Scudo Sports

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Arkadaşlar Dahon Visc d18 bisikletimi dün itibariyle almış durumdayım. Yalnız bagaj ve çamurluk arayışındayım. disk firen olduğu için uygun bagaj ve çamurluk hangisi bilgi verebilirmisiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
Scudo
@beyza123


Mariner için pişman olmazsınız. Disk frenin çok çok artısı yok ama çift aynakol etkisi yokuşlarda can kurtarır. Beklentiniz ne ise bence ona göre hareket edin.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Can Y.


Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Fotoğraf bekliyoruz [emoji4]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
@iogeeBütçe uygunsa SKS'nin çamurluklarını tavsiye ederim.

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Can Y.
Merhaba mesajlarınızı maalesef geç gördüm fakat zaten bence doğru tercihte bulunmuşsunuz.
Bunu neye dayanarak söylediğimi sorarsanız tam performans bastığımda lastik kalınlığına rağmen kendi ön amortisörlü şehir bisikletimden daha fazla, kendi yol bisikleti ortalamama yakın ortalama yapılabilecek sayılı katlanır bisikletlerden biri.
Çamurlukta arkadaşların da önerdiği gibi sks'den vazgeçmeyin.
Bagajda ben topeak süper tourist dx modelini kullanıyorum dahonun tur bagajına göre yaklaşık 200gr daha hafif.
Görüntü bence şık ama orijinal dahon tercih edilebilir tabiki.
Bisiklette sadece koltuk katlanılmaz derece rahatsız.
Fikrinizin olması için bir kaç adet resim paylaşayım. Bagaj üzerinde kilit ve çocuk koltuğunun alt aparatını görmezden geliniz.
(link)
(link)
 
@eren konu

Bisikletiniz çok şık mış iyi günlerde kullanın Merak ettiğim bir konu var sele yüksekliği gidona göre çok fazla değil mi bende tam tersi sele gidona göre daha alçakda bazen dağ bisikletlerinde de görüyorum bunu öyle daha rahat bir sürüş pozisyonu mu oluyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: eren konu
@Mustafa Şahin
Teşekkür ederim.
Sele gidon yüksekliği hakkında haklısınız Mustafa Bey. Resim ilk aldığım günlerden o zamanlar tam ayarlayamamıştım gidonu daha sonra çok basit olduğunu gördüm yol bisiklet imde kullandığım mesafelerle aynı mesafeye getirdim. şimdi gidonu hiç oynamıyorum seleyi de işaretli yüksekliğe getiriyorum. Resimdeki pozisyonda genel kullanım rahat olmuyor ama sadece sert yokuş çıkacaksanız gidonu aşağıda olması avantaj olabiliyor.

@Mustafa Şahin
Teşekkür ederim.
Sele gidon yüksekliği hakkında haklısınız Mustafa Bey. Resim ilk aldığım günlerden o zamanlar tam ayarlayamamıştım gidonu daha sonra çok basit olduğunu gördüm yol bisiklet imde kullandığım mesafelerle aynı mesafeye getirdim. şimdi gidonu hiç oynamıyorum seleyi de işaretli yüksekliğe getiriyorum. Resimdeki pozisyonda genel kullanım rahat olmuyor ama sadece sert yokuş çıkacaksanız gidonu aşağıda olması avantaj olabiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Şahin
@eren konu çok teşekkür ederim. Peki bagaj ile disk firen sıkıntısı varmı? dahon bagajlar yada başka bagajlar sıkıntı çıkartırmı?
 
@Can Y.
1. resimde belki farkediliyordur bagaj, katlanma mıknatısını çok az, belli belirsiz, sola döndürüyor ama bu durum katlanmada her hangi bir sorun arz ettirmiyor. Disk frenle ilgili hiçbir problem yok zaten bu bagaj disk frenli bisikletler için yapılmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: Can Y.
@burhan çetin

Söylediğiniz ürün Tern SKS 20" diye internetten çıkan ürünmü?
 
Selam Arkadaşlar ,

D8 var bende resimde görüldüğü gibi ancak bir sorunum var , ürünü landing gear ile kullanırken gidonun ucu janta geliyor ve sürürken tek tekerin hareket etmesini engelliyor. Dolayısıyla koltugundan tutup sürürken yan çiziyor. Ekte resimler mevcut ben katlarken nerde hata yapıyorum . Bir de katlarken bagaj aparatının içerde kalan ucunu çıkarmak durumunda kalıyorum.

Şimdiden teşekkürler
 

Dosyalar

  • 20180421_113739.jpg
    20180421_113739.jpg
    145,4 KB · Okunma: 89
  • 20180421_113750.jpg
    20180421_113750.jpg
    149,7 KB · Okunma: 88
  • 20180421_113816.jpg
    20180421_113816.jpg
    136,6 KB · Okunma: 85
Yarın nasip olursa 2017 model Vybe d7 yi almaya gideceğim.Umarım fikrim değişmez biraz maymun iştahlıyım :)
 
@tesla42 ilk katlanırım VYBE D7 bisikleti 1000 km kullanıp sattım. Sonrasında Vitesse D8 aldım 2 yılda 500-600 km kullanıp sattım. 8 vites diye almıştım vybe 7 vites yetmiyor gibiydi. Şimdiki düşüncem ise şudur. Vybe yi satmamalıymışım. Bakımı vs daha kolay. Zinciri 1 küçük vidayı sökerek bisikletten ayırıp yıkamak gibi mesela. Şimdi dahon alacak olsam param yetiyorsa Visc D18 yetmiyorsa Vybe alırım. Vybe iyidir.
 
@Yusufclp
hocam bugün almaya gittim 2017 vybe d7 yi ancak marineri görünce kafam karıştı ve almadan geri döndüm.
 
@Üye Adı


Turuncu renk artık klasik oldu. Değişik renkler denemekte fayda var [emoji3]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
Merhaba arkadaşlar, dün Vitesse i7 ile aranıza katıldım. Mariner D8 turuncu olan modelinde de çok gözüm kaldı. Ancak Nexus göbekten vitesli model olması nedeniyle Vitesse i7 yi tercih ettim. ilk izlenimim keyifli bir bisiklet, inşallah keyifle kullanmak nasip olur. Herkese selamlar.

@Burcuu
Ben satın alırken gidonda minik bir çizik gördüm, ancak aldığım model tek kaldığı için yeni kutu açtıramadım. Sonra farkettim ki katlanırken mıknatısa çarpıyor gidon. Mıknatısın bağlantısının merkez noktasının tam ortada olmadığını, hafif çevirince temas etmediğini farkettim. Şu anda çizecek bir şekilde değmiyor.
 

Dosyalar

  • 20180423_170922.jpg
    20180423_170922.jpg
    217,3 KB · Okunma: 51
Geri