Scudo Sports

Bu kadro ile ilgili görüşlerinizi alabilir miyim?

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
Merhaba arkadaşlar, aliekspressde jessica ja-660 adında 26" bir kadro var. Buraya resimlerini ve türkçeye çevrilmiş açıklamasını koyuyorum. Kadro hakkında sizlerin yorumlarına ihtiyacım var. Kadro yaklaşık 100 küsür dolara satılıyor. U6 alüminyumdan yapıldığı ve 7005 ve 6061 den sağlam olduğu ayrıca ısıl işlem görmüş kadrolardan daha güçlü olduğu yazıyor.

Arkadaşlar bu yazılanlar pazarlama stratejisi midir yoksa doğruluk payı var mıdır? Bu kadro güvenilir midir? Açıklamasında bazı güvenlik standartlarını geçtiği yazıyor ama yinede tereddütlerim yok değil. Verilere göre katagori olarak orta segment sıralamasına koyabilir miyiz? Buna göre set dizmeyi düşünüyorum.

Kadronun linki :

(link)

Tr açıklaması :

. bu çerçeve yapılırU6 alüminyum alaşımı.Bu alüminyumun gücü 7005 ve 6061 'den yüksektir. Zincirin bu esnekliği, çerçevenin doğrudan darbe hasarına daha duyarlı olmasını önler, bu da ışık off-road/XC sürüşünü daha rahat hale getirir.

2. çerçeve alüminyum alaşımlı üç boru teknolojisini benimser ve çerçeve T4/T6 ısıl işlem ile daha hafif ve daha güçlüdür. SGS, IDS ve ulusal standartlar tarafından test edilir ve abd CPSC, ab standardını geçti.

Kadro görselleri :

HTB1nQrROr2pK1RjSZFsq6yNlXXa5.jpgHTB1OdXiPhjaK1RjSZKzq6xVwXXa7.jpgHTB1OzvTOxTpK1RjSZFMq6zG_VXaU.jpgHTB17PQVO3HqK1RjSZFPq6AwapXaw.jpgs-l1600.jpg
 
Scudo
Aliexpress'ten alınacak kadrolara güvenmiyorum açıkçası.
 
  • Beğen
Tepkiler: özgür duygu
@Guanzo45
???

(link)
 
Kadroları ülkemizden alınız derim. Olusacak bir aksilik ve garanti için doğrudan muhattap sizin için daha iyi olacaktır.
6061, 7005, U6, U66, U666... bunlarin sonu yok ayrıca, ben pazarlama stratejisi olduğunu düşünüyorum. 6061 Alüminyum bile her anlamda yeterli.
 
Bizim ülkemizde az kişi olsa da yabancı forumlarda karbon kadrolardan alıp çok kullanan var. Bu iş biraz kişiye bağlı bir olay gibi duruyor. Nasıl ve ne koşulda üretiliyor bilmiyoruz. Döviz kuru bu kadar yüksek olmasa bir tane karbon kadro alır denedim. Hatta forumda aliexpressten alınma karbon yol kadrosu kullanan birisi vardı, ama kimdi hatırlamıyorum.

@Hüseyin Odabaş olay biraz sizde bitiyor geri dönüşlere bakın en garantisi bu, satıcıya mesaj atsanız benden alma demeyecek sonuçta.
 
@Guanzo45

Nedenini öğrenebilir miyim acaba? Belki begenmemenizin nedeni benim icinde onemli birseydir.

@amasseia

Bu sitede u6 nin 6061 den %25 daha guclu oldugu yaziyor. Bana pek inandirici gelmedi ya da yanlis cevirdim. Ulkemizde 26" kaliteli kadro satan biryer bulamadim malesef. bikecompenets de kaliteli cube kadrolar var ama.Tr ye gonderimi yok.

