Genar Batur
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 9 Şubat 2007
- Mesaj
- 674
- Tepki
- 247
- Şehir
- izmir
- Bisiklet
- Mosso
arkadasın dediği karbon bacaklı bisandan kullanıyorum. modelin adı ul-xc4500. ağırlığı konusuna gelirsek maalesef okadar hafif değil. bende 16.5" olanı var. 18" olanı fren pivotu ve kadru kulağı dahil 1670 gram tartmıştım. benimkide 20-30 gram daha hafiftir.
bunun dışında konu biraz bisan kron tartışmasına gidiyor gibi gözüküyor. türkiyede son yıllarda yerli üreticilerin kaliteden uzaklaşıp ucuz(aslında malzemesine göre çok pahalı), kaliteli olmayan ve biz bisiklet severleri tatmin edemeyen bisikletler üretmesi , kron, sedona gibi yeni ve bize hitap eden markaların ortaya çıkmasına sebep olmuş. bisan bianchi gibi markalarda kaçan treni yakalamak için son bir iki senedir gerçek anlamda bisikletler üretmeye başlamışlardır. bu üretim bisanda mosso kadroları tekrar boyayarak, bianchide de whistle ve atala gibi markaları bianchi yaparak olmaktadır. bunun son ve en çarpıcı örneği whistle tonkawa artık bianchi tonkawa olmuştur. ki bu üretim işinde bisan oldukça geriden gelmektedir. senin dediğin zeus xt modelinden bırak satmayı muhtemelen bayilere bile dağıtılmamıştır. çünkü muhtemelen o bisiklet BİSAN TARAFINDAN sadece katolog için toplanmış bir bisiklettir. ama böyle bir bisiklet istiyorsan doruk bisiklette mustafa abi sana yardımcı olur. aynı kadrodan bulman diğer arkadasların dediği gibi çok zor ama karbon bacaklı bisandan doruk bisiklette var 18" boyunda. diğer boylarını da sormak lazım.
bu arada eklemeyi unuttum. kadroların ikisinide kullandım, kullanan kişilerde tanıyorum. kadrolardan bende dahil şikayeti olan duymadım. 80mm lik amortisörle kullanıyorum. uzun dik ve engebeli dayanıklılık gerektiren tırmanışlarda bisikletin önü yerden hiç ayrılmıyor. diğer kullanan tanıdıklarında kadronun trmanışlarda oldukçaa iyi olduğunu özellikle vurguluyor. bana göre tek dezavantajı maşanın en altından şaft borusunun başladığı yere kadar ölçüsü yüksek olan amortisörlerle( yaylı axon mesela) kullanmak kadronun açılarını bozar diye düşünüyorum.
iyi akşamlar
bunun dışında konu biraz bisan kron tartışmasına gidiyor gibi gözüküyor. türkiyede son yıllarda yerli üreticilerin kaliteden uzaklaşıp ucuz(aslında malzemesine göre çok pahalı), kaliteli olmayan ve biz bisiklet severleri tatmin edemeyen bisikletler üretmesi , kron, sedona gibi yeni ve bize hitap eden markaların ortaya çıkmasına sebep olmuş. bisan bianchi gibi markalarda kaçan treni yakalamak için son bir iki senedir gerçek anlamda bisikletler üretmeye başlamışlardır. bu üretim bisanda mosso kadroları tekrar boyayarak, bianchide de whistle ve atala gibi markaları bianchi yaparak olmaktadır. bunun son ve en çarpıcı örneği whistle tonkawa artık bianchi tonkawa olmuştur. ki bu üretim işinde bisan oldukça geriden gelmektedir. senin dediğin zeus xt modelinden bırak satmayı muhtemelen bayilere bile dağıtılmamıştır. çünkü muhtemelen o bisiklet BİSAN TARAFINDAN sadece katolog için toplanmış bir bisiklettir. ama böyle bir bisiklet istiyorsan doruk bisiklette mustafa abi sana yardımcı olur. aynı kadrodan bulman diğer arkadasların dediği gibi çok zor ama karbon bacaklı bisandan doruk bisiklette var 18" boyunda. diğer boylarını da sormak lazım.
bu arada eklemeyi unuttum. kadroların ikisinide kullandım, kullanan kişilerde tanıyorum. kadrolardan bende dahil şikayeti olan duymadım. 80mm lik amortisörle kullanıyorum. uzun dik ve engebeli dayanıklılık gerektiren tırmanışlarda bisikletin önü yerden hiç ayrılmıyor. diğer kullanan tanıdıklarında kadronun trmanışlarda oldukçaa iyi olduğunu özellikle vurguluyor. bana göre tek dezavantajı maşanın en altından şaft borusunun başladığı yere kadar ölçüsü yüksek olan amortisörlerle( yaylı axon mesela) kullanmak kadronun açılarını bozar diye düşünüyorum.
iyi akşamlar