Scudo Sports

Çevrenizdeki korsan taksi duraklarını araştırmaya başlayın (uber resmen türkiye'den kovulur)

@Gökhan Akkaya
t*ksi şoförlerinden ve t*ksi sahiplerinden oy gelsin
Yeter ki t*ksi süren ayılardan ve t*ksi sahibi analarına arkadan sövdürtmekten zevk alan mafyaların hükümete olan desteği devam etsin.

şoförüyle, plaka sahibi mafyasıyla tamamen p*z*venk ayılar tarafından yürütülen t*ksi sektörüne Uber yokken de tek kuruş kazandırmayalım.

Mesajımı dikkatli okursan t*ksilerin şoförleri ile birlikte t*ksilerin sahiplerine de sitemimi belirttim.

@RedFoX Gidip ford bmv mercedes alsa parça, servis vs pahalı..

1.5 dCi symbol yerine 1.5 dCi Megane veya Talisman kullanabilirler. Motor ve yürüyen aksamları aynı olduğundan yakıtı, parçası, servisi de Symbol ile aynıdır.
 
Scudo
@Knight Rider


Megane Sedan Joy 1.5 dCi 90 bg = 125.250 TL
Symbol Joy 1.5 dCi 90bg = 91.150 TL
Araba megane olsa fazlamı kazanacak ? Sen olsan hangisini alırdın ? Diye düşünüyorlar.
 
@Knight Rider
Kurunun yanında yaş hakkında ileri geri, mahalle ağzıyla konuşma diyorum, bunda anlamayacak bir şey yok, hoş mu kullandığın kelimeler. Korsan taksi kullanman sanki çok doğru bir davranış. Problem sizin baktığınız kadar dar bir alanda değil.
Problem ancak devlet eliyle, devlet müdahalesiyle çözülebilecek bir problem. Taksilerdeki kaliteyi belirleyen unsur şuanda taksi plaka sahipleri, aldıkları para yani direkt olarak. Ve onların gözü paradan başka hiçbir şeyi görmüyor, yoksa araçların bir kısmı, 5 seneyi doldurmadığı halde pert pozisyonda neredeyse.

Bu şartlar altında hangi insanı taksi plaka şoförü yaparsan yap; Trafik olan yola girmez, giremez. Girmesi demek; Akşam evine götüreceği parayı senin için hiç etmesi demek.[/user]
 
  • Beğen
Tepkiler: Orkun KnighTR34
İstanbul'da taksici terörü! Evraklarını kontrol etmek isteyen polis memuruna küfür etti


(link)
 
normal-bayan.jpg
 
Taksi plaka sahipleri neden taksicileri sabit bir maaş ile sigortalı çalıştırmıyor? Yani kökten öyle bir sistemin acilen gelmesi lazım. Aralarında iyi olan insanların hakkı yeniyor.
 
Kullanılan araçların eski veya pis olmasını geçtim asıl sıkıntı taksilerde şöför olarak çalışanların büyük bir kısmının eski hükümlü olması. Şimdi adam eski hükümlü diye gitsin ölsün mü, çalışmasın mı diye düşünenler olacaktır illa ki!

Açıkçası o da benim sorunum değil. O devletin çözüm üreteceği bir konu. Taksilerin ve taksicilerin bu denli gündemde olması ve sürekli şikayet üreten bir yapıda olmalarının ana nedeni budur. Adam belki cinayet, belki tecavüz, belki gasp, belki hepsinden tekrar tekrar hapse girdi çıktı ve senin bindiğin hatta daha da kötüsü eşini, sevgilini, çocuğunu bindirdiğin aracın direksiyonunda ve senin bundan haberin bile yok. Kurda kuza emanet etsen için daha çok rahat eder.
 
@TORUKOJİN
Aynen öyle, taksilerin çalışma sistemini bilmeyen insanlar halen daha problemin çözümünün "İnsanları değiştirmekte" olduğunu zannediyor. Aynı taksiye kimi koyarsan koy para kazanabilmek için - akşam evine borç ile dönmemek için trafik olan yerlerden uzak kalmak zorunda olacaktır. Hele hele kısa mesafe trafik olan yerlere asla giremezler çünkü girerse akşam evine ekmek götüremez. Sizler hala daha kin ile nefret ile yaklaşıyorsunuz. Magandalık yapanları savunmuyorum elbette, ALO153 ile şikayet etmiyor zaten çoğu insan, oysa çok güzel cezalar veriliyor bu şikayetler neticesinde. Keşke kalıcı olarak meslekten uzaklaştırılabilseler.

