Scudo Sports

Bisikletciden.com

Scudo
@Birhan K.

Kim mesela? Hangi site sana kurumsallık adı altında sana sorun yaşattı?
 
@muratcolakoglu bisiklet sitelerinden hiç alışveriş yapmadım. Ama örneğin yemeksepeti, hepsiburada, d&r, idefix vd. gibi sitelerin müşteri hizmetlerinin kullandığı dil beni ifrit ediyor. Kendimi bir robotla konuşuyormuş gibi hissediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: calhanre
@Birhan K.

Sana küfür edilsin, hakaret edilsin bunlardan hoşlanıyorsun anlaşılan. Yukarda şirket sahibinin tarzı sana samimi geldiyse diyecek birşey yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
@muratcolakoglu Evet kardeşim aynen öyle, bana küfredilmesinden çok zevk alıyorum. Yazdığım şeyden bunu anladıysan öyledir yani, ne diyeyim. Ben diyorum ki, robot gibi "kurumsal dil" kullanan işletmeler bana samimi gelmiyor, aksine, sırf cevap vermek için cevap veriyorlar çoğu zaman. Diğer üslup bana daha samimi geliyor. Bu demek değil ki adam bana sövsün. Ama gerektiğinde öfkelendiyse öfkesini belli etsin, sevindiyse sevincini göstersin, şaşırdıysa şaşkınlığını gizlemesin. Biz de "normal" bir insanla iletişim kurduğumuzu anlayalım. Kızacaksak, "gerçek" bir insana kızalım mesela, bir robota değil. Hâlâ ne demek istediğimi anlamadıysan söyleyebileceğim başka bir şey yok. Bu meseleyi daha fazla uzatmayacağım.
 
@Birhan K.
Haklısınız Birhan Bey.
Genelde bu tür işletmeler artık kendi çağrı merkezlerini bile kurmuyor. Çağrı merkezi hizmeti veren yerlerden hizmet alıyorlar. Öyle ya da böyle ellerinde bir "Check-list" (kontrol listesi deseler dillerini eşek arası sokacak sanki.) bir de "transcript" (hangi soruya ne cevap verileceği) oluyor böyle olunca da siz ne derseniz deyin ellerindeki konuşma metnine en yakın cevabı size tekrar edip duruyorlar.

İnanırmısınız tam üç gündür TTNet'e diyorum ki, benim bir şikayetim var bunu yazdım, eki de var ve online işlem merkezine verdiğiniz şifre ve kullanıcı adı ile bağlanamıyorum bana şikayetimi iletebileceğim bir mail adresi verin. Cevap hep dediğiniz gibi robotik "veremeyiz"

O yüzden tamam, ama firma "Yönetim kurulu Başkanı"'nın uslubu da onaylanacak gibi değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Birhan K.
@Antecurs
Teşekkür ederim, tam da demek istediğim şeyi örneklemişsiniz.
 
Konumuz çağrı merkezlerinin verdiği cevaplar değil. :)))

Adam foruma girmiş tehdit ediyor. Ve bazıları bundan haz duyuyor. :)

Çağrı merkezlerinin durumunu eleştirmek için bu adamı savunmak gereksiz olmuş.
 
  • Beğen
Tepkiler: ebayusuff
@muratcolakoglu Haz duymuyoruz robot gibi cevap verenler yerine bu sekilde bir "insan" tarafindan verilen mesajlar daha iyidir diyoruz.

Ha bi de hem bir "insan" la muhatap oldugumuzu bildigimiz hem de daha kibar bir dil kullanan firmalarda var.Keske hepsi oyle olsa
 
  • Beğen
Tepkiler: 7haiku
Alışveriş yaptığım mağazayla aşk yaşamayacağım. Dolayısıyla ister insan olsun ister robot hiç fark etmez. Önemli olan işini adam gibi yapması ve ortak bir dil kullanarak anlaşabilmemiz.

"Nasılsınız iyi misiniz görüşmeyeli, çoluk çocuk nasıllar?" diye de sorsalar fena olmaz. Ancak her gün binlerce müşteriyle muhatap olan büyük firmaların bu samimiyetten yoksun olması kadar doğal bir şey olamaz. O nedenle bana laf yapmasın kardeşim, bana iş yapsın. Ben dostlarımla hasbi hal ederim.
 
Ben daha bu hafta Salcano assos 50 X7 aldım. İlk önce Assos SLX almıştım. sitede stokta görünüyor. 3 gün sonra aradılar stokta kalmamış başka bir ürün verelim dediler. neyse indirim vardı bende kabul ettim. Şimdi geldi bisiklet. Kargoda bir sıkıntı yok fakat bisikletin özelliklerinde Ritchey WCS yazıyordu COMP çıktı. bunu bisikletin kurulumunu yaptıktan sonra farkettim. WCS ile COMP arasındaki farka baktım fark edilir derecede agırlık ve kalite farkı var.Ayrıca gidondan kilitlemeli maşa yazıyordu. kilit aparatı çıkmadı kutudan. Kutuyu evde açtığım için eksik parçaların sorumlusu ben oldum :( yeni bir bisiklet alınca sakın evde açmayın. Gidin servisine onlar açsın.
Ürünü iade etmek istiyorum . kurulumu yapıldı. sitelerinde kurulumu yapılmış bisikletin iadesi kabul edilmiyor deniyor. ama 1 hafta sebebsiz iade hakkımın olduğunu biliyorum. Kurulumu yapılmış, ürün özellikleri hatalı çıkan bu bisikleti nasıl iade edebilirim bilen var mı?
 
