volkan akboga almanyada lisanslı bir pro dağ bisiklet yarışçıdır -20 derecede ormanda antreman yapıyorlar
ona göre aksesuarlar tabi çamur mamur dinlemez volkan akboga
onunla kartepe 1640 rakımlarda sert arazide pedallamış idik ,
evet performans sürücüleri yaz kış dinlemezde ama kazın ayağı değişir
bi kere yol bisikleti ise altınızdaki ve 23 hacim ise ayrıca silik ise yer ıslak ise ne yapacaksınız süratle iniyorsunuz yokuş aşağı viraja girdiniz ve arka teker kaydırdı ve de yeri öptünüz
şimdi eurosport seyredenler bilir yağmurlu havada pro bi güzel düştü neden çünki zemin ıslak
bu olaylar yarışlarda bile olur ,
ha düşmekten korkmuyor iseniz basın yol bisikleti ile hız yapın ama riskide aynen kabul edersiniz ,
yediğiniz çamurun haddi hesabını hiç düşünmeyeceksiniz
bu forumda açtığım topik ne idi ?
130 km de non stop pedal basan varmı varsa ortalaması kaç dedim hiç kimse çıkmadı
demekki burada 130 km pedal kesmeden sahada çalışan yok
bi ferhat köse dostum eskişehirden var 180 km 'de
performans olayı başkadır
gezi bisikletçiliği asla değildir,
artı doğru besleneceksiniz
erken yatıp kalkacaksınız
sigara -içki
bunları unutun
evet kışında binilir
ama riskleride göze alacaksınız
teker 23 hacimde aynen hız gelir
ve yol bisikletinin aerodimanik yapısı rüzgardan az etkilenir
mtb ile bu iş olmaz
mtb anca dağda işe yarar
130 km de adama traktör hissi verir mtb anca dağda kondüsyon yapmak içindir asfalt yolda mtb gereksizdir
amortisörü asfaltta değil ormanda kullanacaksınız
zati derdiniz performans değil ise mtb alın asfaltta sürün sorun değil tabi
seçim yapacaksınız ne tarz bisiklet kullanacağınıza dair
ona göre bisiklet alacaksınız
ha ben performans yapmayacağım uzun yolda gitmeyeceğim derseniz
alın bi tane mtb
kısa takılın ,istanbul yolları zati olmuş kunduz yuvası ,
uzağamı gideceksiniz derdiniz performans değil ise alın bi adet şehir bisikleti arkaya koyun bagajı
evet sahada kışın çalışılır derdiniz performans bisikletçiliği ise ama 23 hacimde riskide göğüsleyin
ha dersenizki benim ihtiyacım yok evde treynır var aynen çeviririm
en mantıklısı
sonra martta sezonu açarsınız
ayrıca bu kış aylarında sadece yerin ıslaklığı riskinin yanında bir de ne vardır 50 km hızla esen rüzgar yandığınızın resmidir
sizi öyle bi yorarki aynen çakılır kalırsınız
5 saat boyunca tek başına bol rampalı etapta 50 km fırtınaya karşı basacak güç olacak sizde eğer yoksa bittiğinizin resmidir
uzun lafın kısası
performans işi zordur meşakkatli bir yoldur
ve tüm yaşam boyudur