Scudo Sports

Bisikletinizle ulaştığınız en yüksek hız

mtb ile (trek 4300d) barbaros bulvarında gündüz 64,6 km tabi inişte :)
neredeyse her gün barbarosta 50 km görüyorum
 
Scudo
28 Eylül 2007 tarihinde pedalsesi ekibiyle biraz dolaştıktan sonra akay a inen yokuşta 79.9 km/s yaptım...Ruble 6 lı lastikler dişli mtb lastık... İnanın süper oluyor... Üstelik bisikletim çelik çok eski bi kadro ve komple çin malı :D:D ama maşallah iyi kaçıyor nazar değmesin...pü püü püüü
 
@SerdarAktas90

serdar aynı gece aynı yokusu inmişiz kardes. cinnahı cıkarken saglam terlemistim inişte oldukca usudum. hakkaten saglam yokus frenleri bırakır bırakmaz 50yi geciyordu. :)
 
@kabuscobar

Evet abi biz çıkışta ordan çıkmadık ama gerçekten Ankaralı bisikılet severleri çıkşta korkutan bi yokuş :) iniş süperdi...
 
benım dıkkatımı bırsey cektı. sayfaların hepsını okumadım ama buyuk cogunlukta yokus asagı dıyorsunuz. farkındayım konu en yuksek hızı soruyor ama bence duz yolda yapılan hız daha buyuk bır marıfettır. sonucta burda buna gore sızın yapacagınız tek sey bıraz daha egılmek gerıye kalanı bısıkletınız yapıyor(agırlık, lastık kalınlıgı-turu vs)
haksızmıyım bir de boyle bır konu mu acsak ne :D
DUZ YOLDA YAPTIGINIZ EN BUYUK HIZ ??:)
 
@tuninger_haa

Güzel bir noktada burda da rüzgar faktörü ve yol bisikleti faktörü devreye giriyor...

Ben rüzgarsız havada 55 km hıza ulaştım fakat arkadan güzel bir rüzgarda 65km hıza ulaşmıştım ki yol bisikleti olan ve kendini alıştıran arkadaşlar daha yüksek hızlara çıkabilirler...
 
Özellikle bir noktada takılmış durumdayım KM saatinin sensörünün takıldığı kısmın yüksekliği yapılan max. hızı etkilermi yani 40 la giderken sensörün bulunduğu yükseklikle alakalı olarak hızın 60-70 gbi sayılar göstermesi mümkün müdür?
 
Değildir... Etkilemez sensörün yüksekliği hızı...
 
O zaman Sivas Kardeşler Dağı inişinde Sigma BC-906 Km saati takılı Bianchi orion'da 103.5 km\h yaptığımı söyleyebilirim
 
@matrixod

asagıda veya yukarda olması etkılemez ama ayarlar yanlıssa cok etkıler :)
 
O sürate bianchi dayanırmı bence tartışma konusu.:D Bende hala emektar olarak duran Bianchi tiger var çift amortisörlü bir bisiklet.Ona taktığım kilometre saatinin ayar kağıdını kaybedip direk takmıştım.Tek bir pedal çevirdiğimde 50-60 km gösterdiği yada yokuş aşağı pedalın dönmiyecek haldeyken 10-15 km gösterdiği çok olmuştur.Ayar çok etkiliyor.
 
Ayarları doğru heralde lastik çevresi ayarları falan vardı 2056mm civarı falandı
 
Merhaba Arkadaslar bende henüz 71 km/h yapabildim daha sonrasına yol yetmedi durmalıydım.
 
Bu konu daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama...
Çok uçuk hızlar yaptığını söyleyen arkadaşlar biliyorsunuz ki hız göstergelerinde wheel size diye bir ayar bölümü var.
bu değeri sizin girmeniz lazım.
bu hususa da dikkat edelim yani
acaba bu arkadaşlar bu bölümü atladılar mı
yoksa bilmiyorlar mı
yoksa arkadaşının biri bu değeri değiştirerek ona şaka mı yapıyor
yoksa... başka nedeni olan lütfen yazsın
 
valla haklısın 160 lar falan havada uçuşuyor. ben 1060 kiloluk arabamla o hızdayken titriyorum... ben daha kamyon arkasında araabamla 180 e çıkamadım... o hızda giden kamyonla karşılaşmadım daha :)
 
arkadaşın kamyon derken eli sürçtü herhalde
uçağı kastetmiş de olabilir
veya şimdiye kadar uçağı kamyon olarak biliyordu.
 
izmit kandıra yolunda.. çubuklu rampası 10km dik yokuş 86.5km hız suratımın derisi dalgalanmaya başlamıştı:D ama fransa turunda adamlar 110 ları görüyor:eek: bu nasıl bişey...
 
Bu MTB de 90 - 100 km hızlar biraz bana afaki geliyor. Yapılamaz demiyorum ama gereksiz süratler. Adrenalin güzel bişey ama herşey dozunda daha güzel. Bir arabanın bile 100 km süratte ortalama 65-70 m fren mesafesi bulunduğunu hatırlatmak isterim. Fren bu üç kriterden oluşuyor. ANLAMA ZAMANI + TEPKI ZAMANI + FRENLEME = TOPLAM DURUŞ MESAFESİ . Allah korusun bu hızlarda giderken çıkacak istenmeyen bir durumda neler olabilir bir düşünün.

Kazasız sürüşler...
 
Geri