Scudo Sports

Bisiklet önerileri

Merhaba her kese iyi bayramlar. Sarı sitede bir satıcıyla aramızda şu yazışma geçti ama bisikletin bana tam uygun olup olmadığını anlayamadım boyum 1,82 kilom 105 eğer tam uygun derseniz hafifliğinden dolayı almayı düşünüyorum

(link) iyi bayramlar ecape air modelimi
20 saat önce
İşlemler ▾

(link) evet üst boru 52 cm. dik boru 43 cm. dir
12 saat önce
İşlemler ▾

(link) evet dogru.
 
Scudo
Hocam alakasız ama nasıl pro modelinden memnun musunuz?
Merhabalar hocam.

İki hafta önce bu modeli internettten aldım. Legarda pro x20 siyah 46 kadro. Genel itibariyle çok uzun sürüş yapmadım ancak ilk izlenimlerimi paylaşabilirim nacizane. Önceki bisikletim Carraro nun sportive 324 modeli idi. Bu bisikletle ilk olarak düz maşa deneyimim oldu. Yaklaşık 1.5 sene de şehir içi, fitness ve kısa günübirlik turlarla 1200 km kadar yol yapmışım. Yaşım 53. Sportive 324 ile ilgili en büyük sorunum vites oranlarının beni rahat ettiremiyor olmasıydı. Evet düz yolda oldukça seri bir bisiklet. Tekerleklerinin 700x38 olması ve hd fren olması benim gibi haldır huldur süren birisine oldukça güven veriyordu. Ama biraz eğim artmaya başladığı zaman her daim bir ara vites ihtiyacım oluyordu. Vitesi yüksekte tutsam bir yerden sonra bacaklarım çığlık atıyor, düşük vitese geçtiğimde ise meşhur speedy gonzales gibi kadans çıldırıp daha çok yoruluyordum. Bulunduğum şehir Isparta. Oldukça engebeli bir arazisi var. Sportive 324 ü sattıktan sonnra aklımda hep 328C modeli vardı.

Neyse lafı çok uzatmayayım. Malum ülkemizdeki fiyat algısının saçmaladığı bir zamandayız. Bütçe ve doğru zamanlama ayarlaması yaparken. Burada beraber bisiklet sürdüğümüz bir kardeşim bana Pro x20 yi öndermişti. Fiyatında indirime girmesiyle almış oldum.

Genel olarak bahsedecek olursam carraro kadar ağır (14 kg civarıydı) değil (pro x20 11.5 kg yazıyor). HD fren benim olmazsa olmazım. Bir çok kez kaza yapmaktan yada ani fren yapıp bir yerlere çarpmaktan kurtardı beni. 700x38 lastik ebadı güzel. Belki ileride 700x35 yapıp biraz daha inceltirim. Lastik kalitesi maalesef cararo ya göre kötü. Carraro da schwalbe vardı. Satana kadar bir kez patlamadı. Ama mosso da landmark adında bir lastik var. Selesi yine carraro kadar kaliteli (bir selesi (selle marka jelli bir model) var. Vites olayına gelecek olursam 2x10 bir cues sistem var. Teknik bilgileri mosso sayfasında bulabilirsiniz. Gerçektende aradığım rahat vites oranlarını bulmuş oldum. Yokuş çıkarken hiç yormadı beni. Arada derede bırakıp, bir vites düşür olmadı bir arttır ihtiyacı hissetmedim. Hepsi shimano sistem. Tıkır tıkır çalışıyorlar. Tekerlerin sokma mil olması da bir diğer güzel husus. Ama teker göbeklerinde herhangi bir marka mevcut değil maalesef. Ama şu meşhur herkesin talep edip benim sesinne dayanamadığım hub koymuşlar. Cııırrr cır ötüyor bisiklet boştayken.

Benim boyum 170 ve iç bacak boyum 74. Pro x20 nin en düşük kadro boyu olan 46 tam bana göre. Temel basit bike fit teknikleri ile ayar yapıp kullanmaya başladım. Şu ana kadar bir olumsuzluk yaşamadım. Tabi biraz daha uzun sürüşler yapınca güncelleme yaparım. Genel olarak oldukça memnunum bu marka ve modelden.

Şu ana kadar aklıma gelenler bunlar. Sizin spesifik sormak istediğiniz bir husus olursa yine yardımcı olmaya çalışırım. Selamlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: sauron
Merhabalar hocam.

