Bisikletten düşüş anılarınız

by-berker

Üye
Kayıt
16 Eylül 2006
Mesaj
65
Tepki
11
Şehir
istanbul
Ben 3 ay filan önce viraj alırken düştüm bunun sebebi asfaltın üzerine kum dökülmesiydi bisiketin kontrolünü kaybettim ve sürüklendim bir kaç yara ile atlattım sağ kolumda yaranın izi kaldı..
 
  • Beğen
Tepkiler: gökhan bey
Scudo

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
En son izmirde antreman yaparken yağmur yağmamıştı ve zemin nispeten gevşek ve lastik havam inik olduğu olduğu için teknik inişin en dik ve taşlık olduğu kızımda düştüm ve sağ bacağım sıyrıldı taytım yırtıldı ve dizim de sıyrıldı baya...
 
  • Beğen
Tepkiler: NomadCRY

Alican

Forum Bağımlısı
Kayıt
31 Temmuz 2006
Mesaj
1.291
Tepki
755
Şehir
Acıbadem, İstanbul
Eski Aşırı modifiyeli bianchi snake'imle Buradan önce yaşadığım Bodrum torba'da sahil yolunda yokuştan inerken, bir dalgınlıkla sahil yolunun gece 10 a kadar zincirle kapatıldığını unutup o zincire takılmıştım...O kazada iki dizim tamamen açıldı sağ dizime dikiş atıldı birde beyin tomografisi çekildi...Çünkü o zaman kaska kullanmıyordum ve kafamı direk olarak asfalta vurmuştum yaklaşık olarak 30 dakika göremedim...Daha sonra herhagi bir sorun çıkmayınca 4 günde toparlanıp bisikletle yola devam ettim:D:D:D
 

Natural_animal

Daimi Üye
Kayıt
28 Mayıs 2006
Mesaj
223
Tepki
188
Şehir
Antalya
Yaklaşık 1 mt den biraz fazla bir duvardan atlarken takla attım. Biraz öne fazla yüklenmekten oldu. Avuç içime eldiven kullanmadığım için taş girdi. Çakı ile çıkarııkende kan görmeye dayanamayan 1 arkadaşı bayılttım. :D Bir daha takla atarsam back flip falan deneyeceğim. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan96

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.661
Tepki
4.867
Şehir
Türkiye
Geçen sene Ramazan Ayında başımdan geçen kazayı anlatayım sizlere.
Erzincan iftar saati 17:00 sularıydı. Ben işten 10 dk kala çıkmıştım. Alalacele eve yemeğe yetişmek için bastım gidiyordum. Ortalama hızım 25-30 km.

Aşağıda krokide anlatmaya çalışayım. D100 karayolunda ilerliyorum. A aracı bir Nissan jip. Benim geldiğimi görüp durdu. Bana yol verdi. Bende selamlayarak geçtim. O anda hemen arkasından B aracı Lada çıktı ve çıkmasıyla ona geçirmem bir oldu. Ne kadar frenleride sıkmama karşın sert bi şekilde çarptım. Ayağımda bikaç sıyrık ve ön lastiğimin 8 şekline döndüğünü gördüm. Bisikleti sekiz çizerek eve kadar götürdüm. İftara yinede zamanında yetiştim tabi. Ama yüzümün rengi atmıştı. Adama görmüyormusun diye ne kadar kızsamda kendiside hatasını anlamıştı ama ne yapacakki. Allah'tan önemli bişeyim yoktu. Baktım arabanın içinden dedenin biri "yeğen neyse geçmiş olsun" demezmi:D:D:D Bende "Allah razı olsun be dayı" dedim. :D

Neyse başımdan geçen en önemli kaza buydu. Allah'tan hala hayattayım..:D

Sevgiler...
 

laodikya

Üye
Kayıt
22 Haziran 2006
Mesaj
43
Tepki
6
Şehir
İZMİR
daha dün İZMİR kaynaklar köyünde sırtımda yaklaşık 15 kiloluk yükle arazide inerken dik bi yerden kayaya çarpmam sonucunda taklı attım şu an sağ tarafım hala ağrıyo.::(((
 
  • Beğen
Tepkiler: NomadCRY

H.Can DEMİREL

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Temmuz 2006
Mesaj
1.232
Tepki
964
Şehir
Muğla
@H.Çağrı

Geçmiş olsun Halil daha dikkatli ol.Tedbiri elden bırakma.

H.Can DEMİREL
 

_bluessy_

Aktif Üye
Kayıt
24 Şubat 2006
Mesaj
159
Tepki
77
Şehir
İstanbul
bu sene temmuz ayında büyük bir kaza geçirdim...sahil-bisiklet yolundaki (olmaması gereken) iş makinaları arasında kalarak...ciddi bir kazaydı bütün yazım gitti...uzun uzun anlatmaya gerek yok zaten forumda yazmıştım daha önce...
 
