Scudo Sports

Canyon Kullanıcıları Kulübü

@alpyese Geçen aylarda, ilk düşüncem Endurace 6.0 almaktı (sonradan değişti tabi bu) o yüzden Fabian'la facebook ta yazıştım bir kaç sorum oldu sonra aklıma eğer canlı bir görüntüsü varsa bisikletin bana atabilir misiniz dedim. Cevabı sizde biliyorsunuz, "Best Fabian" :))))) sonuç itibariyle atmadı. Her mesajda böyle yazıyor, ingiliççe bilmeyen bir kişi ismini Best soy ismini Fabian anlaması çok normal :D İstediğim fotoğrafı buldum, biri gitmiş Canyon Showroom'undan çekmiş koymuş internete anca oradan gördüm. Bence bu fotoğrafsızlık bir eksik.

Birde çoğu kişi Canyon markası bisikletlere ulaşılmazmış gibi görüyor diye düşünüyorum, (geçen sene bende böyle düşünüyordum) ne değişti işin aslını öğrendim :) Aynı özellikte bir bisiklet Türkiye'de 200 dolar daha fazla satılıyorken Canyon kargo ve vergisi ile birlikte 200 dolar ucuza geliyor ama seçim yapan kişiler direk pas geçiyor, ne diyeyim onların kaybı.
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa ç
Scudo
@Osman Tuğrul evet eksik ama deveye sormuşlar misali.... :) sahile indiğim vakit gün ışığı hallerinide çekeceğim, kullanıcı olarak başkalarına yardımcı olur sonuçta. AL kadro 200$ fazla ise evet AL olarak alternatif var ama CF ye geçtimi burada 200$ dan çok çok fazla fiyatlara satılıyor aynı donanımlı bisikletler... kargo gümrük vs işlerinden çekiniyor bazı insanlar, bazılarıda beklemek istemiyor doğal olarak...
 
@alpyese Yanlış olmasın örnek vermiştim Al serisine, CF serisinden Ultimate 7.0 ile specialized'ın bir modeli neredeyse aynıydı özellikleri 2200 dolar liste fiyatı Türkiye'de Ultimate ise herşey dahil 2000 dolar. Bence üst seviye bir şey aranıyorsa ve sağlam bir şey aranıyorsa Canyon çoğu yönden tercih edilebilir bir marka.
 
@Osman Tuğrul şimdi modellere tam bakmadan bişi demek afaki kalabilir ama fiyatlarda yada özelliklerde kaçırdığınız bişi olabilir...
 
  • Beğen
Tepkiler: Osman Tuğrul
@alpyese 2016 Lapierre Xelius Sl 500 & (link)

Ağırlık ve lastikler de göz önüne alacak olursak. (Bu kişiden kişiye değişebilir herkesin hür iradesi var ben sadece söylüyorum kimse yanlış almasın.) @alpyese bu yazdığım kelam sizle ilgili değil hocam.
 
Dostlar ne güzel resimler bunlar, ellerinize sağlık, ha şöyle gelsin Canyon'lar gün ışığına çıksınlar, asfalt ağlasın artık. :harika:
 
p.tesi sabahı KDV'sini ödediğim bisiklet halen işlemleri bitmemiş ve yurt içi teslimat adımına geçmemiş görünüyor. kağıt üstündeki işlemler çarşambaya sarkacaksa beklediğimden uzun bir süreç olacak gibi. belki de işlemler bitmiştir ama gün sonunda güncelliyolardır bilgileri. gerçi her şekilde en geç cumaya elimde olacağını umduğum için hafta sonunu kaçıracağımı sanmam..
 
Canyon yaşanan sorunlar ve gecikmelerden sonra, bir nevi gövde gösterisi yapmaya başlamış! :D

Stoklarında mevcut olan modellere, aşağıdaki adresten bakabilirsiniz.
(link)

58124 dosyayı görüntüle
 
@alpyese Alper, resimleri gördükçe süresim geliyor :). Yalnız artık nazarlık resmi de koysan iyi olur kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: alpyese
@skywagon doğru söyledin Cem :) bir sonraki öyle olacak
 
sonunda bisiklet geldi. kurdum ve üst tutuş pozisyonunda frene alışık olmadığım için ilk sürüşümde kaza yaptım. libadiye caddesinde bir otomobile arkadan çarptım. çarpmanın etkisiyle bisikletin arkası havaya yükseldi ve beni usulca otomobilin bagaj kapağının üzerine bıraktı :) yine de ne bende ne otomobilde ne de bisiklette bi hasar olmadı. ucuz atlattık.