İki hafta önce bu modeli internettten aldım. Legarda pro x20 siyah 46 kadro. Genel itibariyle çok uzun sürüş yapmadım ancak ilk izlenimlerimi paylaşabilirim nacizane. Önceki bisikletim Carraro nun sportive 324 modeli idi. Bu bisikletle ilk olarak düz maşa deneyimim oldu. Yaklaşık 1.5 sene de şehir içi, fitness ve kısa günübirlik turlarla 1200 km kadar yol yapmışım. Yaşım 53. Sportive 324 ile ilgili en büyük sorunum vites oranlarının beni rahat ettiremiyor olmasıydı. Evet düz yolda oldukça seri bir bisiklet. Tekerleklerinin 700x38 olması ve hd fren olması benim gibi haldır huldur süren birisine oldukça güven veriyordu. Ama biraz eğim artmaya başladığı zaman her daim bir ara vites ihtiyacım oluyordu. Vitesi yüksekte tutsam bir yerden sonra bacaklarım çığlık atıyor, düşük vitese geçtiğimde ise meşhur speedy gonzales gibi kadans çıldırıp daha çok yoruluyordum. Bulunduğum şehir Isparta. Oldukça engebeli bir arazisi var. Sportive 324 ü sattıktan sonnra aklımda hep 328C modeli vardı.

Neyse lafı çok uzatmayayım. Malum ülkemizdeki fiyat algısının saçmaladığı bir zamandayız. Bütçe ve doğru zamanlama ayarlaması yaparken. Burada beraber bisiklet sürdüğümüz bir kardeşim bana Pro x20 yi öndermişti. Fiyatında indirime girmesiyle almış oldum.

Genel olarak bahsedecek olursam carraro kadar ağır (14 kg civarıydı) değil (pro x20 11.5 kg yazıyor). HD fren benim olmazsa olmazım. Bir çok kez kaza yapmaktan yada ani fren yapıp bir yerlere çarpmaktan kurtardı beni. 700x38 lastik ebadı güzel. Belki ileride 700x35 yapıp biraz daha inceltirim. Lastik kalitesi maalesef cararo ya göre kötü. Carraro da schwalbe vardı. Satana kadar bir kez patlamadı. Ama mosso da landmark adında bir lastik var. Selesi yine carraro kadar kaliteli (bir selesi (selle marka jelli bir model) var. Vites olayına gelecek olursam 2x10 bir cues sistem var. Teknik bilgileri mosso sayfasında bulabilirsiniz. Gerçektende aradığım rahat vites oranlarını bulmuş oldum. Yokuş çıkarken hiç yormadı beni. Arada derede bırakıp, bir vites düşür olmadı bir arttır ihtiyacı hissetmedim. Hepsi shimano sistem. Tıkır tıkır çalışıyorlar. Tekerlerin sokma mil olması da bir diğer güzel husus. Ama teker göbeklerinde herhangi bir marka mevcut değil maalesef. Ama şu meşhur herkesin talep edip benim sesinne dayanamadığım hub koymuşlar. Cııırrr cır ötüyor bisiklet boştayken.

Benim boyum 170 ve iç bacak boyum 74. Pro x20 nin en düşük kadro boyu olan 46 tam bana göre. Temel basit bike fit teknikleri ile ayar yapıp kullanmaya başladım. Şu ana kadar bir olumsuzluk yaşamadım. Tabi biraz daha uzun sürüşler yapınca güncelleme yaparım. Genel olarak oldukça memnunum bu marka ve modelden.

Şu ana kadar aklıma gelenler bunlar. Sizin spesifik sormak istediğiniz bir husus olursa yine yardımcı olmaya çalışırım. Selamlar.
Ayrıntılı yorumunuz için teşekkürler. Ben x24 modelini almayı düşünüyorum bütçem dahilinde. Lastikleri de scwalbe maraton plus ile değiştireceğim ki patlama ihtimalini en aza indireyim. Bu yüzden x20'den vazgeçmek zorundayım x24+lastik bütçemi zorluyor zaten. Boyumuz aynı ben de 46 kadro alacağım. Sadece düz maşa mı amortisörlü mü almalıyım bu konuda kararsızlık yaşıyorum. Genellikle asfalt yollarda süreceğim ama maalesef yolların durumu çok iyi değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: KrtgSltr
Merhaba her kese iyi bayramlar. Sarı sitede bir satıcıyla aramızda şu yazışma geçti ama bisikletin bana tam uygun olup olmadığını anlayamadım boyum 1,82 kilom 105 eğer tam uygun derseniz hafifliğinden dolayı almayı düşünüyorum

(link) iyi bayramlar ecape air modelimi
20 saat önce
İşlemler ▾

(link) evet üst boru 52 cm. dik boru 43 cm. dir
12 saat önce
İşlemler ▾

(link) evet dogru.
S kadro size uymaz.
 
Merhabalar, 25-30 bin bütçem var yol bisikleti arıyorum. sıfır olmalı taksitle alacağım öneriniz var mıdır?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ricochet
182 boyum var kadro ölçüsüne nasıl bakabilirim hangisinin olacağına
52 kadro küçük gelebilir o zaman. Bence çok küçük gelmez gerekirse gidon boğazı vs uzatılarak kullanılabilir(gerekmeyebilir de) ama forum geneli sizin boyunuzda 54 kadro kullanıyordur muhtemelen 56 kullanan da çıkar. Satıcıyla iletişime geçip 54 kadrosu var mı diye sorabilirsiniz.