Taksi plaka sahipleri adam olsun, 2 kuruş az kazanmaya razı olsun, problem budur. Şoföre adam akıllı sabit maaş verseler adam zaten her müşteriyi her istediği yere götürür; ama plaka sahibi az kazanır. Bu yüzden olayın ucu hep "taksi plaka sahiplerinde bitiyor". Onların aç gözlülüğü devam ettiği sürece taksi sorunu falan çözülmez bu ülkede.
 
@Gökhan Akkaya
Sadece taksi plakası değilki. Bedava elektrik kullananı ayrı bir dert, vergi kaçıranı ayrı bir dert, sahte evrak düzenleyenleri ayrı bir dert. Olan sana bana oluyor.
 
Merhaba,
Yine ve yeniden her zaman oldugu gibi herseyin basi egitim!
Bizde parayı veren dudugu calar. Aslina astarina, yapacagi is icin sahip olmasi gereken niteliklere ve egitime bakılmaz! Hal boyle olunca ister baska sektorde, ister taksicilikte, lisansi/plakayı kapan kafasina gore takilir.
Once insan olmayi, sonra yapacagimiz meslegi ogrenmemiz gerek. Denetim mekanizmalarinin kaliteli ve gerektiginde yaptirim yapacak gucte olmasini saglamaliyiz. Taksici dedigimiz insanimsi bazı versiyonlar (gercekten kendine,isine ve musterisine saygili olanlar var ve onlari ayri tutmaliyiz), musteri dover, su birikintisi ile yayayi camura bular, arabada musteri varken fosur fosur sigara icer, muzigini kafasina gore secer ve istedigi siddette acar, yeri gelir musteriyi dovmeye kalkar... Gerci bu tarz davrananlar arasinda bu organizmanin musteri versiyonu da vardir ayri!
Kısacasi once insan olmak ve egitim sart!
Bakınız internet hazretlerine ve arastiriniz su konuyu;
Dunyaca meshur Londra taksisinde, taksi soforu lisansi sahibi olmak ve bunu korumak ne kadar zor.
Sonra da memleketimize donup ''neden olmuyor'' demeden bir dusunun neden olmuyormus?

Cunku bizim sistemimiz bozuk. Bizde devlet hizmet etmek ve birseyleri duzeltmek, denetlemek, gelistirmek gorevi ustlenmez. Bizde devlet destekten cok kostek olmak, ''ben devletim'' diyerek gucunun yettigini sindirmek politikasi ile hareket eder. Bunun uzerine kendinde bir guc veya monopol olma secenegi bulan kisisel ve/veya kurumsal olusumlar ayni sekilde hareket eder. Kısacası balık bastan kokar...
Aracinin muayenesi, duzeni, temizligi yanısıra soforun bilgi, beceri, hatta giyim kusami, olmazsa olmaz trafik kurallari ihlalleri gibi kapsamli denetimleri duzenli yapilsa, sikayetler acilen degerlendirse, soforun gerektiginde lisansinin yanısıra belirli durumlarda plaka ve ruhsati iptal edilse bakın kaliyor mu bu tip taksici bozmalari!
Neyse... Simdi birisi cikar ''londra demissiniz, memleketimizi kotulemekten bikmadiniz'' falan der :) Ben Newyork'un filmlerde gordugum gocmen ve ne idugu belirsiz taksicisini, hindistan, pakistan gibi ulkelerdeki akil almaz trafik!?!? ve taksicilerinide begenmiyorum.
Bizde yanlisa yanlis denir memleketine bakilmaz ki bir sekilde hata saptansın cozum icin bilgi alisverisi ve yapicilik baslasin...

NOT: Her sektorde iyiler ve kotuler bulunur. Bu nedenle ulu orta kimseye hakaret, kufur etmek hakkı soz konusu olamaz! Giristeki ''konuya girecegim'' seklinde bol hakaretli anlatim hic yakısık almamis...
 
Hiç kimseye pezo diyemezsin düzgün yaz şurda.
 
valla kim ne derse desin abi. Bu ırz düşmanı maymun kırmalarının o pis taksilerine bineceğime, gider mis gibi korsan taksi kullanırım. Polis çevirirse de arkadaşım sağolsun şuraya bırakıyor derim. Bunu kanıtlamasının imkanı yok. He ceza yazacağım derse de buyursun yazsın bakalım..
 
Tayyip uber bitti diyor :D
 
Geri