Selam,
açıkcası bu maliyet tablosu neye göre çıkartılır, ne şekilde, hangi amaca yönelik toplanacak şuan bilemiyorum fakat toplayacak kişiye göre değişebilir. Yalnız şu da vardır ki, tabii ki gönül isterdi ki daha klasik ya da ikonik bir bisiklet olsun... Ancak silkelesek dahi kaç kişide ver? Tartışılır bir durum. Özetle, evet bu bir ikonik bisiklet değil, klasikliği ise kişiden kişiye manevi değerler yüklenerek tartışmaya açık. Her ne kadar 70'lerin başları ve özellikle 72-74 arası belkemiği konumundaki Peugeot Nouveau / NSL22 esintisi söz konusu olsada ki bu o zamanlar Peugeot lisansı ile bisan adı altında detaylarına tam mütabık olmamamla üretilmiş ve pazarını yer almış bir modelin benzeridir. Fakat yine de ne kadar deyip deymeceği Peugeot bir nouveau ailesi altındaki alt grubu içeren tüm bisikletleri için tartışmaya açık bir konu. Genel olarak ise kadro göze alınırsa toparlanabilir, Şayet chainguard, rack gibi en karakteristik bileşenler üzerinde bozulmadan günümüze gelmiş, fakat kırık ön jant, eksik olan Ø26mm altında olan sele borusu, low-rider tarzı gidon diye listeyiardı arkasına sıralarken emek paydasına bütçe/zaman ikiliside eklenecektir. Son olarak kadrolardaki kalite / kalitesizlik gibi kıyaslama ve değerlendirmeler için sadece kaynak formatını lugged/welded olaraktan da sınırlamamak lazım, ki bu da yine sadece yönteminden ziyade proje aşamasından, boruların seçimine, kaynak aşamasının kalitesine ve yine bir çok el mahareti gerektiren çalışmada olduğu gibi yapan kişiyede bağlıdır.