Tebrik ederim İsmail.
Görüşlerin yardımcı olacaktır diğer okuyanlara da.
Bu arada düz ya da kavisli, bu kullanıcının zevkine kalmıştır, üst boruyu eğimli olarak hiç bir zaman sevmedim. SuperX kadro olarak cyclocross ' için üretilmiştir.
superx : Ultimate cyclocross bike. The frame and fork together (56cm) weigh a mere 1400 grams. It’s the lightest, stiffest, and smoothest cross frameset on the market. By using the new BallisTec carbon throughout the frame, the fear of riding your carbon bike too hard is gone. Many of the features found on the Flash carbon hardtail were incorporated into the new SuperX. With the same geometry as the classic CAAD9 cross frame, the SuperX increases tire clearance front and rear for mud.
Bu kadro iptidai demek tabii ki aşırı iddialı bir söz.Kadronun demode olacak olması olaya otomobil mantığı ile bakmaya benziyor. Al -sat anlamında. Bu kadro üzerinde ciddi çalışılmış- geliştirilmiş bir carbon kadro. Uygulanan carbon üretim tekniği kabul ve takdir edilir bir teknik.
Bisiklette düz çizgileri seviyor ve tercih ediyorum, karbon değil de cromoly kadro almayı ( sırf görsellik açısından da olsa, başka artıları ve eksileri de var) isterdim: o zaman ince borulu , hiç bir kavisi olmayan. Genesis croix de Fer alırdım. Ama düz borulu olduğu için size iptidai gelebilirdi.
Cannondale ile bir akrabalığım yok, ulaşabileceğim cyclocross bisiklet ne yazık ki Türkiye de yok. Focus CX 1.0 istemiştim, ellerinde yok, Cube yok. Carbon'a yönelince Cannondale bulunabildi. Ultegra da yok. Rival benim için sorun değil.Yanisi rival shimanoda nereye geliyor tartışmasında olmadım. Benim gibi profesyonel olmayan son kullanıcıya 105 de yeter. Kullandıkca çok artılarını göreceğimi bliyorum, scott sub 20 kırsalda çılgın zevk verirken superX neden vermesin?
Görüş ileri sürmek ile, karşındakinin tercihini rencide eder tarzda konuşmak arasında belirgin fark vardır.