Bu yaz Avşa adasında yaptığım parkular/mekanlar.

OzgurIskin

Daimi Üye
Kayıt
6 Haziran 2006
Mesaj
297
Tepki
215
Şehir
Istanbul
Selam herkese. Uzun süredir mesaj atmıyordum yine. Yaptığım şeyler vardı. Bunları sizlerle paylaşmak istedim. Uzun ve bol fotolu bir konudur, sabırla okursanız hoşunuza gidecegini düşünüyorum.

Büyük düşünüp, kısmen amatör/yetersiz kaldıgım bir sezon geçirdim. Onumuzdeki sene daha planlı ve daha profesyonelce işler yapacagımı düşünüyorum.

Öncelikle şunu söyleyeyim, bu yaz pek bir şey binmedim. Kafamdaki planda agustos sonuna kadar parkur yapıp, eylül ve ekstra olursa ekimde binmek/çekim yapmak vardı. Özel bir nedenden ötürü erken dönmemiz gerekti Istanbul'a. Özellikle aşşagıda az sonra göreceginiz 'masterpiece'imde sadece 7 defa binebildim; içimde bayagı bir kaldı diyebilirim. Onun dışında bisiklete hiç elim degmedi degil tabi. Sadece umdugumu pek bulamadım diyeyim. Seneye acısı cıkacak diye umit ediyorum.

Bunun dışında diyecegim, burdaki fotografların çogu aceleyle veya bireysel amaçlar için çekildi. Nerde ne var, nereye ne yapılmalı diye, bilgisayardan bakıp, sonraki gunler icin plan yaparım diye cektigim, estetik kaygısı olmayan fotolardır bunlar. Hatta 'masterpiece' ve civarındaki fotografları, forum icin, dönüşümüzden önceki son gün çektim. Yine de yapılan şeyleri, veya bahsedecegim planlarımı kafanızda canlandırmanız için yeterli olacaklardır diye düşünüyorum.

Giriş için son olarak, fotograflarda göreceginiz tüm sürüş mekanlarını tek başıma yaptım. Yaz başı 2 vardiya çalışmıştım, sabah ve akşam. Ilerleyen zamanlarda sadece akşam vardiyasına döndüm. Genel olarak çalışma saatlerim 17:30-20:00 gibiydi. Havanın sıcaklıgından ötürü başka bir saatte çalışamıyorsunuz zaten.


Buyrun...


Öncelikle Avşa adası nerede diye merak edenler için: (link) haritadan bakabilirsiniz.

Bu aşşagıdaki mekan ilk başladıgım yerdi. Burayı drop yapmak için hazırlıyordum. Yukseklik var bayagı, yamac uzunlugu da 9-10 metre civarı:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/dropyan1.jpg

Aynı mekan, ustten:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/dropust1.jpg

Drop yampaya gittigim gün yaklaşık 40 dakika çıkış noktasına gelip gelip durdum, sonra yapamadan geri dönmüştüm. Açı sorunu vardı, çıkış yukarı bakıyordu. Hızı ayarlayamayıp düze inerim düşüncesi caydırdı. Daha sonraki zamanlarda burayı inmek için kullandım. Drop denemedim, ileriki parkur çalışmalarımdan sonra da riske atmak istemedim şahsen.

Bu mekanın üst tarafı komple dikenli bitki kaplıydı. Planım 10-12 metre civarı, drop noktasına düz bir giriş yolu açmak, indikten sonra bisikleti otların uzerinden açtıgım yola kadar taşıyıp ordan tekrar binmeye başlamaktı. Sonra buraya girmeye çalışırken otlarla gereginden fazla boğuştugumu görünce, mekana bir giriş yolu açayım dedim. Öyle diye diye iş nereye vardı şimdi geliyor :)

Aşşagıdaki fotolar drop noktasından trail'in başına kadar ters olarak devam etmektedir:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrail1.jpg

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrail2.jpg

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrail3.jpg

Burda güzel bir yukseklik vardı, rampe çevirdim. Çok tatlı oluyor burdan fırlayıp hemen az sonraki keskin virajı almak:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrail4.jpg

Ve bu trailin daha evvelden araçlar için açılmış ana yolla birleşim noktası:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrail5.jpg

Bu arada tüm ada bu bitkilerle kaplıdır belirtmeden geçemeyecegim. Acayip kastırıyor bunları yolmak.

