Tekerleklerin kolaylikla takilip cikarilmasini saglayan (dag nisikletlerinde olmazsa olmaz) mandallar. yani cok normal ve sık olan teker patlamasinada yedek ic lastigi takmak ya da yama yapmak bu durumda zor. tekerlekleri sokmek icin gerekli anahtardan 2 tane yanimizda nulundurmak gerekli. Unutkanlik ve zahmetini ele alirsak bu biraz zor.
benim cozumum tekeri sokup cikarmayi kolaylastiracak o mandallardan almak.

Fren sistemi gayet iyi ama uzerindeki pabuclar pek iyi degil galiba. bu yuzden frenin tepkisi yavas. su erimez denilen pa uclardan takmak lazim. (disk fren aliskanligimdan da kaynaklaniyor olabilie)

Tasinmasindan ve katlanmasindan bahsedecek olursak 2. katlamda tamamen ogreniyorsunuz. Toplu tasimada hic sorun olmadi dun anadolu yakasindan beylik duzune geldim ve hic bir gorevli sorun cikarmadi. hatta turnikerden gecerken yardim bile eden oldu.
 
Hayırlı olsun arkadaşlar, sizin adınıza sevindim :)
 
Dün Şişli - Istiklal Caddesi arası biraz turladım. Yoğun yaya trafiğinde manevra kabiliyetini öğrenmek için siz siz olun Cumartesi akşamı Istiklal'e inmeyin :) Yürünmüyor bile kardeşim.

Neyse bisiklet beklediğimden de rahat ve kullanımı zevkli. Sele birçok bisiklette olduğu gibi uzun sürüşlerde ağrı yapıyor. Biraz da alışmakla alakalı. Benim 28 jant hybird Salcano bisikletim var. Dahon ile daha az yorulduğumu hissettim. Ayakta sürmek biraz dengeyi bozuyor, yüksek hızlarda gidon tepkisi hassaslaşıyor. Zaten hız için üretilmiş bir bisiklet değil. Tamamen keyif ve transport kolaylığı için dizayn edilmiş. Bir iki kere katladıktan sonra eliniz alışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuz Taş
Güle güle kullanın arkadaşlar. Bence Dahon' un en şık tasarımlarından biri bu model (hoş hangi modeli çirkin ki desenize :D)
Eskiden hiç hoşlanmazdım bagaj ve çamurluk eklentilerinden ama şimdi illa olmalı diye düşünüyorum.
 
hayırlı ugurlu olsun arkadaslar, ileride turlar duzenlemek dilegiyle
 
Arkadaşlar,yeni bisikletleriniz hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Şimdi de sizden bir tur bekliyoruz.Katlanırları bir toplayın bakalım.
 
güle güle kullanın. ben de sizinle birlikte almak istiyordum ama üyeliğim geç onaylandığı için irtibata geçemedim sizinle. c.tesi günü ben mu p8 modelini aldım. d8 modeli yoktu. biraz fiyat farkı var ama hiç pişman değilim.
 
Evet ben de konuyu yeni gördüm. Uzun süredir takip ettiğim bir bisikletti. Artık bir sonraki toplu alıma adımı yazdıracağım :) Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Acaba hala ellerinde var mı ve son fiyat olarak bireysel alımda ne yapıyorlar acaba?
 
Dahon sahibi arkadaşlar siz bisikleti katlarken gidon borusunun yüksekliğini aşağıya indiriyor musunuz? Gidon borusunun size bakan tarafında kırmızı bir nokta var? Bu minimum yükseklik için sınır mı anlamına geliyor ? Ben indir kaldır boya çizilmesin diye sabit bir yükseklite bırakmak istiyorum.Gidon borusunu Ideal yüksekliğime ayarlayınca bisiklet tam anlamıyla katlanmıyor. Direksiyon yere değiyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?
 
@hardal


Anladığım kadarıyla rahat katlanabilmesi için gidon uzunluğunun fazla alternatifi yok. Elciklerin tam iki tekerin göbekten iç içe geçtiği yerin hemen altında kalması gerekiyor. Uzatılırsa yere değiyor ve düzgün katlanmıyor.
 
Sele ile gidon uzunlugunun bildigim kadariyla ayni hizada olmasi gerekiyor. Bu kullanim zorluyorsa gidonu cok fazla kaldirmamaya calisin. Cunku gidon havada oldukca kontrol ve donusler zorlasiyor. Bisikleti katlarken gidon problem yaratiyor. Onuda kendinize gore ayarlayip bir sekilde hem katlanirken hem de kullanirken sorun yaratmayacak sekli bulmaniz gerekiyor. Kirmizi nokta ise maksimum nokta diye algiladim ben.
 
@Erdem B.

Evet kırmızı maksimum nokta, daha uzatırsanız tehlike anlamında. Ben tam kırmızı nokta hizasında ve nokta dışardan gözükmeyecek yüksekliğe ayarladım benim sürüş şeklime iyi geldi, katlanınca da yere sürtmüyor.

Bu arada pompayı deneyen oldu mu? Ben daha çıkartma fırsatı bulamadım.
 
Geri