Scudo Sports

Bisikletinizle ulaştığınız en yüksek hız

İzmir yamanlar inişinde mtb ile 97 km
manisa sabuncu beli inişinde yol bisikleti ile 108 km
eski foça girişindeki yokuşta yol bisikleti ile 102 km
belkahve inişinde mtb ile 84 km yol ile 95 km
İzmir yamanlar karagöl - emiralem toprak inişinde fr bisiklet ile 78 km

iki yıldır bunları denemiyorum. sizede tavsiye etmiyorum...

AMA YAPTIM :D
 
Scudo
Yaş 13 Hız 73 qelin istiosanız ßi daa qösteriim (inanmıyan warsa)
 
Ankaralılar biliyorlardır,incekten çayyoluna doğru uzun ve çok dik bir rampa var(Hız için tek geçerim)ve işin en güzel yanı trafik hiç yok denecek kadar az. O rampada 83'ü gördüm ama açıkçası sonuna kadar yüklenmemiştim çünkü o rampaya kadar yaklaşık 35km rampa çıkmıştım. Zaten yüklensem de 90'ın üzerine çıkabileceğimi sanmıyorum ama bir daha deneyeceğim. Yaşadıklarımı özetleyeyim;
Gözümde bisiklet gözlüğü veya kask camı gibi bişey olmadığı için gözlerimi ancak20% açıklıkta tutabildim,indiğimde zaten ağlamış kadar gözlerim sulanmıştı. Bir ara gidonun üzerinden başımı kaldırayım dedim ve o anda rüzgarın inanılmaz kaldırma kuvvetini hissettim. Ayrıca bisiklet çok dengeliydi o konuda hiç sıkıntı yaşamadım ama fren gerçekten ciddi sorun oluyor o hızlarda.
Bisiklet:Corratec X-Vert Expert (MTB)
Lastikler: 26X2.0 Michelin semi-slick tubeless
Aynakol son dişli:44
 
@MACHOO

Tabi fren kalitesini burda en iyisi olarak düşünüyorum :)
 
@MACHOO

fren kalıtesı deyınce lastıklerın yol tutusunu unutmamak lazım degıl mı :)

bu arada toyo tire ın bısıklete ozel lastıgı var mı yaa :D
 
ben dağ bisikleti ile 60 yapmışımdır tahminen düz yolda bayır aşağıda 45 civarı
 
Yazılanlardan kamyon arkası gitmenin iyi bir marifetmiş gibi anlatılması üzücü. örnek olarak başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ben antalya gençlik spor yol bisikleti takımındayım(şimdi kepez belediyesine geçtik)bundan yaklaşık 2 ay önceydi sezonun sonuna doğru yaklaşmıştık son yarış olan uluslararası konya mevlana turu için antreman yapıyordum bizim genç takımı almanyaya yarışa gitmişlerdi antremana tek çıktım.(antalya'ya gelenler bilir o meşhur kepez yokuşunu)hava çok sıcak ve bunaltıcıydı sabah erken çıkmam gerekiyordu ama geç kalmıştım ve bu son antremanları yapmam gerekiyordu ışıklara yaklaştığımda önümde tır vardı ve yokuş bitene kadar en azından arkasında giderim diye düşündüm.tırın kasası boştu ve aşırı hızlı gidiyordu yokuşu 60-65km hızla çıkıyorduk yolun solunda arabaları solluyorduk bazı yerlerde bacaklarım ısınmadan fazla zorlamamak için tutunuyordum yokuşu çok kısa zamanda çıktıktan sonra hala hız yapmaya devam ediyordu tır ve hala yolun solunda gidiyordu arkasından çıkmayı düşündüm ama sürekli araba solluyorduk ve arkada yakın mesafede arabalar olduğu için devam etmek zorunda kaldım ve tır iyice hızlanmıştı artık arkasından kopmamak için bütün gücümle çeviriyordum hız 90km'de sabitlenmişti ki tekrar tır hızlanmaya başladı ve arkamı kontrol ettim arabalar yakın mesafede devam ediyolardı ve o hızla tırın arkasından çıkmak çok tehlikeliydi.zaten ne olduysa bundan sonra oldu...
tır dahada hızlanmaya başladı ve o an yapılmayacak bir harerket yaparak hızlanmaya karşılık olarak ayakta çevirmeye başladım (bisikletide yeni kullanmaya başlamıştım ön arka bacak karbon olduğundan aşırı bir esneklik vardı tabi o an farkedemedim bile bisiklet o pedal devrinde aşırı esniyordu düşeceğimi anlamıştım asfaltta yeni yapılmış.Ve ön lastik patladı patlamasıyla beraber ilk önce kafamı yere çarptıktan sonra(allahtan kask vardı)sırtımın ve bacaklarım üstünde uzun süre sürüklendim ve durduktan sonra sanki20-30km ile düşmüş gibi hemen bisikleti yolun kenarına aldım sırtım ve bacaklarımda büyük yaralar vardı kolum kıpırdamıyordu o sırada bir araba durdu ve en yakın sağlık ocağına gittik pansuman oldum doktorlara 90km/hz'la düştüm dediğimde allah korumuş dediler.Düştükten 1 gün sonra Milli takıma çağrıldım ama gidemedim. Neyse lafı daha fazla uzatmadan böyle kamyon arkası hız denemesi veya antreman isteği olmayıpta kamyona tutunarak örnek şekil A'daki gibi tavsiye etmem umararım bu yazdıklarım başkalarına örnek olur.kazasız sürüşler...
 
