Önceki sayfaları okumadım, belki yazılmış olabilir. Ben kendi yaptıklarımdan bahsedeyim.
Bisikletinizin şimdiye kadar alıştığınız tüm ekstra özelliklerinden vazgeçin. O artık sadece sizi noktadan noktaya götürmekle mükelkef olacak, başka hiçbir şeyle değil. İşe kadro çantalarınızı, sele altı çantanızı, sele kılıfını, zilinizi, farları, reflektörleri, ayaklığı, hız göstergenizi, kadans sensörünü, suluk kafesinizi ve beraberinde mataranızı, kilidinizi, vites koruyucunuzu, aynakol paletini, jantla ruble arasındaki paletinizi sökerek başlayabilirsiniz. Ben bunların bir kısmını yaptığımda bile fark tam 1400 gr idi.
Ama siz zaten bunları yapmışsanız, işin ikinci adımı hayati tehlike içerir. Çünkü kadronun belli noktalarına delik açıp parça sökmek, bazı yerleri yontmak suretiyle ağırlığı biraz daha düşürebilir, bisikletin durduk yere dağılma ihtimalini biraz daha artırabilirsiniz. Ben bu son cümleden tırstım yoksa alet edevat vardı yani
Diğer yöntem, ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi. Paranızın yettiği kadar hafif setler alırsınız, neticede başlangıca göre hafif ama finale göre ağır bi bisikletiniz olur