Ana yoldan bu traile girişteki rampa için hız gerektiginden, ve ne kadar uzun trail = o kadar eglence oldugundan (geri çıkması da ters orantıyla o kadar bayıyor tabi :) ), devam etmeye karar verdim:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptraildevam1.jpg

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptraildevam2.jpg

Burdan gerisi daha eglenceli bir hal alıyor. Bu kısmı, en azından fotodaki kısmı açmak nispeten daha az ugrastırdı:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptraildevam3.jpg

Fotodaki son kısım, bir ust fotodaki hat ile sola viraj olarak, absurd bozuk bir zeminle birlesiyor. Tum hat uzerinde ilk frenleme yapılan nokta orası. Assagıdaki fotolardaki mekanlarda fren kullanılmıyor, ta ki buraya kadar. Bahsettigim viraj fotoda cıkmamıs, uzgunum.

Road gap!:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptraildevam4.jpg

Küçük olduguna bakmayın acayip zevklidir. Burda malesef dönüşümüz öncesi tek bir gün binebildim (toplam 4 defa falan atladım). Yukseklik sorunu var. Yaklasık bir 10-15 cm yukseltilip, inişe de egim verilmesi daha ideal olur. Atlayıs sonrası bisikletin ortası, yolun sonuna indi. İniş kısmı düz gibi ancak çıkış çok yuksek olmadıgı ve hızınız fazla oldugu için birşey hissetmiyorsunuz inişte. Daha eglenceli bir hale getirecegim bunu seneye.

Devam ediyoruz. Bu gape giren kısım, yukarıdan. Hat uzerinde hemen başta bir çok tatlı bir bump var, sonrasında da aşşagıda road gap geliyor. Bu hat acayip eglenceli:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptraildevam5.jpg

Ve en sonunda trailin başlangıç/giriş noktası:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/droptrailgiris1.jpg

Bu hattın baştan sona iniş süresi yaz başında ölçtügümde 60 saniye civarı idi. O esnada road gap yoktu ve orayı yavaş geçiyordunuz. Bazı noktalarda da ufak hatalar vardı. Şuan 40 saniye falan suruyordur sanırım, ölçmedim malesef. Hat uzerinde frenleme yapılıyor. Seneye tüm bu hattı frensiz bir sekilde binilebilecek şekilde ayarlamayı dusunuyorum. Virajlara viraj içine bakacak sekilde wallride vari egimler verip, hızı koruyabilirsem, süper ötesi bir trail olacak. Şuanki haliyle de çok eglencelidir tabi, orası ayrı. Kötü yanı da var tabi. Hattı tamamladıktan sonra geri çıkması 5 dakika suruyor :) Ki bu da optimum sure. Indikten sonra yoruluyorsunuz; sıcak, ter... su içiyorsunuz falan, yorucu. Ekstra zaman geçiyor.

Yukarda bu bahsettigim kısmın sadece drop olan ilk (son?) bölümü yaz basında ugrastıgım ilk yerdi. Bu trailleri sonradan, ilerleyen zamanlarda açtım.

Ayrıca bu mekan adada 'yat limanı' olarak bilinen kısımdadır.

Şimdi burdan başka bir noktaya geçiyorum. Sonra buraya geri dönecegiz.

Yukarıdaki mekan bizim oturtugumuz yere 4-5 km uzaklıkta. Oraya hergun motorla tırmık, kazma vs taşıyıp orda çalışmak, veya ilerisi için orda hergün binmek zor olacagından, eve yakın yerlerde de çalıştım, daha 'lokal' takılabileyim diye. Şansıma çok yakında çok tatlı bir yer buldum. Buldum dedigime bakmayın, burayı kac senedir biliyorum. Ancak daha evvelden bu şekilde binmedigim için nasıl degerlendirilebilir, o konuda bir fikrim yoktu.