70 ama tehlikeli hız ama yinede bir bisikletli için güzel bir heyecan yada benim içün :D
 
yokuş aşşağı değil düz yolda 65-70 i görmüştüm bi ara yokuş aşağıda denemek isterim ama bisiklet tutkumdan dolayı bacağımı kırdım ameliyat oldum br hafta hastanede, 2 ayda evde yattım en erken sene bisiklet kullanabilir hale gelicem ondan seneye bakıcaz artık:):)
 
Ağustos ayında, Muğla'dan Gökovaya iniş olan Sakar rampasında 98 km gördüm.
(ileride gördüğüm araçlar azrail gibi görünmüştü o sırada).

Bir daha denermiyim?
Cvp: Hayır...
 
alp lerde falansın galiba 98 km hız falan O KM BOZUK OLMALI...
 
@özlü

Sakar Rampası çok uzun ve dik. O hızın orda yapılmış olması çok mantıklı.
 
muğladaki yokuşu bende çok iyi bilirim yarışmıştım orda yagmurlu havada indik biz ordan 80-85 km rahat yaptık.
 
@özlü

Sanırım Muğla Sakar rampasından bihabersin! Alpler kadar yüksek olmasada, o kadar dik olduğunu söyleyebilirm. (7.5 km lik bir yolla 640 m. rakımdan 0 rakıma iniyorsun) Km saatimin doğru çalıştığımdan da eminim...
 
km saatini alalı 90 km oldu, yokuş aşşağı bu sürate ulaştım çok mu kötü:) birde bisikletim yeni sd 311 city bike 28 inc çok hızlandığım bir anda bisiklet titreme yapmıştı bunun sebebi ne olabilir cant akort ayarı olmamıştı o zaman...ondan mı yoksa kodro ile ilgili bir sorun olabilirmi..
cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
@hypromellose
Evet sakarda o hızlara ulaşmak mümkün çünkü gerçekten de çok dik. Ama frenlerin çok sağlam olması gerekli çünkü 2 tane çok sağlam U dönüşü var biraz tehlikeli bir rampa!!
 
ben herkesıin bildiği e-5 ten sahile inen yollardan biri olan e-5 rahmanlar yolundan aşağı sallandım km saatim yoktu ama vites 21 deydi pedallar boşa dünüyodu sanırım 70 i geçmişimdir
rüzgardan gözlerim yaşarmıştı ama yol bittiğin kararsız kaldım ve o hızla gidonun tam ortasından bi ağaca girdim direk çimlere uçtum allaha şükür bişi olmadı ama çok zevkliydi
 
125-130 km/h gördüm motora tutunarak düz yolda....ne işim var pedal basmakla yapış gitsin...
 
Geri