Tabii her bisiklet marka ve modelinin kadrosunun farklı olduğunu da unutmamak lazım. Bazı markaların 52 kadrosu bazı marka modellerin 55 kadrosundan büyük olabilir.

Yerli markalarda genelde bi standart oluyor. Seat tube uzunluğunu kadro boyu olarak veriyorlar.

30 bin TL 105 set çok iyi fiyat eğer 52 kadro olur derseniz ama riske atamam derseniz de başka 105 set bisiklet yok sıfır.

Tiagra setli bile yok sanırım.


Aero kadro olur derseniz 54 kadro Mosso cavallier sora indirim ile 24 bin TL güzel fiyat.

(link)
 
Son düzenleme:
Ayrıntılı yorumunuz için teşekkürler. Ben x24 modelini almayı düşünüyorum bütçem dahilinde. Lastikleri de scwalbe maraton plus ile değiştireceğim ki patlama ihtimalini en aza indireyim. Bu yüzden x20'den vazgeçmek zorundayım x24+lastik bütçemi zorluyor zaten. Boyumuz aynı ben de 46 kadro alacağım. Sadece düz maşa mı amortisörlü mü almalıyım bu konuda kararsızlık yaşıyorum. Genellikle asfalt yollarda süreceğim ama maalesef yolların durumu çok iyi değil.
Evet hocam, maalesef fiyat algımız alt üst oldu. Söz konusu bütçe olduğunda bir şey diyemiyorum. Ben de hepsib.. dan 6 taksitle aldım şahsen. Ama, bir kez alayım beni birkaç sene götürsün diyorsanız biraz imkanları zorlamakta fayda var. Eve çamaşır makinası yada buzdolabı aldığınızı düşünün. Bir de mayıs-haziran geldiğinde fiyatlara bakmak lazım. Tabi ki en son karar sizin.

Daha önce sportive 225 bisikletim vardı. Amortisör olayı benim içinde vazgeçilmez diye. düşünürdüm. TR şartlarında nerede yaşıyor olursanız olun "asfaltta süreceksen amortisöre gerek yok" yargısını desteklemiyor maalesef. Amortisörün konforu farklı bir ayrıcalık. Ancak sportive 324 ile düz maşaya zor da olsa alışıyormuş insan. Sadece biraz fala sarsılıyor kollarınız düz maşada. Bir de tabiki amortisör olmayınca toplam ağırlık da azalıyor.

Umarım gönlünüze göre bir seçim yapar ve mutlu sürüşler elde edersiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: sauron
Evet hocam, maalesef fiyat algımız alt üst oldu. Söz konusu bütçe olduğunda bir şey diyemiyorum. Ben de hepsib.. dan 6 taksitle aldım şahsen. Ama, bir kez alayım beni birkaç sene götürsün diyorsanız biraz imkanları zorlamakta fayda var. Eve çamaşır makinası yada buzdolabı aldığınızı düşünün. Bir de mayıs-haziran geldiğinde fiyatlara bakmak lazım. Tabi ki en son karar sizin.

Daha önce sportive 225 bisikletim vardı. Amortisör olayı benim içinde vazgeçilmez diye. düşünürdüm. TR şartlarında nerede yaşıyor olursanız olun "asfaltta süreceksen amortisöre gerek yok" yargısını desteklemiyor maalesef. Amortisörün konforu farklı bir ayrıcalık. Ancak sportive 324 ile düz maşaya zor da olsa alışıyormuş insan. Sadece biraz fala sarsılıyor kollarınız düz maşada. Bir de tabiki amortisör olmayınca toplam ağırlık da azalıyor.

Umarım gönlünüze göre bir seçim yapar ve mutlu sürüşler elde edersiniz.
Lastiği sonraya bırakıp x20 de alabilirim ancak onun aynakol dişlisi 40 ve yüksek hızda yeterli gelmeyebilir diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: KrtgSltr
bugün birinden bianchi comp magma cues versiyon bisikleti 10.000tlye aldım sizce nasıl fiyat ocakta 27000tlye alınmış faturalı garantili 10lu cues u6000 ve suntour x1 var üzerinde
1743631459837.pngrengi bu
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Ricochet
(link)
Karbon olduğu iddia ediliyor
 
İddia edilmiyor zaten karbon. Daha uyguna var. Forumda konusu da var.
(link)
(link)
Karbon bisiklet üretip tiagra ile piyasaya sürmenin amacını anlayamadım, bilginiz var mı bu konuda
 
Karbon bisiklet üretip tiagra ile piyasaya sürmenin amacını anlayamadım, bilginiz var mı bu konuda
Ulaşılabilir olması. Aynı kadro ile 105 ve ultegra modelleri de var.
 
Geri