Merhaba,

Bisikleti eğer beğenmediyseniz veya ürün tanıtımında bahsedilen ve beyan edilen donanım, aksesuar, teknik özellikleri taşımıyorsa, koşulsuz şartsız iade edebilirsiniz. Bu kanuni hakkınızdır ve firma hiç bir gerekçe ile bu hakkınızı kullanmanızı engelleyemez. En kısa sürede satıcıya yazılı olarak ürünü iade etmek istediğinizi bildirin.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'dan ilgili bölümler;

Sipariş edilmeyen mal veya hizmetler
MADDE 7 – (1) Sipariş edilmeyen malların gönderilmesi ya da hizmetlerin sunulması durumunda, tüketiciye karşı herhangi bir hak ileri sürülemez. Bu hâllerde, tüketicinin sessiz kalması ya da mal veya hizmeti kullanmış olması, sözleşmenin kurulmasına yönelik kabul beyanı olarak yorumlanamaz. Tüketicinin malı geri göndermek veya muhafaza etmek gibi bir yükümlülüğü yoktur.

Mesafeli sözleşmeler
MADDE 48 – (1) Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
(2) Tüketici, mesafeli sözleşmeyi ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce ayrıntıları yönetmelikte belirlenen hususlarda ve siparişi onaylandığı takdirde ödeme yükümlülüğü altına gireceği konusunda açık ve anlaşılır şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilir. Tüketicinin bilgilendirildiğine ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.
(3) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı andan itibaren taahhüt edilen süre içinde edimini yerine getirir. Mal satışlarında bu süre her hâlükârda otuz günü geçemez. Satıcı veya sağlayıcının bu süre içinde edimini yerine getirmemesi durumunda tüketici sözleşmeyi feshedebilir.
(4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
(5) Oluşturdukları sistem çerçevesinde, uzaktan iletişim araçlarını kullanmak veya kullandırmak suretiyle satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık edenler, bu maddede yer alan hususlardan dolayı satıcı veya sağlayıcı ile yapılan işlemlere ilişkin kayıtları tutmak ve istenilmesi hâlinde bu bilgileri ilgili kurum, kuruluş ve tüketicilere vermekle yükümlüdür. Ancak bu fıkra kapsamında aracılık edenler, satıcı veya sağlayıcı ile yaptıkları sözleşmeye aykırı fiillerinden dolayı sorumludur.
(6) Mesafeli sözleşmelerde, kapsam dışı sözleşmeler, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, bilgilendirme yükümlülüğü, teslimat ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.
 
'Bisikletçim.com' u aradım. Fotoğrafları mail ile atmamı söylediler. Mailimi attım yazımı da yazdım. Neyseki zorluk çıkarmadılar. Bakalım ne yapacaklar
 
bisiklet.com'da var arkadaşlar bu sitede iyi ama :D gecen 4 tane ürün aldım 2 gün içinde elime geldi.
 
@bisikletciden

Vay be herhangi bir firmanin yonetim kurulu baskani olmus bir kisinin bu sekilde konusmasi beni gercekten cok sasirtti.

Sayin Ersin ELMACIOĞLU beni dikkate alirsiniz veya almassiniz bilemem ama size nacizane tavsiyem madem bir şirketin yonetim kurulu baskanisiniz, hitab yeteneginiz ve kelime secimlerinize gereginden fazla hassasiyet gostermeniz gerekmektedir. Herkes bunu cok iyi yapabilecek diye bir durum tabii ki soz konusu olamaz ancak yapamiyorsaniz kendinize bir basin danismani bulmanizi oneririm.
Basin danismanligi ile ilgili bilgi almak isterseniz seve seve yardimci olabilirim.
 
İTO kayıtlarına baktım; Elmacıoğlu A.Ş. adına tek bir firma var. Bu firma da altın ve döviz işleri yapıyor, yönetim kurulundaki kişilerin soyadları Elmacıoğlu değil.

Sitedeki adresi kontrol edeyim dedim Home Office yazıyor. İlginç, çok ilginç geldi bana.
 
Geçen hafta içi siteden carraro crs 600 model bisiklet aldım. Pazar sipariş verdim çarşamba günü bisiklet elimde oldu. 25 tl özel kargo ücreti vermek istemiyorsanız PTT kargoyla ücretsiz olarak yolluyorlar. Kargo elime ulaştığında paketin halini görünce çok tedirgin oldum. Sağı solu parçalanmış hırpalanmış gibiydi. Neyseki bisiklete hiç bir zarar gelmemiş. Yetkili serviste ücretsiz olarak toplattırdım. Bisikletten gayet memnunum. Gördüğüm en uygun fiyat bu sitedeydi. Başka sitelerde pek olumsuz yorum görmediğime güvenerek aldım. Handikap yaşamak istemeyenler PTT kargo harici başka bir firmayla kargoyu istesinler
 
@Bahadır Gürel Sayın Bahadır Bey;beni yalancı durumuna düşürmüşsünüz de böyle bir durumda yalan yanlış sıfat yazacak halim yok... bana mail adresi atarsanız şirket evraklarımızı göndereceğim ...Bahsettiğniz şirkette var doğru hatta Diyarbakır da ve hatta biz devrettik isimlerini değiştirmediler Elmacıoğlu Döviz olarak devam ediyorlar... İtodan değilde TOSİAD dan bakın isterseniz.... Ersin ELMACIOĞLU / ELMACIOĞLU TÜKETİM MALLARI TİC. A.Ş.

@emrah uzun Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz Emrah Bey , siz değerli müşterilerimizin yorumlarına istinaden artık YURTİÇİ KARGO ile çalışmaktayız ve tüm ürünlerimiz ÜCRETSİZ KARGO' dur... Bisikletinizi iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut DOĞRU
Geri