Bu fotoları yaz başında çekmiştim. Evin arkasında, potansiyeli FR için 'güzel' diyebilecegim bir tepe var. Orda en ust noktaya cıkıp inis yapardım normalde, Drag F5 zamanında başlamıştım. Yaz başı cektigim bir video vardı, 45km/h hıza ulastıgım. Pinkbike'a yuklemistim, (link) bakabilirsiniz. Burda maksimum 53km/h yapabildim yaz sonu. Daha da olacagını sanmıyorum zaten. Neyse tepe bu videodaki işte. Burdan dumduz ileri dogru gidip, durup, sonra belli bir mesafe geri geldikten sonra aşşagı, fren sıka sıka, otların arasından iniyordunuz. Ben hızdan hoşlandıgım için artık o hattı degil, araç yolunu kullanmak istedim. Bundan ötürü de şöyle birşey yaptım:

Burası bahsettigim tepedeki iniş (yukardaki videodaki). Geçen sene yaz başı çekilmiş bir fotodur:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill1.jpg

Evin tarafına bakan yamac, guzel seyler yapılabilir burda, o otlar olmasa...

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill2.jpg

Hızlı sekilde indikten sonra, daha assagıya burdan inerdim, yavas yavas:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill3.jpg

Bu 3 fotodan sonra simdi asıl yaptıgım yere geliyorum. Artık bu yavaş kısım yerine, bisikleti tepeye elde çıkarttıgım yoldan inişe geçip, yol sonundaki yamaçtan uçmayı planlamıştım. Yol bu:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill4.jpg

Aşşagıdan yukarı bakış (bu seneki fotograf):

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill5.jpg

Uçuş öncesi araç yolu geçiyorsunuz, ayrıca viraj var. Tek başıma binerken çok stres oldugum bir mekandır burası, daha da devamı var sonraki fotolarda:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill6.jpg

Yandan giriş öncesi son foto:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill7.jpg

Uçulan kısım. Yamaç uzunlugu 18 metredir:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill8.jpg

Yukarıdan bakış:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill9.jpg

Bunlar sezon başındaki fotolar, yamaç uzerindeki yolu acarken cekmistim. Bu yol sezon sonuna dogru çok daha belirgindi. Aşşagıdaki fotoda ikinci bir bump var. 'Atladıktan sonra tam bunun uzerine inersem ne olur acaba' diye dusunup strese girerdim; hiçbirşey olmuyor, suspansiyonlar sagolsun:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/localhill10.jpg

Buranın ilk test sürüşü için şunu izleyebilirsiniz: (link)

Sezon sonunda burdaki yamacın yarısına kadar ucabiliyordum. Acayip stres bir mekandır. 40km/h+ bir hızda viraj alarak ana yolu geçersiniz, soldan araba geliyor mu gelmiyor mu duyulmaz, iniş esnasındaki ruzgardan ötürü. Atlayış öncesi yamaç üzerinde birileri var mı yok mu göremezsiniz. Atladıktan sonra bir yol daha geçilir. Sonra iki tane karşılıklı çıkışı olan evi geçip aşşagıya dogru devam ederdiniz. Yukarıdaki videoda hızım fazla ancak duruyorum yine yakın mesafede. Sezon sonuna dogru burda ciddi anlamda ucup assagıya kadar devam ediyordum. Birilerine girmemem şans açıkcası. Ayrıca sezon sonuna kadar kimse laf atmamıştı ancak en son binişimde tartışma yaşadım birileriyle, burda bu şekilde binilmez vs falan gibilerinden. Haklı oldukları konular var tabi. Zaten bu riskleri bildigim için 'masterpiece'i yaptım.

Bu mekanda risklerine ragmen bayagı bir bindim, en cok uçtugum nokta da burasıdır zaten.

