Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Altınbaşak

Daimi Üye
Kayıt
28 Nisan 2013
Mesaj
373
Tepki
125
Şehir
İstanbul-Avrupa
İsim
Mehmet
Bisiklet
Carraro
Uzun zamadır sportive kullanan arkadaşlarla açmak istediğimiz bir konuydu.Faydalı paylaşımlar yaparak bilgilerimizi paylaşırsak hem bizim için hem bisikletlerimiz için iyi olur.Sportive serisinden bisiklet alacak arkadaşlarımıza da yardımcı olmuş oluruz.Ayrıca aldığımız aksesuarlar hakkında da bilgi verebiliriz.Sportive kullanan arkadaşlar hangi modeli kullandıklarını ve bisikletlerinin fotoğraflarını bu konunun altına mesaj atarlarsa ilk mesaja fotoğraflarını ve nicklerini ekleyebilirim.
 
Scudo

Emrah ONAN

Daimi Üye
Kayıt
1 Temmuz 2013
Mesaj
275
Tepki
185
Yaş
44
Şehir
Bursa
Bisiklet
Carraro
Teşekkürler. Hergün işe gidip geliyorum 8,5 km mesafeyi, yeni olmasından ve uzun zamandır uzun süreli bisiklet kullanmamış olmamdan kaynaklanan ve ilk 3 günden sonra hızla azalan sele ağrısından başka son derece memnunum. Sürüş keyfi açısından bir kaç gidon açı ayarı ve sele ileri geri denemelerinden sonra optimum ayarı bulduğuma inanıyorum.
 

Altınbaşak

Daimi Üye
Kayıt
28 Nisan 2013
Mesaj
373
Tepki
125
Şehir
İstanbul-Avrupa
İsim
Mehmet
Bisiklet
Carraro
aynen ben de sele ayarı için bi ara bi ileri bi geri yaptım.en sonunda doğru ayarı buldum gibi.bir de ön attırıcı tourneyden memnun musunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

Emrah ONAN

Daimi Üye
Kayıt
1 Temmuz 2013
Mesaj
275
Tepki
185
Yaş
44
Şehir
Bursa
Bisiklet
Carraro
Şimdilik bir sorun görmedim zaten pek gerek olmuyor genelde 2. dişlide duruyor uzun tur yaparsam daha fazla tecrübe edinebilirim belki
 
Kayıt
15 Haziran 2013
Mesaj
49
Tepki
1
Şehir
uşak
Bisiklet
Focus
Merhaba bende sportive 225 kullanıcısıyım bisikletim yeni sayılır bana tavsiye verebilceiğiniz aksesuar varmıdır , Özellikle kilit varmıdır
 

Altınbaşak

Daimi Üye
Kayıt
28 Nisan 2013
Mesaj
373
Tepki
125
Şehir
İstanbul-Avrupa
İsim
Mehmet
Bisiklet
Carraro
ben masterlock'un kilitlerini çok sevmiştim ama fiyatları pahalı olunca sedonanın şifreli kilidini aldım.bu arada forumdaki üstadlar U kilitleri tavsiye ediyor.en yakın zamanda bisikletinizin fotoğrafını bekliyorum.yakında bütün arkadaşların nicklerini ve fotoğraflarını ilk mesaja ekleyeceğiz.
 
Kayıt
21 Haziran 2013
Mesaj
57
Tepki
8
Şehir
izmit
Bisiklet
Carraro
Ya bugün bende internetten sipariş vererek bir 225 alip araniza katilacaktim ama kalmamis hic bi yerde. Bilen varsa soylesin bend katilayim araniza. 900 e taksitli nerden bulurum.
 
Kayıt
15 Haziran 2013
Mesaj
49
Tepki
1
Şehir
uşak
Bisiklet
Focus
@cgrcsr

Merhabar ben akildakal.com sitesinden getirttim 2 bucuk günde elime ulaştı dilerseniz stoklara bakabilirsiniz veya bende konuşabilirm .
 
