Çağlayan Talih
Aktif Üye
- Kayıt
- 13 Ocak 2011
- Mesaj
- 100
- Tepki
- 52
- Şehir
- istanbul
- İsim
- Hem kel hem fodul, hemde şişman.
- Bisiklet
- Trek
Selam arkadaşlar;
Geçtiğimiz yıl İngiltere'den Brooks Cambium (slate) satın almıştım, bir süre kullandıktan sonra bir tur sırasında ön kısmındaki perçinin düştüğünü gördüm. Bunun üzerine satın aldığım firma ile iletişime geçtim ve bana, ürünü kendilerine ulaştırmam halinde, yapılacak test ve inceleme sonrası sorunumu çözebileceklerini belirttiler.
İşin güzel tarafı "bize ne" demediler kötü tarafı ürünün İngiltere'ye gidiş geliş masraflarını benim karşılamam gerekiyordu. Bir süre bu şekilde kullandıktan sonra gözüme batmaya başladığından posta masraflarını göze almaya karar verdim. Tekrar firma ile iletişime geçtim ve bu işlerin ne kadar süreceğini sordum. Firma ürünün tedariğinin İtalya'dan yapıldığını ve ürünü benden aldıktan sonra İtalya ya göndereceklerini (posta masrafları onlara ait) asıl değerlendirmenin orada yapılacağını yazdı
Uzun lafın kısası ne kadar süre selesiz kalacağımı bilmediğimden ve seleyi gerçekten beğendiğimden, canım sıkılsada bu şekilde kullanmaya karar verdim.
Hikayenin asıl güzel kısmı bundan sonra yaşananlarda
Pek sevgili bisikletforum'a göz atarken, bir arkadaşın aynı sorunu yaşadığını okudum. (link)
Konuda; Accell Bisikletten Gürkan Kurtuluş Beyin kendisini aradığını ve yaşanan sorunun dünya genelinde birçok şikayet aldığını ve firmanın problemin çözümü için boyut olarak tekrar düşünülmüş başka bir perçini tüm servislere ilettiği bilgisini vermiş.
Konuyu ve Gürkan Bey'in açıklamalarını okuyunca bir cesaretle Accell Bisiklet info adresine umutsuzca mail attım
Mailde satın alma sürecini özetleyip, ücreti karşılığında o peçinden alıp alamayacağımı sordum. Sonuçta Brooks Türkiye distribütörü olsalar da (satın alma tarihinde bilmiyordum) ürün başka bir ülkeden alındığından hiçbir sorumlulukları olmadığını bildiğimi de ekledim.
Gelen cevap beni gerçekten şaşırttı, info adresine attığım maile Gürkan Bey kendi mail adresinden yanıt verdi ve ürün başka bir ülkeden alınmış olsa da sorunumu çözmekte yardımcı olacaklarını söyledi. İsterseniz seleyi gönderin tamirini yapıp gönderelim isterseniz gerekli parçaları gönderelim siz değiştirin dedi. Hatta kargo masraflarını ödemeyin, ödemeli gönderin lütfen dedi.
Hala çok şaşkınım Tüketici olarak kavga etmek zorunda olmadan çözüme ulaşmaya alıştırılmadık biz, üstelikte sorumluluk alanları dışında bir konuda bu kadar yardımsever olacaklarını düşünmemiştim.
Değişecek parça için ücret talep etmediği gibi bir tane yedek ve yanında birde sürpriz hediye göndermiş Gürkan Bey. Tabi ki maille kendisine çok çok teşekkür ettim ama bu yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim.
Artık çok sevdiğim Brooks Cambium selemin kaybolan perçininin, buruk değil mutlu bir anısı oldu
Geçtiğimiz yıl İngiltere'den Brooks Cambium (slate) satın almıştım, bir süre kullandıktan sonra bir tur sırasında ön kısmındaki perçinin düştüğünü gördüm. Bunun üzerine satın aldığım firma ile iletişime geçtim ve bana, ürünü kendilerine ulaştırmam halinde, yapılacak test ve inceleme sonrası sorunumu çözebileceklerini belirttiler.
İşin güzel tarafı "bize ne" demediler kötü tarafı ürünün İngiltere'ye gidiş geliş masraflarını benim karşılamam gerekiyordu. Bir süre bu şekilde kullandıktan sonra gözüme batmaya başladığından posta masraflarını göze almaya karar verdim. Tekrar firma ile iletişime geçtim ve bu işlerin ne kadar süreceğini sordum. Firma ürünün tedariğinin İtalya'dan yapıldığını ve ürünü benden aldıktan sonra İtalya ya göndereceklerini (posta masrafları onlara ait) asıl değerlendirmenin orada yapılacağını yazdı
Uzun lafın kısası ne kadar süre selesiz kalacağımı bilmediğimden ve seleyi gerçekten beğendiğimden, canım sıkılsada bu şekilde kullanmaya karar verdim.
Hikayenin asıl güzel kısmı bundan sonra yaşananlarda
Pek sevgili bisikletforum'a göz atarken, bir arkadaşın aynı sorunu yaşadığını okudum. (link)
Konuda; Accell Bisikletten Gürkan Kurtuluş Beyin kendisini aradığını ve yaşanan sorunun dünya genelinde birçok şikayet aldığını ve firmanın problemin çözümü için boyut olarak tekrar düşünülmüş başka bir perçini tüm servislere ilettiği bilgisini vermiş.
Konuyu ve Gürkan Bey'in açıklamalarını okuyunca bir cesaretle Accell Bisiklet info adresine umutsuzca mail attım
Mailde satın alma sürecini özetleyip, ücreti karşılığında o peçinden alıp alamayacağımı sordum. Sonuçta Brooks Türkiye distribütörü olsalar da (satın alma tarihinde bilmiyordum) ürün başka bir ülkeden alındığından hiçbir sorumlulukları olmadığını bildiğimi de ekledim.
Gelen cevap beni gerçekten şaşırttı, info adresine attığım maile Gürkan Bey kendi mail adresinden yanıt verdi ve ürün başka bir ülkeden alınmış olsa da sorunumu çözmekte yardımcı olacaklarını söyledi. İsterseniz seleyi gönderin tamirini yapıp gönderelim isterseniz gerekli parçaları gönderelim siz değiştirin dedi. Hatta kargo masraflarını ödemeyin, ödemeli gönderin lütfen dedi.
Hala çok şaşkınım Tüketici olarak kavga etmek zorunda olmadan çözüme ulaşmaya alıştırılmadık biz, üstelikte sorumluluk alanları dışında bir konuda bu kadar yardımsever olacaklarını düşünmemiştim.
Değişecek parça için ücret talep etmediği gibi bir tane yedek ve yanında birde sürpriz hediye göndermiş Gürkan Bey. Tabi ki maille kendisine çok çok teşekkür ettim ama bu yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istedim.
Artık çok sevdiğim Brooks Cambium selemin kaybolan perçininin, buruk değil mutlu bir anısı oldu