'Asıl' olayımdan önce son bir şey daha var bahsedecegim. Tekrar 'yat limanı'na dönüyoruz.

Burda bir wallride hazırlıyordum. Ruzgarı arkanıza alıp iyice hızlanarak cıkıyorsunuz. Zemini ust noktalarda bozuk, ancak hissedilmiyor birşey:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/wallride1.jpg

Burada aynı zamanda yukarıdan inis de yapabiliyorsunuz.

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/wallride2.jpg


Bunlar benim yaptıgım/duzenledigim mekanlardı. Bunlardan başka şeyler de var ancak bahsetmeye gerek yok suan icin. Asıl olaya gecelim :)

Masterpiece'ime...

Bu yaz yaptıgım en büyük alan buydu. Yaparken bir sürü kişi 'kardeş napıyorsun burada' türünde sorular sordu. Cevap verince 'cıkcık'layan, allah akıl fikir versin anlamına gelen hareketler yapan oldugu gibi, yerdeki tırmıgı alıp yardımcı olmaya calısanlar da oldu tabi. Ilk başlarda pek birşey anlamadılar ancak şekle girmeye başladıktan sonra 'yamaç paraşütü mü yapacaksın burda' diye soran bile oldu (hayır sallamıyorum :D )

Bunun size unofficial olarak Turkiye'nin elle oluştulurmuş (kazma+kurek+kova da dahil) en buyuk step downu!

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece1.jpg

Yamaç uzunlugu 35 metre civarında. Yaz başında, başlamadan evvelki hali:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/premasterpiece.jpg

2 ayda bitirebildim, ki bitmiş diyemeyiz. Hatta hiçbir zaman bitmeyecek. Kaba işi bitti. Bir sürü şey eklemeyi düşünüyorum buraya:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece2.jpg

Ot yolması bir dert, yukaridan bakınca soldan saga olan egimi (ki inişte sizi sag taraftaki buyuk su kanalına atabilecek bir egimdi ilk başlarda) duzeltmek ayrı bir dert oldu, ama degdi... 7 defa atlayabildim ama degdi.

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece3.jpg

Yukarıdan. Yamacın solundaki, ileri dogru devam eden alandan drop noktası olusturacagım, duz bir platform koyup:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece4.jpg

Giriş kısmında açı ve zemin sorunları var. Yuksek hızlarda çıkılacak bir alan için risk teşkil ediyor. Kanal gibi duran zeminin, atlayışa yakın olanki beyaz kısmı kaya. Orayı duzeltemedim istedigim gibi. Bisiklet atlayış öncesi çukura giriyor, tumsege cıkıyor, sonra tekrar cukura girip yukarı bakan bir egimden ileri fırlıyor. Dengenizi bozan bir unsur. Orayı dumduz hale getirmeyi deneyecegim seneye. Ayrıca bu mekana 2-3 tane platform yapmayı dusunuyorum, yukseklik, acı farkına sahip. Yetenege gore binilebilecek:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece5.jpg

Yukardan o hızla atlayış noktasına yaklaştıgınızda çok deli oluyor. Bu alan evvelden cok bozuktu. Yatay olarak su kanalları vardı, onları duzeltmek falan...:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece6.jpg

Atlayışa giren yol. Burası komple bitkiyle kaplıydı, yol falan yoktu burda. Bu kadar geniş açtım çünkü yan yana, dedigim gibi yetenege göre çıkış rampaları yapacagım:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece7.jpg

Bu yola giren daha dar yol. Hem rampa var, hem dış virajdan duz hat. Duz hattan 1 kere geçtim, surekli rampayı kullandım. O da çok tatlı oldu. Çok ideal bir boyutta. Buyuk atlayış öncesi aperatif :) Zira iniş zemini düz gibi, daha büyük bir rampa bisiklete zarar verebilir, gereksiz. Burası, ozellikle rampanın oldugu kısım çok garip bir haldeydi, keşke onun da önceki halini çekseydim. Düşünülmeyen detaylar...

