ratm
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 16 Nisan 2009
- Mesaj
- 1.163
- Tepki
- 1.953
- Şehir
- izmir
- İsim
- Hakan Engin
Dağ bisikletimde kullandığım lastikleri tubeless yapmak için Continental X-King Protection modelini seçmiştim. Daha önce kullandığım Hans Dampf lastikleri tubeless yapıp , bu olaydan memnun kaldığımdan dolayı bunları da yapmak istedim.
Yeni lastikleri en dikkatli şekilde usulüne uygun olarak tubeless e çevirmek için düzgün şekilde jantları bantladım ve tubeless sıvısı olarak Schwalbe nin doc blue sıvısını yani en yaygın olarak kullanılan Stan's No Tubes sıvısını kullandım, daha önce de bunu kullanmıştım.
Lastikleri oturttuktan sonra lastiklerin çok yavaş şekilde indiğini fark ettim. Detarjanlı su testinde gördüm ki yepyeni lastiğin yan duvarları elek gibi hava kaçırıyor. Yan duvarın bir çok noktasından çok çok yavaş şekilde hava kabarcıkları çıkıyor. İki lastik için de böyle.
Lastiğin bilgileri arasında "Tubeless Ready" yazmasa, hadi bir nebze anlarım, olabilir, sadece iç lastikle kullanıma uygundur falan. Ama açıklamasında bunu yazıp sonra yan duvarlarından hava kaçırmasının hiç bir anlamı yok.
Tabii biraz internetde araştırınca bunun sadece benim başıma gelen bir şey olmadığını anladım. Çok kişi bu konudan rahatsız ve de sadece X-King modeli değil Mountain King ve başka modellerinde de böyle bir dert söz konusuymuş, Continental lastiklerin genel sorunu falan diyorlar. Bir sürü yorum var bununla ilgili.
Bu konuda ne yapılabilir deyip onları araştırdım, öncelikle Continental in kendi hazırladığı bir video var ,oradaki uygulama dahil bir çok tavsiye edilen şeyi denedim ama nafile, biraz daha iyi gibi ama yine hava kaçırıyor.
Hee belki şunu diyebilirler, Continental in kendi sıvısını kullanman gerekirdi o yüzden olmuyor. ama madem öyle bir şey var bunu açıkça yazmalılar açıklamalarına, millet ona göre hareket etsin.
Schwalbe Hans Dampf ta hiç bununla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştım ki birkaç kez farklı modelini kullandım.
Bilmiyorum daha önce deneyen var mı , aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?
Yeni lastikleri en dikkatli şekilde usulüne uygun olarak tubeless e çevirmek için düzgün şekilde jantları bantladım ve tubeless sıvısı olarak Schwalbe nin doc blue sıvısını yani en yaygın olarak kullanılan Stan's No Tubes sıvısını kullandım, daha önce de bunu kullanmıştım.
Lastikleri oturttuktan sonra lastiklerin çok yavaş şekilde indiğini fark ettim. Detarjanlı su testinde gördüm ki yepyeni lastiğin yan duvarları elek gibi hava kaçırıyor. Yan duvarın bir çok noktasından çok çok yavaş şekilde hava kabarcıkları çıkıyor. İki lastik için de böyle.
Lastiğin bilgileri arasında "Tubeless Ready" yazmasa, hadi bir nebze anlarım, olabilir, sadece iç lastikle kullanıma uygundur falan. Ama açıklamasında bunu yazıp sonra yan duvarlarından hava kaçırmasının hiç bir anlamı yok.
Tabii biraz internetde araştırınca bunun sadece benim başıma gelen bir şey olmadığını anladım. Çok kişi bu konudan rahatsız ve de sadece X-King modeli değil Mountain King ve başka modellerinde de böyle bir dert söz konusuymuş, Continental lastiklerin genel sorunu falan diyorlar. Bir sürü yorum var bununla ilgili.
Bu konuda ne yapılabilir deyip onları araştırdım, öncelikle Continental in kendi hazırladığı bir video var ,oradaki uygulama dahil bir çok tavsiye edilen şeyi denedim ama nafile, biraz daha iyi gibi ama yine hava kaçırıyor.
Hee belki şunu diyebilirler, Continental in kendi sıvısını kullanman gerekirdi o yüzden olmuyor. ama madem öyle bir şey var bunu açıkça yazmalılar açıklamalarına, millet ona göre hareket etsin.
Schwalbe Hans Dampf ta hiç bununla ilgili bir sıkıntı yaşamamıştım ki birkaç kez farklı modelini kullandım.
Bilmiyorum daha önce deneyen var mı , aynı sıkıntıyı yaşayan var mı?