gece yağmur yağıyordu ve sokakta pek insan yoktu, sakin bir hızla direklerin çöplerin arasından süzülerek geçiyordum, kaldırımda gidiyorum bu arada, tam bi grup insan vardı onları geçtim ve hafifçe sağa dönüşün ortasında ön lastik 1 metre uzunluktaki bi alanda kaldırım taşlarının birbirine olan 1 -1,5 cm lik fark yaratan bi çizgiye kapıldı, yağmurlu havada biraz yatınca çekişi kaybettim ve optikçinin kepenklerine yapışmış şekilde primat gibi kalakaldım, tek dizim yere 10 cm kalmış, sol ayağım dropbarın soluna sıkışmış
bu kadar ufak farklar bile düşmenize yeterli olabiliyor, sürekli geçtiğiniz yerdeki engelleri akılda tutmak ve aynı yerlerden geçmek baya işe yarıyor
ayrıca yol bisikletiyle kayarak düşen arkadaşlara kaygan ve ıslak zeminde ya da ıslak çimende ayağa kalkarak kaydırma çalışmalarını ve bisiklet tamamen durduktan sonra ayakları yere koymadan tekrar devam etmeyi denemelerini öneririm, bilinçli olarak yoldaki boru ve su kanalı gibi lastiği tutan engellere girmekte toparlama konusundaki refleksleri geliştiriyor, makul hızlarda tabi
ama düşmekten korkmamak lazım, en son çocukluğunda düşenler acaba ne kadar güvenli sulardalar ve limitlerini ne kadar zorluyorlar, ya da gerçekten işler kötüye gittiğinde daha çok düşen kadar kolay atlatılabilecek mi.
eğer biri bi gün bisiklet teorisi diye bi kompakt bi kaynak olsaydı eminim düşmeye de önemli bi yer ayırılırdı, her bisikletçinin düşme tekniklerini öğrenmesi ve ihtiyacı olmadan uygulaması yaralanmaları önleyebilir