Scudo Sports

Cervelo S2

Sevgili Arkadaşlar,
Hem buradan bana ulaşıp, hem de mail gönderen ve Cervelo için güvenilir bir adres soran herkese competitivecyclist.com adresini önerebilirim.
Ben onlardan almadım ama özellikle yol bisikleti konusunda ABD piyasasında en güvenilir 5 adresten biridir.
Böyle bir bisikleti gümrüklerden sorunsuz geçirebilmeniz için kendiniz veya bir arkadaşınızın kartonu(ları) yanında getirmesi gerekmektedir.
Cervelo Türkiye satışlarını gerçekleştirecek bir firma bulana kadar maalesef en güvenli yol budur.
Bu arada Bülent Özer kardeşimin Vittoria Diamante Pro ile ilgili sorusuna gelince:
Bülent, ben bu lastiği 120psi ile kullanıyorum. 220TPI yapısı olan bu lastiğin basınç limiti 145psi. Limite kadar hava basmamamın nedeni teker setim. C50 nin limiti 125psi.
Sırtındaki "çapak" aşındıktan sonra her alanda muhteşem bir lastik olduğu düşüncesindeyim. Dayanıklılık konusunda şu anda birşey söyleyemem ama özellikle benim için en önemli nokta olan hızlı virajlarda tutunma konusunda çok iyi. Bunun ne anlama geldiğini benimle hızlı virajlı yollarda bisiklete binen arkadaşlara sorunuz. İnişlerden söz ediyoruz doğal olarak.:))
Sırtı slick olan V.D.P. yanaklarında küçük piramid yapılı bir profile sahip. Baş ve işaret parmağınla yanaklar üstünden lastiği kavrayıp parmaklarına para sayma hareketi yaptırdığında
bunun ne anlama geldiğini anlıyorsun.
Salt bir yarış lastiği olan bir üst modelinin (Open Corsa Evo CX, 320TPI,max 200PSI) bu lastikten de daha iyi tutunduğunu bana söylediler.Sırada artık onlar var.Başka bir teker setiyle artık.

Son görüntüsündeki yeni bir foto ekleyeyim.
(link)
Cervelo almak isteyenleri her yerde cesaretlendiriyorum.Çünkü bisikletin aslı fotolardan çok daha iyi.Aslını görenler referans olabilirler.
Aşkınız %100 karşılıksız kalmaz, Cervelo fazlasıyla karşılık verecektir.:)
 
Scudo
Ben konu sahibini kınıyorum.

Ayıptır ya binilir mi bu bisiklete?! :mad:

İnsan yola tekerini değdirmeye veya pedalı çevirmeye kıyamaz, bu güzelliğin aşınmasına nasıl içiniz el veriyor? :mad:


Şakayı bırakırsak: bayıldım buna, çok güzel duruyor. Resimlerini de arşivime eklemek istiyorum izninizle. Kazasız sürüşler dilerim. :in:
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
@Selçuk Çilek

Selçuk abi meraba daha öncede sormuştum ama s2 yi nerden bulabilirz diye verdiğin site haricinde başka nereler var dah hesaplı olarak yada sen nerden aldın abi sakıncası yoksa adresi verebilirmisin 2 aydır arıyoruz bulamadık doğru düzgun biryer yardımlarını bekliyorum.
 
@Mesut Yaşar

Mesut inanın ki yardımcı olmak isterdim ama benim bisikletimi arkadaşım Türkiye ye geldiğinde yanında getirdi.... Yegane "hesaplı" alış veriş yolunuz öyle olabilir...yani ABD deki sezon sonu malları satan bir adresten yeni 2010 S2 den daha hesaplı bir 2009 S2 ürün almak ve yine kendinizin veya bir arkadaşınızın bu bisikleti uçakla getirip bizzat gümrüklerden geçirmesi....
Maalesef şu anda başka yolu yok....
Selamlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Yaşar
@Mesut Yaşar