bisiklet gerçekten çok hafif, inanılmaz bir hafiflik. eski dağ bisikletim bunun yanında yük gemisi gibi kalıyor ağırlık olarak :)

üst-alt tutuş pozsiyonları arasında geçişe hakim olmam için biraz kullanmam gerekecek. özellikle dik yokuş inişlerinde freni iyi sıkabilmek için alt tutuşa geçmek zorlayabiliyor. yol bisikleti şehir içinde de kullanılıyor ve zevk veriyor ancak istanbulda yokuşu bol bi yerde iseniz biraz uğraştırıyor hakkaten.


vites geçişi ile ilgili bir durum var, ön vites alttan üste geçerken vites kolunu (daha doğrusu fren kolunu, shimano malum) yukarıya güçlükle itebiliyorum ve bi noktaya kadar itince kol şak diye gidiveriyor. viteslerde sıkıntı yok ama sanki sorunlu gibi. ayar mı yapılmalıdır anlamadım.


bir de kadroda canyon yazısının C harfinin altında çok ufak bir boyanın kalkmış olduğunu farkettim. bana böyle geldi yani. tırnağın 1/6'sı (altıda biri) kadar bi alan. kadro rengi gri, boyanın kalkmış olduğu yerde alttaki kaplama da gri. bundan dolayı yakından bakmadıkça boya kalkık olduğu belli olmuyor ama gene de yazayım dedim. bu da bir defo sonuçta. resmini çekip canyon'a atacağım.
 

Dosyalar

  • IMG_20160309_114016.jpg
    IMG_20160309_114016.jpg
    115,1 KB · Okunma: 109
  • IMG_20160309_115853.jpg
    IMG_20160309_115853.jpg
    110,3 KB · Okunma: 109
  • IMG_20160309_153114.jpg
    IMG_20160309_153114.jpg
    131 KB · Okunma: 111
Sevgili arkadaşlar, 2 yıl önce aldığım ve Almanya'dan kendi imkanlarımla getirdiğim Canyon Roadlite AL (Soldaki resim) bisikletimin kadrosu çatlamıştı hatırlarsanız. Yaklaşı 4 buçuk aydır uğraşıyorum ve kısmetse 2-3 güne elime ulaşacak. Bisiklet geldiğinde daha uzun bir hikaye yazacağım ancak önemli bir uyarı yapmak istiyorum Canyon almaya niyetli arkadaşlara. Eğer bisikleti Almanya'dan kendiniz getirirseniz ve bisiklette Almanya'ya gitmesi gerekecek bir tamir durumu çıkarsa gönderi işlemini vs sizin yapmanız gerekiyor. UPS ortalama 450 Euro istiyor sadece götürmek için. Dönüşte de para ödemeniz gerekecek ki bu durumda insanın kendini vurası geliyor. Ayrıca ben PTT ile gönderirim ve sadece 120 tl öderim diye de düşünebilirsiniz ki ben öyle yaptım ancak gümrüğe takıldı ve 45 günde bisikletim Almanya'yı görüp Canyon'a ulaşmadan geri geldi. 120 tl de geri geliş parası aldılar. En son Canyon ile atışmalarımız sonrası UPS ile kendileri aldılar evden. Tamir ettiler ve geri gönderdiler amaaaaa bitti mi kabus. Bitmedi. Türk gümrüğüne takıldı ve 999 Euro lık bisiklet için 600 TL gümrük tahakkuk ettiler ve ben 40 kere bu tamir gördü elimde belgem var yeni bisiklet değil bu dememe rağmen bir şey ifade etmedi.

Buradan çıkaracağımız sonuç: Eğer İngilizce ya da Almanca küfür edebilecek kadar dil bilmiyorsanız ne Canyon ne da başka bir yurt dışı yerden bisiklet almayın. Kimseye derdinizi anlatamazsınız. Ben mi? Ben İngilizce öğretmeniyim ve Fabian'a küfürü bastıktan sonra kanka olduk :))
 
@Muaz Ş.

Hem gözünüz aydın hem de geçmiş olsun. Bisikletinizin teknik ve ergonomik ayarları tamamlanmadan ve alışma süresi sona ermeden akıcı trafiğe çıkmamalısınız.

Ön aktarıcının aşırı zorlaması genellikle orta göbeğin sltında vites telini yönlendiren kılavuz parça ile ilgili bir soruna yahut telin aşırı gergin/ sıkışmış olmasına işaret eder. Yeni alınan bir bisikletlette sti kolun bozuk olma ihtimali çok düşüktür.

Fren pabuç ve vites geçiş ayarlarınızda sorun yaşarsanız bisikletinizi işinin ehli bir servise göstermeniz faydalı olabilir.
 
Geri