  • Beğen
Tepkiler: by-berker

Cevat_Genc

Forum Demirbaşı
Kayıt
24 Temmuz 2006
Mesaj
469
Tepki
242
Şehir
Fatih / WesTanBuL
bu seneki en büyük 2 kaza mı anlatıyım gerçi bunlarda ufak sıyrıklarla atlattım
1). ilk kez karşıda düzenlenen perşembe turuna katılcakdım işden erken cıkdım kadıköye dogru gidiyordum evden cıkdım bizim mahallenin yakınında incebel diye bi sokak var belki ismini duymuşsunuzdur fener patrikhanesinin arkasında kalıyo :) o yolu kullanarak sahile inicekdim.. gereksiz telaş yaparak hızlı gittim yoldayol dönemecli ve dar bi yol birden önüme kangoo çıkdı hemen asıldım frenlere ve aynı anda da sag a kırdım direksiyonu yol dar ama 1 mt felan ara vardı aslında gecebilirdim fakat ordaki yerleride kazmışlar yerlere kırmızı tugla örüyolardı ve ön lastigin altına bitane kırmızı tugla sıkışmış takla attım, dizim sıyrıldı eldivenim yırtıldı ve tırnagım kırıldı :S neyse yinede kadıköye gittim ve buluşma saatinden yarım saat önce gittim :)
2. kazamda emirgan korulugunda mesut arkadaşımla gezerken olmuşdu ormanın tepesine cıkdık ve geziyoduk o sırada bisikletleri takas ettik bi süreligine ben mesutun bisikleti kullanııyordumyokuşdan aşagı inerken bi kanal vardı baya derin onun okadar derin ve geniş bi kanal oldugunu fark edemedim ilk başda farkettigimde ise artık çok geçdi Allahdan altımdaki bisikletin amortisörü çok kaliteli bişeydi beni o kurtardı hiç bir yerime darbe almadan yırttım benim bisiklet olsaydı kesin takla atardım :) hepinize kazasız belasız sürüşler..
 

İsmail Ağıllı

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Ağustos 2006
Mesaj
1.698
Tepki
838
Şehir
Ürgüp, Kapadokya
tüm kaza geciren arkadaşlara gecmiş olsun diyorum bir daha kazaya ugramazlar inşallah tedbiri bırakmayalım hiç bir zaman :)
 

simoniuğur

Daimi Üye
Kayıt
5 Ağustos 2006
Mesaj
280
Tepki
185
Şehir
istanbul-gaziosmanpaşa
bir gün bisikletin fren ayarlarını yapmıştım denemek için dışarıya çıktın ön freni çok sıkmışım bisikletin üstünden uçup 2 3 metre ileriye uçtum el bileğimi insiltmiştim
 

hcyoldas

Daimi Üye
Kayıt
4 Temmuz 2005
Mesaj
246
Tepki
130
Şehir
İstanbul/Yenibosna
Geçen sene Florya/Atatürk Ormanında ağaçların arasında yarışırken benim gibi çılgın olan,gaza gelince gözü ben dahil hiç bişiyi görmeyen bir arkadaşımla çapışdık.Ben bisikletin altında kaldım kendimi kurtarayım derken oda benim üstüme düşdü.Yaklaşık 7/8 metre sürüklendikden sonra ağaca çarparak durabildik.Eldivenim olmasına rağmen sağ elimin üstüne iki taş saplandı.Allahdan kask vardı yoksa ağaca çarpınca kafamızda dağılacakdı.Belimin sağ ve sol tarafı yerde sürüklenmekden açıldı.Hala izleri duruyo_O yaralar yüzünden iki hafta bırakın bisiklete binmeyi tam kemere gelen yerler olduğu için pantolon bile giyememişdim.Eve kan revan içinde yine bisiklete binerek döndüm.Tabi evde büyük bi kıyamet daha :D:D:D.
İşde benim en büyük kazam buydu.İnşallah kimse kaza yapmasın ..
 

deutz

Forum Demirbaşı
Kayıt
4 Ağustos 2006
Mesaj
493
Tepki
296
Bisikletle belirli bir yukseklikten atlamaya karar vermistim,tam o noktaya geldigimde cesaretimi kaybettim ve yavaslayip atlamaya kalktim, yavasligimdan dolayi orta gobek carpip bisiklet durdu ve beni one firlatti,sirtustu dustum ve nefes alamadim,o an cok korkmustum.Sonra birden nefes alabildim ancak bu seferde nefesi geri veremedim,birkac kez bu tekrarlandiktan sonra duzeldi.
Ayni olay basket oynarken ayagimin kaymasindan sonrada basima geldi ama onda bu olayi bildigim icin fazla korkmamistim.
Aklinizda bulunsun sirtustu dusuldugunde boyle bir durum olabiliyor,nedenini hala bilmiyorum tabi.
 

Iverson763

Üye
Kayıt
29 Temmuz 2006
Mesaj
26
Tepki
10
Şehir
İstanbul
bende geçen sene bir kaza geçirdim antalya da bisikletimle dar yolda ilerlerken hızla üzerime doğru gelen bir minibüsten kaçmak için kaldırıma çıkmak zorunda kaldım hızlıydım ve önüme çıkan çalılar yüzünden dengemi kaybedip dikenli tellere çarptım.sağ kolumda yarıklar oluştu 4 tane dikiş attılar. yaralar kapandı ama izleri kaldı.
 

nebileyimulan

Daimi Üye
Kayıt
13 Eylül 2006
Mesaj
212
Tepki
49
amcamın yol bisikletiyle sultanahmette tramvay yolunda ilerliyodum mazgal kapağını görmemişim tabi o ipince tekerlekler hopdiye içine girince bende öne doğru uçtum çenem kanadıkafamyarıldı burnumdan kan geldi ama bişe olmadaı pek daha neolacaksa:)
 

Sinto

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Temmuz 2006
Mesaj
2.696
Tepki
2.128
tüm arkadaşlara geçmiş olsun

kask takmayı ihmal etmeyin
 
Kayıt
15 Ekim 2006
Mesaj
1
Tepki
0
Ben de anlatayım... Yokuş aşağı inerkene daha da hızlanayım dedim, var güç pedallara asıldım.. sonra hafif bi çukura mı denk geldim bilmiyorum ayağım pedaldan kayıp ön tekere lank diye geçti... sonrasında bisikletten bağımsız uçmaya başladım..asfalta bi kafa attım.. dudak patlamış o kadar.bi de hafif sıyrıklar. ördek gibi gezdim bi hafta..
 
Yukarı Alt