Kayıt
21 Haziran 2013
Mesaj
57
Tepki
8
Şehir
izmit
Bisiklet
Carraro
Teşekkür ederim sinan bey. Ama benim karta taksit yapmiyor burasi da. Bi sanssizlik var üstümde :) baska kart bulmaya calisicam artik
 

Emrah ONAN

Daimi Üye
Kayıt
1 Temmuz 2013
Mesaj
275
Tepki
185
Yaş
44
Şehir
Bursa
Bisiklet
Carraro
bursa aydin bisiklet e bakabilirsiniz. (link)
 

erphan

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Nisan 2010
Mesaj
823
Tepki
503
Yaş
51
Şehir
Ankara, İzmir
İsim
Erhan
Bisiklet
Scott
merhaba arkadaşlar:) tekrar, hepiniz bisikletlerinizi güle güle kullanın diyorum.kazasız, belasız, bol ve keyifli pedallar :) daha önce paylaştığım fotoları bu başlık altında da paylaşmazsam olmaz diye düşündüm.buyrun, benim kısrak :)
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
erphan, seleniz çok aşağıda ve gidonunuz da çok yukarıda. Bana pek sağlıklı görünmedi bu durum. Boyunuza uygun bir kadro ölçüsü seçtiğinizden emin misiniz?
 

erphan

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Nisan 2010
Mesaj
823
Tepki
503
Yaş
51
Şehir
Ankara, İzmir
İsim
Erhan
Bisiklet
Scott
bisikletimin kadro boyu 51 cm. sele yüksekliği, bacak boyuma göre, max. seviyede ki boyum 1.78. gidon boyunu da özellikle öyle ayarladım zira bende ileri seviyede bel fıtığı rahatsızlığı var, bu sebeple ne kadar dik oturursam o kadar az ağrısız sürebiliyorum :) benim için en sağlıklısı bu. çocukluk hayalim olan, hep bir yol(bizim zamanki adıyla yarış) bisikletim olsun sevdasından, bu rahatsızlığım sebebiyle vazgeçip, hibrid bisiklet aldım. ki carraro seçmemin asıl sebeplerinden birisi de gidon yüksekliğinin ayarlanabilir olması idi. teşekkür ederim :)

@ samet türk,
elcikler süper olmuş :) markası ve fiyatı nedir acaba?

@ sinan gunel,
sizin bisikletin de fotolarını görmek isteriz bu başlık altında.

Yav buarada, kaç zamandır sorcam, soramıyorum. iyiki böyle bir başlık açıldı da( ALTINBAŞAK arkadaşımıza tekrar teşekkür ederiz) fırsat buldum: öndeki kedi gözünü çıkartsam mı acaba diye düşünüyorum.ne biliim gündüz zaten fuzuli, e gece içinde far var zaten. ne dersiniz, sizce gerekli mi? çıkarsam daha mı iyi olur görsel olarak? hoşçakalın...
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
Rahatsızlığınızı bilmiyordum, geçmiş olsun. O yüzden yorum yapmayayım. Zaten söylediğinize göre en dik bu şekilde oturabiliyorsunuz. Belki biraz daha geniş bir sele alabilirsiniz, sürüş pozisyonu dikleştikçe daha geniş seleler kullanılabiliyor.

Bu arada kedigözü çok gereksiz, basitleştiriyor bisikleti. Farınız olmasa tamam ama farınız da var. Yansıtıcı kullanmak isterseniz paça bandı çok daha mantıklı. Hem hareketli, hem de istediğiniz yerinizde veya bisikletin istediğiniz yerinde kullanabiliyorsunuz. Tanesi 3-5 liraya bulunabiliyor, tavsiye ederim.
 

Altınbaşak

Daimi Üye
Kayıt
28 Nisan 2013
Mesaj
373
Tepki
125
Şehir
İstanbul-Avrupa
İsim
Mehmet
Bisiklet
Carraro
ben de bir soru sorayım.aslında bu soruyu fotoğraflarını paylaştığım konuda da sormuştum ama cevap alamadım.soruyu aynen kopyalıyorum.
@ALTINBAŞAK
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihvural35

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@ALTINBAŞAK

Jantın üzerinde hiçbir şey yazmıyor mu?

Ayrıca şunu belirtmekte fayda görüyorum; lastiğin kalınlığından ziyade, kalitesi önemli. Schwalbe Marathon Plus gibi bir lastikle, arazi koşullarında daha az sıkıntı yaşarsınız. 700x38 lastik takabileceğinizi düşünüyorum ama jantın üzerinde bi' bakın. Değerler yazıyor olmalı. Bu arada jant demişken, lastik kadar, hatta belki de ondan daha önemli bir parça. Jantlarınızın kalitesinden emin değilseniz, zor koşullara sürmeyin.