bayırniyazi
Aktif Üye
- Kayıt
- 9 Ocak 2017
- Mesaj
- 162
- Tepki
- 148
- Yaş
- 32
- Şehir
- sakarya
- İsim
- ...
Yanal olarak da esnememesi gerekiyor.Kopup giden parçaya bakar mısınız .Bağlantı noktasından ayrılıp gitmiş.İkiye bölünen pinarellolar,ortadan kırılan bmcler emondalar,karbon kadrolar teknoloji sürüş karakteristiği mi yoksa sarf malzemesi mi kararsızım.@sahrana Profesyonellerin bisikletleri hem karbon olarak sert olsun (yüksek watt ta esnemesin) hem de hafif olsun diye üretiliyorlar yanal alınan darbede o hale gelmesi çok normal. Sprint için hem alın borusuna hem de aynakol bölümüne daha fazla öncelik veriyorlar diye biliyorum yanlışım varsa işin uzmanları düzeltsin. Parçalanmayacak bisiklet yok. Bisiklete yüksek paraları kazada kırılmasın diye veriyorsanız herkes size karbon değil çelik bir bisiklet önerecektir.
Türkiye turunda da s-works ile xrs kadrolar yarışmıştı,aradaki fiyat farkı tam 10x.Demekki aynı oranda avantaj sağlamıyor.Marka tartışması da bununla alakalı.Mercedes tofaş mevzusu değil.


