Scudo Sports

Bir Giant XTC Hybrid hikayesi...

gascon

Daimi Üye
Kayıt
19 Ekim 2006
Mesaj
210
Tepki
296
Şehir
Ankara
Bu XTC'yi toplamadan onceki bisikletim. Bir sene kullandim ve XTC toplanirken parca konusunda oldukca yardimi oldu. Gorevi tamamlandiktan sonra satildi :) (2004 Norco Wolverine)
http://img409.imageshack.us/img409/443/img1204resizeef1.jpg


Bu 2005'in basinda, bisikletin ilk kullanilabilir hali. yeni parcalar: kadro, raceface evolve aynakol, xt 760 vites takimi, raceface next karbon gidon. agirlik 14 kilo civarindaydi.
http://img455.imageshack.us/img455/299/img1022resize1sa.jpg


Daha sonra Mavic crossmax enduro, python lastikler, ve BB7 frenleri aldim. Agirlik 13 kg
http://img349.imageshack.us/img349/4365/img1039resize5wf.jpg


Ritchey wcs bogaz, Skareb amortisor, Titec carbon sele borusu, ve Selle Itaila SLR sele'yi aldikan sonra... 12 kg'in altinda
http://img349.imageshack.us/img349/2395/img1098resize5md.jpg


Daha sonra dura ace 12-27 kaset aldim ve slr seleyi sattim.
http://img349.imageshack.us/img349/3751/img1145resize2ml.jpg


ve SRAM'e gecis... Xt'leri sattim ve SRAM parcalari aldim. agirlik yaklasik 11 kg
http://img349.imageshack.us/img349/9966/img1486resize6al.jpg


SLR XC gel flow sele ve Race face deus aynakol aldiktan sonra... agirlik 10.5 kilo
http://img349.imageshack.us/img349/2845/img1669resize3yy.jpg


Burada Magura Marta frenler yeni, ve birkac kucuk yenilik daha yapildi. Bisiklet ilk defa 10 kilo sinirina ulasmisti :)
http://img349.imageshack.us/img349/3724/img0551resize7yy.jpg


Thomson masterpiece sele borusu, bar endler ve hafif lastikler ile agirlik burada 9.5 kg civarinda
http://img407.imageshack.us/img407/6518/img5768resizewf3.jpg

Bu 2006 sonlari ve bisikletin dagitilmadan onceki en son hali. agirlik 9430 gram
http://img407.imageshack.us/img407/5562/img5989resizewp1.jpg


Bisiklet dagildi desem de XTC'nin hikayesi henuz bitmedi :). Bu yaz durumum musait oldukca tekrar toplamaya basliyorum. Yalniz bu sefer oldukca ucuz parcalar olacak uzerinde.
 
Scudo
son hali baya güzelmiş bisikletin güle güle kazasız belasız kullan.R7 nin agırlıgı kaç kğ ?
 
bisiklet cok guzel olmus gule ge kullan ... ben su tek kapılı spor arabanın markasını merak ettim önünde cekmişsiniz ya resmi :) gri renkli olan cok degişik bişey gibi duruyor :D
 
çok güzel bir bisiklet olmuş güle güle kullan benim merak ettiğim 14 kilodan
9.430 a düştüğündeki sürüş farkları nasıldı biraz anlatabilirsen bu yolda yürüyenleri neler beklediğini öğrenmiş oluruz........
 
çok süper bisiklet olmuş.çok da hafif.güle güle kullan
 
valla çok güzel bir hikayesi varmış benim çok hoşuma gitti .sürekli hafifletmişsin umaraım bundan sonra daha iyilerine sahip olursun
 
Tesekkurler arkadaslar :)

Nuri, R7'nin agirligi 1467 gramdi :)

Bisikletci, arkadaki araba 83 model Datsun 280 ZX turbo. Kanada'da yasarken kullandigim arabaydi. Bu arada onundeki bisikletin degeri arabadan yaklasik 5 kat daha fazlaydi :D

tns, eger 14 kilodan bir anda 9,5 kiloya dusurebilseydim inanilmaz bir fark olacagindan eminim fakat bisikletin ilk ve son hali arasinda tam 2 sene zaman farki var ve her parca degisimden sonra 200-300 gramlik farklar oluyordu. Bu yuzden acikcasi zaman icinde cok buyuk farklar hissetmedim. Hem benim surus kapasitem degisiyordu, hem de bisiklet kucuk farkarla hafifliyordu, yani dolu-bos sise arasinda ne kadar fark oluyorsa, degisikler de ayni benzerlikte oluyordu. En buyuk farki ise crossmax'leri aldiktan sonra hissettim. O degisiklikle bisiklet yaklasik 1 kilo verdi, ve bunun akselerasyon, ve tirmanmadaki etkisi cok buyuk oldu. Onun disinda yaptigim diger butun degisikliler surus kalitesini hissedilir derecede yukseltti (sorunsuz vitesler, guclu frenler gibi).

Herkese tekrar tesekkurler :)
 
Ciddi keyif aldığım bir hikayeydi :). Değişmeyen tek şeyin değişimin kendisi olduğunu tekrar hatırlattınız...
Keyifli anlatım için de ayrıca teşekkür ederim ;).
"Coming soon..." şeklinde bir son var, yeni halini merakla bekliyorum :).
 
Tesekkurler Halil, okurken keyif almana sevindim :)

Yeni hali su anki planima gore antreman/gezi amacli olacak. Alt-otra seviyede, kalitesi cok dusuk olmayan parcalarla toplamayi dusnuyorum. Agirligi tahminimce 12 kilo civarinda olabilir. Bakalim, ben de merak ediyorum ;)
 
vay erhan abı vay....

Hemen hemen bu hıkayeyı bende bılıyorum,fox, r7, skabreb masalar sımdı hepsı baskaları tarafından kullanılıyor... yenı bısıkletını merakla beklıyorum

İnanıyorum alacagın o yenı bısıklet bıle yavas yavas kendını bulacaktır senınle...
 
Çok güzelmiş son hali keşke dağıtmasaydınız diyecem ama artık çok geç...
Umarım yeni bisikletinizde en az bunun kadar güzel olur...
 
fox masa ıcın senı bı rahatsız edıyım ya.. oda durmasın sende:)
 
süper
Bu değişim sana çok pahalıya mal olmuş gibi,ama son hali bile çok güzel inş.dilediğin gibi binersin.Kazasız belasız sürüşler diliyorum...
 
Yeni bisikletin parcalari cok yuksek seviye olmasa bile kadro yeter,gercekten cok guzel bir kadro,hersey yakisir bence:DSimdiden iyi gunlerde kullanin diyeyim.
 
Geri