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece8.jpg
Bu da ana yoldan giriş kısmı:

http://i256.photobucket.com/albums/hh188/dfgh12345/masterpiece9.jpg

İyice hız alıp, kucuk rampaya kadar pedal basıyorsunuz. Yol dümdüz degil, tümsekler, cukurlar var, dh parkuru vari bir havada. Rampadan sonra pedal yok, hatta fren var zira yukarda dedigim gibi, çıkış öncesi zeminde sorun var. Sadece bir gün, 7 defa atlayabildigim bir mekanda da şahsen zorlamak istemedim çok fazla. Ciddi anlamda 'büyük' çünkü. Burda en fazla 6 metre civarı uçabildim. Yukarıda bahsettigim evin yanındaki yerde daha iyiyim yani. Ancak ordaki giriş çok daha iyi. Viraj var ancak giriş temiz en azından, tümsekler falan yok. Burda o sorunu hallettigim zaman kafadan 10 metre giderim ilk atlayışımda diye dusunuyorum.

Ilk atlayısım sonrası assagıda ulastıgım hız 57km/h oldu. En iyi atlayısım sonrası 63km/h hıza ulastım. Yamac sonrası duze giriste dengenizi iyi korumazsanız bisiklet altınızdan ileri fırlayacakmıs gibi oluyor. Bunlar tabi anlatılacak seyler degil, gidip atlamanız lazım. Çok manyak, çok süper birşey oldu, şahsen gurur duyuyorum kendimle :p

En büyük tasam, bu yapı seneye kadar kendisini koruyabilecek mi. Özellikle yagmur, yamac uzerinde benim duzeltemeyecegim boyutlarda yarıklar olusturmasın diye dua ediyorum (siz de edin :p ). Umarım seneye kadar cok bozulmaz. Doga dısında bir de insan faktoru var. Adadayken bir gun calısmaya gittigimde, assagıdan yukarıya dogru araba tekeri izleri vardı. Adrenalin! isteyen bir vatandas, yamacı arabalar icin sanmıs, yukarıya cıkmayı denemis. Patinaj ceke ceke assagıdaki alanı bozmusfalan, onları duzeltmistim. Insallah birileri gidip kasti olarak boyle bozmaz oraları :(

Yukarda bahsettigim, ilginç diyaloglar oldu bunu yaparken. Bir tane almancı vardı, yaptıgım seye en yatkın olan oydu. Uzaktan izlerken beni, daha parkuru insa ederken, motosikletle yukarı cıkacagım zannetmis. MX motorlarla tepeden yukarı cıkmayacalıstıgınız birsey var, bilmiyorum adını.. Dedim hayır, bisiklet icin o... Yurtdısı gormus insanlar farklı oluyor tabi, algılayabiliyor. Bizim insanımız uzak, yabancı. Kendince dalga gecen oldu bayagı :) Normal deyip geçtim hep.

Neyse arkadaşlar ilk mesaj icin bu kadarlık yeter. Daha sonra baska seyler de ekleyecegim. Simdilik aklıma baska birsey gelmiyor zaten. 3 saattir bunu derliyorum. Umarım hosunuza gitmistir. Turkiye'de FR/DH niye ilgi gormuyor diye konu vardı, birşey yazmadım bilerek, bunları bekledim. Ben sahsen ilgi gosteriyorum, daha da abartmayı dusunuyorum, durumum musait oldugu surece. Her sene bunun gibi yerler insa edip, kimbilir belki Avsa'yı Turkiye'nin bisiklet cenneti haline sokarım :p Tek basıma nereye kadar olur bilemem tabi, ancak lokalde yapacagım seyler daha profesyonel dusunulerek devam edecek bunu biliyorum.

