Scudo Sports

Bu düşünce doğru mudur?

7-8 ay önce yol bisikletine karşıydım.Sonra yol bisikletine geçtim,ama malesefki geçen hafta yanlışlıkla orman yoluna Merida Aero kadro yol bisikleti ile daldım ve inan hiçbirşey olmadan kurtardım :D :D
 
Scudo
Şehir içi ve ufak tefek arazi yolları için tur bisikleti

Sadece kaliteli ve düzgün yollar için yol bisikleti

Zor arazi yolları için mtb bisiklet

Benim düşüncem bu şekilde.Tabi bisiklet sayısını azaltmak için cylocross falan da düşünülebilir.
 
@Emre Akkanat

reacto dan bahsediyorsan içim yandı :D sende reacto vardı kesin o bak gece gece uyku tutmayacak :naslyany:
 
Selam
Bulunduğun yeri ve yol durumunu iyi değerlendirerek seçim yapmalısın.
Benim ilk bisikleti 29 er sedona marka Mtb idi. Ben ilk tercihini yanlış yapanlardanım.
Tüm sürüşlerim düz asfalt yolda olduğu için bisiklet bir süre sonra çok hantal gelmeye başlıyor.
Bir süre sonra Merida city bike aldım. Bisikletten gayet memnundum.
Kaldırım inip çıkabiliyorsun, Parke, patika yollarda sorunsuz ve Mtb ye göre daha az yorularak daha fazla yol yapabiliyordum.
Ama en başından beri içimde bir yol aşkı vardı ve Meridamı da satıp Salcano xrs 030 tiagra yol bisikleti aldım.
Ve emin ol yol bisikleti bambaşka.
Eğer performans ve hız arıyorsan ve araziye girmeyeceksen kesinlikle yol derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sarper Tuncer
(ozellikle 28" cantli mtb lerin yayginlasmasiyla birlikte) :

eger tek bisiklet kullanilacaksa,

mtb yorar denemez bizce ,komponentler ve (asfalt kullanimi icin) arazi lastigi yorar...
bir mtb kadrosuyla (ayni seviyedeki) yol ya da tur bisikleti kadro agirliklari arasinda fark yok cunku...
buradaki en onemli etken, yol bisikletindeki drop bar ile surtunme direncinin azaltilmasi, ki duz gidona takilacak aero bar tarzi eklemeyle bu dezavantaj da asilabilir...

durum boyle iken on amortisore ihtiyac olup olmamasi en belirleyici tercih sebebi haline geliyor.
 
@ayhandeniz71
ayhan bey net. açıklama çok hoşuma gitti. ayrıca takip.
 
Teşekkürler Sağolun görüşleriniz için.
 
Geri