(link)

@MakRo

Saticiya mesaj attim, bana guvenlik standarlarini gecmis kaliteli bir xc kadrosu oldugunu soyluyor, bu kadrodan sadece bir adet siparis olusturulmus yorum yok ama 5 yildiz var. Kafam karisti alsam mi almasam mi? :)
 
Bu konuya daha uygun diye buraya yazmayı daha uygun buldum, hem de konuyu hortlatmış olayım :D

Dağ bisikletimle ilgili bir soru sormak istiyorum da, bende rockrider st520 modeli bisiklet var, sahibindende aratırsanız çıkacaktır artık decathlonun sitesinde yok maalesef. Bu bisikleti 3 senedir yoğun kullanıyorum, aksamları artık eskidi, yenilense iyi olur diyorum ama, sizce bunun kadrosu yükseltmeye değecek kadar kaliteli midir? Yükseltmek yerine bunu satıp onun parasıyla daha az kullanılmış nispeten yeni (elimdeki 5-6 yaşında bisiklet, 2 yıllıktı ama birkaç kez kullanılmıştı aldığımda.) bir bisiklet almak mı daha mantıklıdır acaba?
Kadroda boyada hiçbir sorun yok, neredeyse çizik bile yok diyebilirim, temiz kullandım ve hep kapalı yerlerde muhafaza ettim
 
Bu konuya daha uygun diye buraya yazmayı daha uygun buldum, hem de konuyu hortlatmış olayım :D

Dağ bisikletimle ilgili bir soru sormak istiyorum da, bende rockrider st520 modeli bisiklet var, sahibindende aratırsanız çıkacaktır artık decathlonun sitesinde yok maalesef. Bu bisikleti 3 senedir yoğun kullanıyorum, aksamları artık eskidi, yenilense iyi olur diyorum ama, sizce bunun kadrosu yükseltmeye değecek kadar kaliteli midir? Yükseltmek yerine bunu satıp onun parasıyla daha az kullanılmış nispeten yeni (elimdeki 5-6 yaşında bisiklet, 2 yıllıktı ama birkaç kez kullanılmıştı aldığımda.) bir bisiklet almak mı daha mantıklıdır acaba?
Kadroda boyada hiçbir sorun yok, neredeyse çizik bile yok diyebilirim, temiz kullandım ve hep kapalı yerlerde muhafaza ettim
Az parça değiştirerek yükseltmek hesaplı oluyor ama epey parça değişecekse satıp yenisini almak daha hesaplı oluyor. Bir de hedeflenen özelliklerin hazır olduğu bir model yoksa yükseltmek zaten tek seçenek oluyor. Yani sorunuzun cevabı "ne yapacağınıza bağlı".
 
Az parça değiştirerek yükseltmek hesaplı oluyor ama epey parça değişecekse satıp yenisini almak daha hesaplı oluyor. Bir de hedeflenen özelliklerin hazır olduğu bir model yoksa yükseltmek zaten tek seçenek oluyor. Yani sorunuzun cevabı "ne yapacağınıza bağlı".
Yani açıkçası şöyle, bu bisiklette değiştirecek olduğumda ruble, aynakol, zincir, göbekler kesinlikle değişmeli diyebilirim. Bilyalı göbekler var. Dış lastik değiştirmem gerekecek. Maşada hafif bir eğilme var, yenilemeye girişince onu da yenilemeden olmaz. Frenleri hala ilk alındığındaki frenler, mekanik disk var aynıları kalsın dense bile en azından balataları değiştirmek lazım. Orijinal selesi var üstünde, çok rahatsız ediyor, sele kılıfıyla ancak dengeleniyor, o bile değişse güzel olur mesela. Bu değişimlerin fiyatı ne kadar tutar açıkçası hiçbir fikrim yok, ama aynakol, ruble değişecek deyince zaten tahminimce 15-20'yi toplar bu değişikler en azından. Tabii bisiklet hardtail. Hardtail bisiklet senelerce kullandım, yeni ve daha iyi bir modele yükseleyim deyince çift amortisörlü bir şeye geçeyim fikri daha kuvvetli zihnimde. Dağ yollarında gidecek bisikletim olacaksa tam olsun kafasındayım. Zaten çoğunlukla dağ yerine şehir yollarında asfaltta sürüyorum, ayrıca yol bisikletim var o yüzden dağ tam dağ bisikleti olsa daha çok hoşuma gider. Böyle düşününce (Çift amortisörlülerin fiyatını hiç bilmiyorum ama) bu elimdeki bisikleti satıp bu yükseltme parasını da üstüne ekleyip, çift amortisörlü bir şeye geçmek daha mantıklı geliyor.
 
