Scudo Sports

Bisiklet püfleri ve yararlı teknik bilgiler

bu sitede insanlar belli bir amac uzerine (bisiklet) yogunlastiklari icin bu forumda mesaj sayisi falan inanin bircok kisinin umrunda degil,olmazda.cunku gordugum kadariyla burasi bos bos konusulan bir site degil ve on plana cikan herzaman bisiklet oluyor;unvan,sifat,sayilar degil.bunun yaninda geyik,muhabbet ve arkadasliklar olmazsa olmaz ancak dikkat edersiniz ki hepsi oldukca seviyeli.

nefret sende baris artik hadi:D

arkadaslar ustume vazife degil ama konu iyice sapmadan kapatalim cunku sorun cozuldu gibi gorunuyor.
 
Scudo
aboo yaw vallaha ii polemik yaratmışım ben mesaj sayısının ne oldugunu umursamıyorum ya zaten tarihe bakmadım yeni üyeyim faydalı olabilecegim konulara cevap yazdım siteyi yeni gördügüm için eski mesajları hiç düşünmedim ya ben küsmem kırılmam hem arkadaşta haklı bi yerde yani bide uzun zamandır takılamadım arkadaşlar kusura bakmayın önemli degil cartman hepinize iyi pedallar (artık atamıyoruuum ühüüüü bisikletim yok)
 
  • Beğen
Tepkiler: deutz
Eski konulari canlandirmak mesaj sayisini artirmaya yonelik bir hareket degildir..

Tam tersi ayni konularda tekrar tekrar ayni basliklar acmak yerine forumun arama butonunu kullanarak eski mesajlari okuduktan sonra uzerine yorum yapmak bir marifettir..;)
 
anladımki yola çıkarken yanına zincir anahtarı al yada malzemelerinin yedeklerini
 
patlak lastik kısmındaki öenriler baya işe yarar düğüm atma olayı cidden güzel fikir :D
 
lastik yaması konusunda benim geliştirdiğim teknikten bahsetmek isterim. bu teknikle yaptığım yama bir aydır sorun çıkartmadı bakalım ne kadar dayanacak. ancak bu tekniği daha önce geniş çaplı mtb lastiklerinde denemedim ama ince yol lastiklerinde çok işe yarıyor. ayrıca alet taşımaya da gerek kalmıyor şöyleki: genelde şehir içinde yol bisikleti kullandığım için lastik şehir içinde nerede patlarsa patlasın en yakın marketten çok ucuza alabileceğiniz derby yapıştırıcı bir adet bulaşık eldiveni işinizi görmeye yetiyor. önce iç lastiği jantı sökmeden dışarı çıkarıp bulabileceğiniz kırık cam parçası (her yerde mutlaka bulabiirsiniz) ile patlak olan bölgeye ince bir kazıma işlemi yani zımpara (yapıştırıcının adrenasını arttırmak için) yaptıktan sonra bulaşık eldiveninden lastikteki patlağı yaklaşık 2-3 milim çevreliyecek kadar kesip (bunu için marketten yardım alabilirsiniz) derby yapıştırıcıyı iki satıha da sürün ama yapıştırıcıyı eldivenden kestiğiniz parçanın iç pamuksu yüzeyine değil kauçuk olan dış yüzeyine sürmeye dikkat edin. yaklaşık üç dört dakika bekledikden sonra parçayı delik üzerine yapıştırın. üzerinden setrçe bir süre bastırıp işlemi bitirin. içlastiği yerine yerelştirip hiç beklemeden şişirip yola devam edebilirsiniz. hem dah ince oluyor hemde lastik kalın yamadan dolayı atlama yapmıyor.bu arada alet edevata gerek yok derken iç lastiği herzaman yanınızda gezdirdiğiniz ev anahtarını levye olarak kullanıp sökebilirsiniz ancak iki adet olsa daha kolay olur. patlaksız bol sürüşler.
 
Şehir içi- şehir dışı fark etmiyor. Bir adet çantam var. Sele altı olanlardan. Onun içine Alyan seti, 3 yedek lastik, Zincir tamir aparatı, Levye sığdırıyorum.
Yolda kalırsam kesinlikle kendi işimi kendim görüyorum.
 
murat reis paylaşımın için çok teşekkürler en gerekli alet edevat nedir ne almak neyi kullanmayı bilmek gerektir böyle bi paylaşım var mı? bisikleti daha yeni aldım alyan takımı bile yok ama olmazsa olmazlar neler yazarmısınız?
 
Geri