Buralarda binmek isteyen olursa buyursun binsin. Yapıyı korudugunuz surece iyi eglenceler dilemekten baska diyecegim yok. Zaten bunun icin bu konuyu actım, sizin de bilginiz olsun diye :)

Son olarak... Beni cekecek birileri olmadıgı için sürüşlerimle ilgili foto yok. Bazı şeylerle ilgili video var, ancak paylaşmayı düşünmüyorum. Yazdıgım/soyledigim seylere inanmayan varsa da kendi bilecegidir, beni ilgilendirmiyor. Ben kendimi hayli hayli biliyorum zaten şu saatten sonra :)

Şimdilik bu kadar deyip ara veriyorum. Okudugunuz icin tesekkur ederim. Gorusmek uzere
 
Scudo

qatrio

Aktif Üye
Kayıt
8 Nisan 2007
Mesaj
189
Tepki
63
Şehir
istanbul-Ataköy
oha süperolmuş mekan sper bide senin yaptıgını düşünürsek süper olmuş gerçekten deniz manzaralı xD
 
  • Beğen
Tepkiler: OzgurIskin

dümenci

Daimi Üye
Kayıt
24 Ekim 2006
Mesaj
371
Tepki
215
Şehir
oldcity
Özgür hayırlı olsun parkurun,çok emek sarfettin bunu yakından biliyorum daha önce konuşmalarımızdan.Parkurun süper,nasip olursa hep beraber inebilmek ümidiyle.Ellerine sağlık kardeşim...
 
  • Beğen
Tepkiler: OzgurIskin

Eaworkz

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ocak 2006
Mesaj
1.044
Tepki
1.561
Yaş
36
Şehir
Bostancı, İstanbul
eline sağlık özgür parkurun güzel gözüküyor.Yalnız benden bir uyarı dikkatli olmalısın ormancılar görünce yada belediyeden birileri feci uyarabiliyorlar.:) Geçen yaptıgımız yarışta başımıza geldi o bakımdan :)
Rampa konusundaki fikirlerini bizim büyükada parkurumuzda da uygulumaya beklerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OzgurIskin

EmirhanKarasu

Forum Demirbaşı
Kayıt
14 Ağustos 2008
Mesaj
551
Tepki
331
Şehir
İstanbul/Göztepe
Avşanın ne tarafına gidiyosun ? bende hersene avşaya giderim cok severim boyle parkurları eger haberlesebilirsek bi dahaki yaz beraber calısabiliriz?
 
  • Beğen
Tepkiler: OzgurIskin

toprakec

Daimi Üye
Kayıt
27 Haziran 2007
Mesaj
227
Tepki
69
Şehir
Eskişehir/Antalya
güzel işler yapmışınız tebrik ederim.umarım siz yokken parkurun bozulması gibi sorun çıkmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: OzgurIskin

OzgurIskin

Daimi Üye
Kayıt
6 Haziran 2006
Mesaj
297
Tepki
215
Şehir
Istanbul
@wildchild-3ride

Limandan inince saga, manastır tarafına dogru. Tanz diskonun manastır tarafına bakan tepesinin (ki yukardaki fotolarda bol dikenli bir alan var, -burda da guzel seyler yapılabilir- diye yazdıgım) arkasındayım. Kumbaşı diye geçer. Musait olursan gel bin beklerim :)
 

EmirhanKarasu

Forum Demirbaşı
Kayıt
14 Ağustos 2008
Mesaj
551
Tepki
331
Şehir
İstanbul/Göztepe
bu yollardan beyaz saraya gitmek için baya geçtik sanırım cunku ordaki yollar

hep birbirine benziyo bide oo marinanın ordaki alanlar gerçekten cok guzel

bu sene oraya hiç bisikletle gidemedik ama mavi koya gitmiştik super yerler
 

gambler-dh

Daimi Üye
Kayıt
23 Haziran 2008
Mesaj
231
Tepki
104
Şehir
adana
dostum şu ''sadece 7 defa atladım'' dediğin yer yani fotografların sonundan baslarsak 4,5,6,7 ci olan fotolar oldukça hoşuma gitti oraya bir rampa yapsan bence piskopat gibi bir yer çıkar. ve sonra ölümüne vur rampaya ben bizim buralarda arıyorum ama yok ya olsada çok fazla uzak 30,40km kadar.teşekürler paylastıgın için.