Yani açıkçası şöyle, bu bisiklette değiştirecek olduğumda ruble, aynakol, zincir, göbekler kesinlikle değişmeli diyebilirim. Bilyalı göbekler var. Dış lastik değiştirmem gerekecek. Maşada hafif bir eğilme var, yenilemeye girişince onu da yenilemeden olmaz. Frenleri hala ilk alındığındaki frenler, mekanik disk var aynıları kalsın dense bile en azından balataları değiştirmek lazım. Orijinal selesi var üstünde, çok rahatsız ediyor, sele kılıfıyla ancak dengeleniyor, o bile değişse güzel olur mesela. Bu değişimlerin fiyatı ne kadar tutar açıkçası hiçbir fikrim yok, ama aynakol, ruble değişecek deyince zaten tahminimce 15-20'yi toplar bu değişikler en azından. Tabii bisiklet hardtail. Hardtail bisiklet senelerce kullandım, yeni ve daha iyi bir modele yükseleyim deyince çift amortisörlü bir şeye geçeyim fikri daha kuvvetli zihnimde. Dağ yollarında gidecek bisikletim olacaksa tam olsun kafasındayım. Zaten çoğunlukla dağ yerine şehir yollarında asfaltta sürüyorum, ayrıca yol bisikletim var o yüzden dağ tam dağ bisikleti olsa daha çok hoşuma gider. Böyle düşününce (Çift amortisörlülerin fiyatını hiç bilmiyorum ama) bu elimdeki bisikleti satıp bu yükseltme parasını da üstüne ekleyip, çift amortisörlü bir şeye geçmek daha mantıklı geliyor.
Sadece kadro kalacaksa ve farklı yapıya geçilecekse bisikleti değiştirmek daha hesaplı, kolay, sorunsuz ve amaca uygun olur.
 
aksamları artık eskidi, yenilense iyi olur diyorum
Bisikletinizde kullandıkça ömrü bitecek parçalar zincir, ruble, aynakol dişlileri, dış lastikler, V fren ise fren papuçları, disk fren ise fren balatalarıdır. Bunların ömrü bittiyse uygun fiyata yenisiyle değiştirebilirsiniz.

Bunun dışında kalan parçalar, bir kaza-kırım olmadıkça ve siz bakımlarını/temizliğini düzenli yaptıkça, bisikletin ekonomik ömrü boyunca size sorunsuz hizmet edecektir. O yüzden söz konusu parçalarda herhangi bir sorun yoksa değiştirmenize hiç gerek yok. Devir tasarruf devri :)
 
Sadece kadro kalacaksa ve farklı yapıya geçilecekse bisikleti değiştirmek daha hesaplı, kolay, sorunsuz ve amaca uygun olur.
Yaklaşık evet, sadece kadro kalıyor gibi bir şey oluyor cidden
Bisikletinizde kullandıkça ömrü bitecek parçalar zincir, ruble, aynakol dişlileri, dış lastikler, V fren ise fren papuçları, disk fren ise fren balatalarıdır. Bunların ömrü bittiyse uygun fiyata yenisiyle değiştirebilirsiniz.

Bunun dışında kalan parçalar, bir kaza-kırım olmadıkça ve siz bakımlarını/temizliğini düzenli yaptıkça, bisikletin ekonomik ömrü boyunca size sorunsuz hizmet edecektir. O yüzden söz konusu parçalarda herhangi bir sorun yoksa değiştirmenize hiç gerek yok. Devir tasarruf devri :)
Ömrü bitecek parçalardan henüz hiçbiri değişmedi desem :)
Sadece şehir içi için iyi olsun diye janta uygun bir çift şehir lastiği aldım bu yaz o kadar. Yani bence de dediğiniz gibi ama ruble ve aynakollar çok pahalı geldi bana. Zaten bisiklet hala tertemiz kullanıyorum hiçbir sıkıntısı yok ama uzun zamandır kullanıyorum diye girişsem bunları yaparım diye düşünmüştüm. Bunu yenilemek yerine bunu satıp üstüne para ekleyip çift amortisörlü almaya merak ediyorum açıkçası 😅
 
Geri