avanak_abdi
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 12 Ağustos 2013
- Mesaj
- 647
- Tepki
- 305
- Yaş
- 43
- Şehir
- Çanakkale
- Bisiklet
- Specialized
@VolkanS
kendi açımdan sipariş sonrası süreci kısaca özetlemek isterim.
6 nisan siparişleri verdim (4 adet). son siparişim onay aşamasında gözüküyordu.
7 nisana sabahı hepsiburadadan arandım. siparişleriniz onaylandı dendi.
ilk üç sipariş 9 nisan, son sipariş 10 nisanda tahmini kargoya veriliş zamanı olarak gözüküyordu.
9 nisan gecesi aradım siparişin akıbeti için. kargolanmaya hazır olduğu, muhtemelen 10 nisan günü gönderileceği belirtildi. ertesi gece tekrar aradım. yine aynı şeyi söyledi. bu sefer ekledi. siparişler paketlenmiş, kargoya verilmeye hazırmış. hatta tedarikçi firmaya acil kargo diye iletildiği bildirildi.
bugün arandım. tedarikçi firmadan alınan ürünle satılan ürün arasında uyuşmazlık olduğu, temin edilemediği, istenirse sipariş iptal edebileceğim ve sorunsuz onaylanacağı belirtildi. iptal istemediğimi, yasal süre zarfında bekleyeceğimi ve yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı belirttim.
aradıklarında aklıma gelmemişti. daha sonra tekrar aradım. tedarik sorunu var ise neden bana siparişlerimin paketlendiği ve kargolnmaya hazır olduğu, tedarikçi firmaya da acil kargo diye iletildiğinin söylendiğini sordum. bir yanlış anlama olmuştur dendi. muhtemelen sitede sipariş detayında gözüken ''tedarikçi firmadan kargolanması bekleniyor'' mesajının yanlış aktarıldığını belirtti. ben de özellikle tekrar ''paketlendi, kargoya verilmeye hazır. öylemi?'' diye teyit aldığımı belirttim. tabi kıvırdılar kusura bakmayın özür dileriz vs. tekrar belirttim: iptal istemiyorum. yasal hakkım neyse takipçisi olacağım.
bakalım sonuç ne olacak...
kendi açımdan sipariş sonrası süreci kısaca özetlemek isterim.
6 nisan siparişleri verdim (4 adet). son siparişim onay aşamasında gözüküyordu.
7 nisana sabahı hepsiburadadan arandım. siparişleriniz onaylandı dendi.
ilk üç sipariş 9 nisan, son sipariş 10 nisanda tahmini kargoya veriliş zamanı olarak gözüküyordu.
9 nisan gecesi aradım siparişin akıbeti için. kargolanmaya hazır olduğu, muhtemelen 10 nisan günü gönderileceği belirtildi. ertesi gece tekrar aradım. yine aynı şeyi söyledi. bu sefer ekledi. siparişler paketlenmiş, kargoya verilmeye hazırmış. hatta tedarikçi firmaya acil kargo diye iletildiği bildirildi.
bugün arandım. tedarikçi firmadan alınan ürünle satılan ürün arasında uyuşmazlık olduğu, temin edilemediği, istenirse sipariş iptal edebileceğim ve sorunsuz onaylanacağı belirtildi. iptal istemediğimi, yasal süre zarfında bekleyeceğimi ve yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağımı belirttim.
aradıklarında aklıma gelmemişti. daha sonra tekrar aradım. tedarik sorunu var ise neden bana siparişlerimin paketlendiği ve kargolnmaya hazır olduğu, tedarikçi firmaya da acil kargo diye iletildiğinin söylendiğini sordum. bir yanlış anlama olmuştur dendi. muhtemelen sitede sipariş detayında gözüken ''tedarikçi firmadan kargolanması bekleniyor'' mesajının yanlış aktarıldığını belirtti. ben de özellikle tekrar ''paketlendi, kargoya verilmeye hazır. öylemi?'' diye teyit aldığımı belirttim. tabi kıvırdılar kusura bakmayın özür dileriz vs. tekrar belirttim: iptal istemiyorum. yasal hakkım neyse takipçisi olacağım.
bakalım sonuç ne olacak...


