Mıknatıs sisteminin bazı sorunları var, tam olarak karşılıklı gelememe yada istemsiz açılma gibi. Birde benim gözlemlediğim kadarıyla negatif bir nokta olarak, bisikleti katlı halde taşırken kadronun 2 parçasından biriyle tutarak taşıyoruz, bu durumda bisiklet ağırlığının yarısı kadro katlanma mekanizmasına biniyor (mıknatıslar dikey olarak kilitleme yapmadığı için). Mekanizma bu esnada açık halde olduğu için zamanla birleşme noktasından esneme yapabilir diye düşünüyorum. Ama Vitesse D8 de uygulanan mekanik kilit, hem yatay olarak kadroyu tutuyor hemde dikey olarak, bu yüzden daha başarılı buldum.
Dahon modelleri genelde katlı haldeyken sürebilecek şekilde tasarlanmamış, dikkat ederseniz tekerler hafif çarpık duruyor, sürüklemek için tam paralel durması lazım yada ektra yardımcı tekercikleri olması lazım.