Cemal Ç.
Sadece sürüyorum. 😒 𐱅𐰇𐰼𐰰- 🚵♂️🚴♂️
- Kayıt
- 28 Nisan 2016
- Mesaj
- 4.724
- Tepki
- 21.155
- Yaş
- 38
- Şehir
- Saint-Quentin, France
- İsim
- Cemal ÇELİK
- Başlangıç
- 1992—93
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Diğer
Yaklaşık bir aydır Citroën Jumpy kullanıyorum. Hayli güçlü bir araç ki üçüncü viteste bile patinaj çektirebiliyorum istersem. Uzun süre 150 ve üzeri gidersem kesiciye giriyor. Dizel araç, ben turbodan diye düşünüyorum çünkü kesiciye girince ani hızlanma kalmıyor. Eski düz kamyonlar gibi gitmeye başlıyor.26 janta göre iyi rakam benc
Hiz için tabi ki değil, tak8l
Düzenleme kismini elemedik, zamanlama bozulmuyor oyle dusunme, bak simdi gozunde cok hizli donen bi piston ve subaplari canlandir, bir sure sonra subaplar o kadar hizli acilip kapanmaya baslarki, cunku piston ile dogru orantili olarak kapaklarin acilip kapanmasida hizlaniyor, bir sure sonra subaplar cok hizli acilip kapanacagi icin o sure zarfinda piston yuvasina yeterli yakit giremiyor olabilir, yeterli yakit giremezse patlama olmaz, patlama olmadan piston dondu ve diger tura egzoz valfi acilir ve bir dahaki tura kadar iki kere pas gecince bu sefer cok az yavaslamis olacagi icin tekrar acilan valften yeterli girmeyi basarir, evet bu cok mantikli bak, yani pistonda 1 patlama olmasi icin 2 kere inip cikmasi gerekiyor ya, kesiciye girdiginde 1 patlama olmasi icin 4 kere inip cikmasi gerekicek, ben kafamda su an canlandirabiliyorumda anlatabildim mi bilmiyorum, ben buna iyi bi ihtimal veririm 😀
Bisiklet forum bu yahu, bırakın motoru, sibobu, pistonu.😅