@nbacıshaquılle kağıt ustunde evet denk ama kalite ,vites geçiş yumuşaklığı bundan dolayı suruste verdiği konfor x3 u epey geride bırakır.. Forumda biraz arastirirsaniz bulabilirsiniz.. Ha bide 2015 rr520 27 vites yeni modeller 24 vites...
@nohut.prens öncelikle kullanımını doğru yapman gerekli şöyle ki : ben bir kere zinciri kitledim aktariciyi mefta ediyordum az kalsın zorlamadim shimano 'nun servisi delta bisikletti konyada iken, hemen götürdüm (merkezde arizalanmisti) adam baktı kullanımın yanlış dedi doğrusu su şekilde ; arka aktarici 1,2,3 için aynakol en küçük dislide yani 1.vites , 4,5,6 için on arttırıcı 2.vites , 7,8,9 için on arttırıcı 3.vites(bu benim için geçerliydi sen kendin oranı yap ayarla) ama bi hile diyelim eğer on arttırıcı 2.viteste durursa sadece arka arttiricini 9.vites ve 1.viteste kullanma sorun olmaz demişti ( şehir içi ikisini surekli değiştirmek bazen sorun oluyor)...
@AbdurrahmanERDEM bisikleti ne için kullanacaksınız genelde dag vb bozuk arazilerde mi yoksa genelde şehir içi ama arada arazi yaparım niyetiyle mi ? Buna karar verdikten sonra çift amortisör neden secmeliyim ? Bunun cevabını forumda daha bilgili üyelerden ve açılmış konulardan bulabilirsiniz. Benim kendi kullanimim sonucu görüşlerim: aşırı yoruyor orta amortisör her ne kadar ayarlanir olsa da esneklik payı kalıyor ki kalmak zorunda pedala bastığınızda yaylandiktan sonra hareketin bi kısmını tekere aktarabilirsiniz. Yani gücün bi kısmı yaylanmya bi kısmı harekete gidecek uzun vadede perisan ediyor kısa mesafede o kadar bi etkisi olmuyor. Arazi de kesinlikle tutusa önemli katkı sağlar ama diğer eksileri o özelliğini göze göstermiyor..