Bilallarikan
Üye
- Kayıt
- 8 Mayıs 2018
- Mesaj
- 13
- Tepki
- 3
- Yaş
- 32
- Şehir
- Kütahya
- Bisiklet
- Peugeot
Öncelikle herkese merhabalar,
03.09.2018 tarihinde Kütahya'da bir bayiden 2018 model Peugeot Solo marka bir şehir bisikleti satın aldım.. Bayide biraz baktık inceledik ön vites geçişlerinde sıkıntı vardı dedik herhalde ayarları tam yapılmadı teknik servis düzeltir.. Teknik servise gittiğimizde krank takımında yamukluk var düzelmesi lazım biz bu parçayı gönderelim yenisi gelir denildi neyse dedik olur böyle şeyler gönderelim düzeltsinler.. Bir hafta gibi bir sürede bizim krank takımı geldi takıldı güzel biniyorum derken kış geldi..
Bisiklet dükkanın önünde bekliyor yakın mesafe çarşıda,bankada işlerim oluyor onlara gidip geliyorum.. Geçen hafta bisikletin ayaklığını indirmemle beraber kadronun ayaklığa bağladığı nokta kırıldı.. Ben kırılan parçanın ayaklığın bir parçası olduğunu zannederken kadro kırılmış onuda servis sahibi söyledi.. Fotoğraflarını çektik Cycleurope'daki yetkili kişiye gönderdik..
Pazartesiden beri bu gün işlerin yoğun yarın ara, ertesi günü arıyorum sen bir daha at fotoğrafları biz bir daha inceleyelim vs vs..
Neyse bu gün son defa dedim bir daha arayayım bakalım ne diyecekler öğleye doğru aradım ve verdikleri cevap şu şekilde : kadronun tamiri yapılamayacak şekilde ise kadro değişimi yapılacak fakat bir hafta on beş gün beklemelisin çünkü parçalar başka yerden gelecek sen bizi bir hafta sonra bir daha ara..
Gerçekten artık fena halde canım sıkıldı, bisikletten soğuttu ve güvenim kalmadı...
Sizce
Bu gibi durumlar bütün bisiklerde olabilecek bir durum mu ?
Bisikletin iadesini talep ettim ama galiba kabul etmeyecekler sizce güvenlik yönünden ileride sorun yaşar mıyım ?
Yorumlarınızı bekliyorum..
Teşekkürler
03.09.2018 tarihinde Kütahya'da bir bayiden 2018 model Peugeot Solo marka bir şehir bisikleti satın aldım.. Bayide biraz baktık inceledik ön vites geçişlerinde sıkıntı vardı dedik herhalde ayarları tam yapılmadı teknik servis düzeltir.. Teknik servise gittiğimizde krank takımında yamukluk var düzelmesi lazım biz bu parçayı gönderelim yenisi gelir denildi neyse dedik olur böyle şeyler gönderelim düzeltsinler.. Bir hafta gibi bir sürede bizim krank takımı geldi takıldı güzel biniyorum derken kış geldi..
Bisiklet dükkanın önünde bekliyor yakın mesafe çarşıda,bankada işlerim oluyor onlara gidip geliyorum.. Geçen hafta bisikletin ayaklığını indirmemle beraber kadronun ayaklığa bağladığı nokta kırıldı.. Ben kırılan parçanın ayaklığın bir parçası olduğunu zannederken kadro kırılmış onuda servis sahibi söyledi.. Fotoğraflarını çektik Cycleurope'daki yetkili kişiye gönderdik..
Pazartesiden beri bu gün işlerin yoğun yarın ara, ertesi günü arıyorum sen bir daha at fotoğrafları biz bir daha inceleyelim vs vs..
Neyse bu gün son defa dedim bir daha arayayım bakalım ne diyecekler öğleye doğru aradım ve verdikleri cevap şu şekilde : kadronun tamiri yapılamayacak şekilde ise kadro değişimi yapılacak fakat bir hafta on beş gün beklemelisin çünkü parçalar başka yerden gelecek sen bizi bir hafta sonra bir daha ara..
Gerçekten artık fena halde canım sıkıldı, bisikletten soğuttu ve güvenim kalmadı...
Sizce
Bu gibi durumlar bütün bisiklerde olabilecek bir durum mu ?
Bisikletin iadesini talep ettim ama galiba kabul etmeyecekler sizce güvenlik yönünden ileride sorun yaşar mıyım ?
Yorumlarınızı bekliyorum..
Teşekkürler
Dosyalar
-
201,4 KB Okunma: 206
-
86,7 KB Okunma: 205