Tek farkları 321'in düz maşalı, 220'nin süspansiyonlu olması ki maşa tipi bisikletin tarzını belirleyen çok önemli bir fark.
"Kesinlikle alma" denilebilecek herhangi bir bisiklet modeli yok.
21 vitesli bisikletler için forumda sıklıkla dile getirdiğim şöyle bir konu var:
"Tasarruf etmek adına 21 vitesli modelleri öneremiyorum, çünkü neredeyse tüm markalar 21 vitesli bisikletlerinde standart altı bileşenleri (vidalı ruble, Çin ya da Doğu Avrupa markalı ön-arka-orta göbekler, bazılarında markasız aynakol, düşük kalite frenler, bazılarında düşük kalite/Shimano dışı fren/vites kolları, bazılarında seri dışı attırıcılar v.b.) topladıkları için bütçe yettiği sürece bu grubu geçip bir üst konfigürasyondan itibaren değerlendirilmesini öneriyorum. 21 vitesli vidalı rubleli bisikletlerin bir dezavantajı da onlarda sadece 14-28 ve 14-34 ruble kullanılabiliyor olması. En küçük dişlisi 14 dişli bir rubleye sahip olan bisikletin teorik maksimum hızı 11 olabilen kaset rubleli bir bisikletten daha düşük, sadece iki farklı ruble olabilmesi oranlar konusunda esnek olunmasını engelliyor, 14-34 megarange rublede son iki dişlinin 24 ve 34 dişli olması en büyük dişlinin kullanımı arasındaki geçişi çok zorlaştırıyor. Carraro Sportive 321, 322, 220, 222, Mosso Legarda xx21'ler ve diğer markalardaki 21 vitesli modellerin neredeyse hepsi bu grupta."
Ancak bu "kesinlikle bu gruba giren bisikletler alınmamalı" anlamında değil, imkanlar dahilinde bir üst gruba çıkmak mümkün olabiliyorsa çıkılmasının iyi olacağı anlamında. Yoksa bu bisikletler de çoğu durumda yeterli ama yetersiz gelir de bir üst grubun özelliklerine geçmek istenirse yapılacak masraf, bu grupla bir üst grup arasındaki fiyat farkından çok daha fazla oluyor.
Carraro değil ama, bütçeyi biraz yükselterek ya da indirim, kupon, puan gibi bir fırsatla Mosso Legarda 2224 MSM V'ye geçmeniz bileşenlerin önemli bir kısmında iyileşme sağlar. Bu model Carraro'daki 324'ün V frenli olanı ya da 224'ün düz maşalı olanı. Yaygın yerli trekking bisikletlerinde yakın kalitede jant ve tel kullanılıyor; Mosso tekerleklerinde 36, Carraro'larınkinde 32 tel olduğundan ağır kullanıcılar için Mosso tekerleklerinin daha güvenli olduğunu söyleyebiliriz.
Diğer bir alternatif, süspansiyonlu bir model olan Kron TX150. Bu Carraro'daki 224'ün dengi ama fiyatı daha makul.