Cervelo haricinde başka bişeylerde olabilir dersen bir ekleme yapayım. Geçen hafta Almanya'daki Fahrad XXL'in Köln yakınlarındaki mağazasına uğramıştım. ABD fiyatı sadece kadro olarak 2000 USD nin üstinde Avrupa ise 1800EU'ya satılan "sadece kadro" Karbon Look 566 şu anda 800 Euro ya satılıyor. Hatta bisiklet olarak full 105 komponetler ve mavic aksium jantlar ile 1100 Euro :) 2010 Ultegra'lı ve Mavic Elite tekersetli model ise 1500 EU idi. Look gibi bir markayı böyle fiyatlara alabilmek biraz inanılmaz gibi görünsede doğru. Ama tabi kampanya modelleriydi imkanın varsa tükenmeden göz at.
2010 Mavic R-SYS ler vardı tam hatırlamıyorum ama ön/arka set olarak 700 küsür EU ya. Campy uyumlu olanını bulsaydım affetmeyecektim :) Bu tip mağazalarda zaman zaman böyle indirimler oluyor. Düzenli takip etmekte fayda var.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Yaşar
@Doruk ÖZTÜRK

303 CC çıkarsa daha hafif olur.
Ama 58mm jant derinliği, en uygun BLC için elipse profil ve çukurlu yani "dimple" yüzey tasarımı için çok ama çok iyi bir ağırlık.
Sapim CX-Ray teller ve Zipp göbeklerle.

Benim 50mm teker setim yaklaşık bu ağırlıkta.
Tüm 58 , 60 derinlikteki CC teker setlerinden daha hafif.
 
@Selçuk Çilek

Metin... değiştirmek istediklerini ben de değiştirdim...son şekli alttaki foto.
 
kıskançlığın ortaya çıkardığı detaycılık :D yakaladım minik hataları :D foto aşağıda:Dselçuk abi işin esprisi bir yana geçtim türkiyeyi yurtdışı forumlarında bile rastlanmıycak güzellikte olmuş

http://i47.tinypic.com/28svn0l.jpg
 
Serdar ,vallahi fizik bandın üzerinde çok delik var..hangisini kapatayım?
Alt bölümde bantın üst üste geldiği yer.vallahi katlanma yok..inanki yok..yemin ederim...
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar canıbeyaz
selcuk abı:D:D kusur araya dursun insan biliyosun muhakkak yoksada var der fotograf yanılgısı:D:D detaycılıgın forumlardan fazlasıyla anlaşılabiliyor üstadım biraz eglence maksatlı ters bırsey dedıysem affola :D aynı dilde konusabildiğim birinin böylesine bir hayel ürününe sahip olması bile büyük bir zevk verici
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
abi bu nedir ya fiyatını sormak ayıp olur mu acaba ya?=)) 5 bin var mı
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
@serdar canıbeyaz

Serdarcım O gidon bandı deri olduğu için sarması hüner ister, kıvrımlarda üst üste gelince biraz pot yapar, kauçuk bazlı bantlar gibi sündüremezsin,Selçuk üstad biliyordur da uğraşmamıştır.:)Benim merak ettiğim Selçuk abi neden 60-70 mm lik uzun siboplu içlastik kullanmayıp sibop adaptörlerini teker setinin üstünde bırakıyor :D (ne zamandır söylemek istiyordum söyledim kurtuldum ohh be :D)
 
@serdar canıbeyaz

Yahu Serdar , ciddi olmayan bir eleştiriye ciddi olmayan bir yanıt vermiştim...kusura bakma smiley kullanmadım....

bu kez kullanacağım...

bak Bülent kardeşimin sorunu daha ciddi boyutlarda...:)
neden uzun sibop değilde..sibop adaptörleri kısa sibopların üstünde..
gayet açık...uzun sibop kısadan daha ağır...adaptörlerin içi boş ve daha hafif...bundan dolayı :rolleyes:

Gerçekten....garajda küçük parçalarımın bulunduğu çekmecelerin içinde bu adaptörler hem kaybolur, aradığımda da bulamam...
kaybetmemek için takılmıştır."Güzel" de duruyorlar:eek:
Bülent ben ayrıca lastiklerimi Presta/Schrader adaptörü ve ayaklı pompa ile şişiriyorum...çünkü el pompasını ne kadar sıkı tutsam da 120psi basmak için sibop iğnelerini bir şekilde kısa zamanda kırıyorum... dolaysıyla adaptörümle ve uzatma hava hortumlu bir pompayla yola çıkıyorum....

fiyatla ilgili (aso2 için): 5 bin var mı...ama ne ? hangi para biriminden alırsan al (Türkiye de konvertibl olanlar/ Kuveyt Dinarı hariç)....var vallahi...
 
selcuk abi gecenlerde senin sele borusunu felan verniklemiştin o işlem hakkında tavsiyelerini isteyebirmiyim:D
 
Geri